skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Krátký popis vozu
Tohle auto je upraveno v tzv. Rat Stylu, beru ho jako odreagování od klasického tuningu. Základem je zcela funkční auto v dobrém technickém stavu, jen panely karoserie jsou "napadeny rzí". S úpravami jsem teprve začal, časem se bude vylepšovat.
Karoserie a lak
Původní lak zmatovatělý po 20 letech stání venku, vylepšený o obroušené pruhy a prozerlé části.
Přední, zadní nárazník sériový s lipou z modelu 93(přední nově s lipou Golf II GTI), černě lakované prahy, přední přeškrtnutá žlutá mlhovka, černá plastová přední maska s nasáváním ke vzduchovému filtru motoru, zadní gumové křídlo, zpětná zrcátka z Felicie, odstraněné kryty klik, plastové lemy blatníků, stěrače s přítlačnými plochami, žraločí plotev, kryt tažného zařízení značkou CS, černé polepy B-sloupků, odrazový panel pod zadní RZ, šikmá přední RZ, připáskované nárazníky, zrezlá americká motorkářská RZ, vyryté nápisy na karoserii, zahrádka s aerodynamickým kšiltem a náhradními díly, dojezdová pneumatika, plechový Wehrmacht kanystr z roku 1942
Motor a převodovka
Snížená hlava válců, přetryskovaný karburátor, svíčky NGK V-Line, extra stíněné zapalovací kabely Tesla, chromovaný vzduchový filtr K&N, odvětrání hlavy válců K&N, částečně leštěné víko motoru, duralový tepelný kryt motoru, přívod studeného vzduchu k filtru, leštěná duralová tyč mezi tlumiči, černě a červeně lakovaný agregát
Interiér
Kompletní přestavba na model 93 - černá, sedadla Felicia GLXi, broušený volant O.B.A 320 mm a broušená řadička se šachovnicovým proužkem, výklopné střešní okno De-Lux, vkládané černé koberečky, dodatečné kompletní odhlučnění interiéru, malá krysa na palubní desce, dvojice velkých krys na platu zadního okna
Audio
Postarší CD přehrávač Sony, dvojice koaxiálních reproduktorů Sony XS-HT130CN
Podvozek a kola
Matně lakované plechové disky z Felicie Pick-up 5,5x13 ET35, leštěné duralové podložky vpředu 15 mm, vzadu 20 mm, pneu Barum Brilantis 155/65 R13 doplněné o veteránské lemy Atlas, upravené tlumiče Sachs Supertouring, sportovní pružiny JOM, upravené těhlice přední nápravy, dolní uložení tlumičů, původní snížení 85/80 mm (nové celkové snížení cca 100/80 mm), světlá výška cca 4 cm, kompletní nástřik podvozku Bitumenem, nové přední brzdové komponety, červeně lakovaný ochranný plech pod motorem a převodovkou
Změny pro rok 2010
Přeměna na novinářskou krysu, polepení novinami - přední maska, prahy, výkroj pro zadní RZ, nápisy na náraznících PRESS a TISK, místo vnějších zpětných zrcátek z Felicie nová z modelu 120 LS
Nejnovější recenze
www.abouttuning.cz/novink y/.../skoda-favorat-novina rska-krysa.html
Tohle auto je upraveno v tzv. Rat Stylu, beru ho jako odreagování od klasického tuningu. Základem je zcela funkční auto v dobrém technickém stavu, jen panely karoserie jsou "napadeny rzí". S úpravami jsem teprve začal, časem se bude vylepšovat.
Karoserie a lak
Původní lak zmatovatělý po 20 letech stání venku, vylepšený o obroušené pruhy a prozerlé části.
Přední, zadní nárazník sériový s lipou z modelu 93(přední nově s lipou Golf II GTI), černě lakované prahy, přední přeškrtnutá žlutá mlhovka, černá plastová přední maska s nasáváním ke vzduchovému filtru motoru, zadní gumové křídlo, zpětná zrcátka z Felicie, odstraněné kryty klik, plastové lemy blatníků, stěrače s přítlačnými plochami, žraločí plotev, kryt tažného zařízení značkou CS, černé polepy B-sloupků, odrazový panel pod zadní RZ, šikmá přední RZ, připáskované nárazníky, zrezlá americká motorkářská RZ, vyryté nápisy na karoserii, zahrádka s aerodynamickým kšiltem a náhradními díly, dojezdová pneumatika, plechový Wehrmacht kanystr z roku 1942
Motor a převodovka
Snížená hlava válců, přetryskovaný karburátor, svíčky NGK V-Line, extra stíněné zapalovací kabely Tesla, chromovaný vzduchový filtr K&N, odvětrání hlavy válců K&N, částečně leštěné víko motoru, duralový tepelný kryt motoru, přívod studeného vzduchu k filtru, leštěná duralová tyč mezi tlumiči, černě a červeně lakovaný agregát
Interiér
Kompletní přestavba na model 93 - černá, sedadla Felicia GLXi, broušený volant O.B.A 320 mm a broušená řadička se šachovnicovým proužkem, výklopné střešní okno De-Lux, vkládané černé koberečky, dodatečné kompletní odhlučnění interiéru, malá krysa na palubní desce, dvojice velkých krys na platu zadního okna
Audio
Postarší CD přehrávač Sony, dvojice koaxiálních reproduktorů Sony XS-HT130CN
Podvozek a kola
Matně lakované plechové disky z Felicie Pick-up 5,5x13 ET35, leštěné duralové podložky vpředu 15 mm, vzadu 20 mm, pneu Barum Brilantis 155/65 R13 doplněné o veteránské lemy Atlas, upravené tlumiče Sachs Supertouring, sportovní pružiny JOM, upravené těhlice přední nápravy, dolní uložení tlumičů, původní snížení 85/80 mm (nové celkové snížení cca 100/80 mm), světlá výška cca 4 cm, kompletní nástřik podvozku Bitumenem, nové přední brzdové komponety, červeně lakovaný ochranný plech pod motorem a převodovkou
Změny pro rok 2010
Přeměna na novinářskou krysu, polepení novinami - přední maska, prahy, výkroj pro zadní RZ, nápisy na náraznících PRESS a TISK, místo vnějších zpětných zrcátek z Felicie nová z modelu 120 LS
Nejnovější recenze
www.abouttuning.cz/novink y/.../skoda-favorat-novina rska-krysa.html
Asphalte/FavoRAT - komentáře:
19:20:17
02.11.2009
02.11.2009
pitrs-84@
moje lokomotiva www.pixhost.org/show/.../
282466_dsc00194.jpg www.pixhost.org/show/.../
314409_dsc05180.jpg
tenkrat bylo snizeni ale pouze 70/60 ted je 100/90
tenkrat bylo snizeni ale pouze 70/60 ted je 100/90
07:45:49
02.11.2009
02.11.2009
asphalte
-> Tomaso435_Žák 3.Bé:
00:09:13
02.11.2009
02.11.2009
Tomaso435
asphalte 01.11.09 21:16:28 napsal: Bez rozšiřovacích podložek je to trochu užovka. otoč plecháče a hnedka to zase rozšíříš
21:29:51
01.11.2009
01.11.2009
asphalte
-> David29: Ze začátku jí dupeš na plyn a rveš to, co se dá, a pak se postupně mírníš, až máš co dělat, abys jí ubrzdil.
21:24:24
01.11.2009
01.11.2009
asphalte
-> Mr_Kubas: S letňákama a podložkama jsem měl stejný rozchod jako tramvaj, teď bych to viděl na úzkokolejku.
21:17:25
01.11.2009
01.11.2009
David29
-> asphalte: To hnus jak se tam lesknou Sem zvědav, jak to bude vypadat za pár týdnů...
Jinak mě zajímá - jak se "řídí" koroze?
Jinak mě zajímá - jak se "řídí" koroze?
21:17:13
01.11.2009
01.11.2009
Mr_Kubas
-> asphalte: A nebo jsem tu někde viděl pojem tramvaj
21:15:06
01.11.2009
01.11.2009
asphalte
Tak jsem hodil krysu na zimáky. Originální plechy 4,5x13 s pneu 175/65 R13.
22:36:45
31.10.2009
31.10.2009
pitrs-84@
no ja bych nerozsiroval pomoci stoceneho pruhu plechu,ikdyz to drzi kdekomu ja bych udelal z 8mi kol 4 s pouze jednim svarem dokola,presne rozpichnuty na soustruhu,a na takovy zverstva musis mit neco za sebou se svarovanim aby sis nerozbil hubu a pod panelakem nebo na zahrade to malo lidi bude zkouset ,bily lemy opravdu nema kazdy,na druhou stranu kdyz uz je nekdo ma tak VZYCKY bílý,proc ne červený?oranzovy........ to by bylo neco zajimavyho..........
22:32:05
31.10.2009
31.10.2009
asphalte
-> pitrs-84@: Rozšířit plecháče rozhodně není tak jednoduché, ale vypadá to perfektně. Mě se ty veteránský lemy na letních pneu líbí a nemyslím si, že to má dnes každý
22:11:41
31.10.2009
31.10.2009
pitrs-84@
tak pro me inspirace nebyl nikdo, nikoho sem nevidel,nebo sem nasel na netu ani u nas sem to u nikoho nevidel a netusil ze to nekdo ma i ve svete, napadlo me to a udelal sem to,tedy nechal disky na gumach za 150kč opiskovat,kdybych mel v planu rez nechat i pristi sezonu tak udelam z origo plechu 7 a 8palce siroke rezave popr lakovane disky,proste neco co se beznymu cloveku bude delat a kopirovat hodne spatne
coz se ve svete RATU a rzi stalo uplnym propadakem,bez fantazie,bile lemy sem nechtel,kdybych je chtel mel bych je,kdyz uz bych musel mit nejaky lem na pneu tak zase nejak originalne a ne to co ma kazdej ze jo,
coz se ve svete RATU a rzi stalo uplnym propadakem,bez fantazie,bile lemy sem nechtel,kdybych je chtel mel bych je,kdyz uz bych musel mit nejaky lem na pneu tak zase nejak originalne a ne to co ma kazdej ze jo,
17:32:39
31.10.2009
31.10.2009
asphalte
-> pitrs-84@: Ty mi to rozhodně nezkazíš. Pro mě bylo inspirací tohle, ale chtěl jsem to, narozdíl od tebe, ještě vylepšit po svém. Proto ty bílé lemy.
10:11:53
31.10.2009
31.10.2009
pitrs-84@
nechci ti to nejak kazit ale s tema plechama si mi neudelal teda vubec radost sklad.obrazku.cz/obr22047
0_3d827a546c55310426v1.jpg
jeste ze na dalsi sezonu mam jiny plany, hromyblesky.galerie.cz/
jeste ze na dalsi sezonu mam jiny plany, hromyblesky.galerie.cz/
12:04:44
27.10.2009
27.10.2009
MATTESS
-> dominique: jo, teď jsem na to koukl lépe - vždyť to David píše
asphalte 23.10.09 22:00:07 napsal: Vnější lem dostal bílý nátěr. Zbytek ráfku zůstane bez jakéhokoliv laku. Po tak vyčerpávající práci nechám totiž ráfky opět zreznout, tentokráte však kontrolovaně a celoplošně.
asphalte 23.10.09 22:00:07 napsal: Vnější lem dostal bílý nátěr. Zbytek ráfku zůstane bez jakéhokoliv laku. Po tak vyčerpávající práci nechám totiž ráfky opět zreznout, tentokráte však kontrolovaně a celoplošně.
12:00:41
27.10.2009
27.10.2009
dominique
-> MATTESS: no to neni lem Atlas (ktory sa dava na pneumatiku) konkretne tento lem je na disku samotnom nie??
22:36:15
26.10.2009
26.10.2009
MATTESS
-> dominique: na předchozí stránce je odkaz, konkrétně 08.10.09 22:29:12
22:29:07
26.10.2009
26.10.2009
dominique
prosim ta ten vonkajsi biely lem si klasika oblepil a striekal sprejom???
23:20:30
23.10.2009
23.10.2009
asphalte
-> Pavel P..: U paneláku žádnej nemáme.