skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Krátký popis vozu
Tohle auto je upraveno v tzv. Rat Stylu, beru ho jako odreagování od klasického tuningu. Základem je zcela funkční auto v dobrém technickém stavu, jen panely karoserie jsou "napadeny rzí". S úpravami jsem teprve začal, časem se bude vylepšovat.
Karoserie a lak
Původní lak zmatovatělý po 20 letech stání venku, vylepšený o obroušené pruhy a prozerlé části.
Přední, zadní nárazník sériový s lipou z modelu 93(přední nově s lipou Golf II GTI), černě lakované prahy, přední přeškrtnutá žlutá mlhovka, černá plastová přední maska s nasáváním ke vzduchovému filtru motoru, zadní gumové křídlo, zpětná zrcátka z Felicie, odstraněné kryty klik, plastové lemy blatníků, stěrače s přítlačnými plochami, žraločí plotev, kryt tažného zařízení značkou CS, černé polepy B-sloupků, odrazový panel pod zadní RZ, šikmá přední RZ, připáskované nárazníky, zrezlá americká motorkářská RZ, vyryté nápisy na karoserii, zahrádka s aerodynamickým kšiltem a náhradními díly, dojezdová pneumatika, plechový Wehrmacht kanystr z roku 1942
Motor a převodovka
Snížená hlava válců, přetryskovaný karburátor, svíčky NGK V-Line, extra stíněné zapalovací kabely Tesla, chromovaný vzduchový filtr K&N, odvětrání hlavy válců K&N, částečně leštěné víko motoru, duralový tepelný kryt motoru, přívod studeného vzduchu k filtru, leštěná duralová tyč mezi tlumiči, černě a červeně lakovaný agregát
Interiér
Kompletní přestavba na model 93 - černá, sedadla Felicia GLXi, broušený volant O.B.A 320 mm a broušená řadička se šachovnicovým proužkem, výklopné střešní okno De-Lux, vkládané černé koberečky, dodatečné kompletní odhlučnění interiéru, malá krysa na palubní desce, dvojice velkých krys na platu zadního okna
Audio
Postarší CD přehrávač Sony, dvojice koaxiálních reproduktorů Sony XS-HT130CN
Podvozek a kola
Matně lakované plechové disky z Felicie Pick-up 5,5x13 ET35, leštěné duralové podložky vpředu 15 mm, vzadu 20 mm, pneu Barum Brilantis 155/65 R13 doplněné o veteránské lemy Atlas, upravené tlumiče Sachs Supertouring, sportovní pružiny JOM, upravené těhlice přední nápravy, dolní uložení tlumičů, původní snížení 85/80 mm (nové celkové snížení cca 100/80 mm), světlá výška cca 4 cm, kompletní nástřik podvozku Bitumenem, nové přední brzdové komponety, červeně lakovaný ochranný plech pod motorem a převodovkou
Změny pro rok 2010
Přeměna na novinářskou krysu, polepení novinami - přední maska, prahy, výkroj pro zadní RZ, nápisy na náraznících PRESS a TISK, místo vnějších zpětných zrcátek z Felicie nová z modelu 120 LS
Nejnovější recenze
www.abouttuning.cz/novink y/.../skoda-favorat-novina rska-krysa.html
Tohle auto je upraveno v tzv. Rat Stylu, beru ho jako odreagování od klasického tuningu. Základem je zcela funkční auto v dobrém technickém stavu, jen panely karoserie jsou "napadeny rzí". S úpravami jsem teprve začal, časem se bude vylepšovat.
Karoserie a lak
Původní lak zmatovatělý po 20 letech stání venku, vylepšený o obroušené pruhy a prozerlé části.
Přední, zadní nárazník sériový s lipou z modelu 93(přední nově s lipou Golf II GTI), černě lakované prahy, přední přeškrtnutá žlutá mlhovka, černá plastová přední maska s nasáváním ke vzduchovému filtru motoru, zadní gumové křídlo, zpětná zrcátka z Felicie, odstraněné kryty klik, plastové lemy blatníků, stěrače s přítlačnými plochami, žraločí plotev, kryt tažného zařízení značkou CS, černé polepy B-sloupků, odrazový panel pod zadní RZ, šikmá přední RZ, připáskované nárazníky, zrezlá americká motorkářská RZ, vyryté nápisy na karoserii, zahrádka s aerodynamickým kšiltem a náhradními díly, dojezdová pneumatika, plechový Wehrmacht kanystr z roku 1942
Motor a převodovka
Snížená hlava válců, přetryskovaný karburátor, svíčky NGK V-Line, extra stíněné zapalovací kabely Tesla, chromovaný vzduchový filtr K&N, odvětrání hlavy válců K&N, částečně leštěné víko motoru, duralový tepelný kryt motoru, přívod studeného vzduchu k filtru, leštěná duralová tyč mezi tlumiči, černě a červeně lakovaný agregát
Interiér
Kompletní přestavba na model 93 - černá, sedadla Felicia GLXi, broušený volant O.B.A 320 mm a broušená řadička se šachovnicovým proužkem, výklopné střešní okno De-Lux, vkládané černé koberečky, dodatečné kompletní odhlučnění interiéru, malá krysa na palubní desce, dvojice velkých krys na platu zadního okna
Audio
Postarší CD přehrávač Sony, dvojice koaxiálních reproduktorů Sony XS-HT130CN
Podvozek a kola
Matně lakované plechové disky z Felicie Pick-up 5,5x13 ET35, leštěné duralové podložky vpředu 15 mm, vzadu 20 mm, pneu Barum Brilantis 155/65 R13 doplněné o veteránské lemy Atlas, upravené tlumiče Sachs Supertouring, sportovní pružiny JOM, upravené těhlice přední nápravy, dolní uložení tlumičů, původní snížení 85/80 mm (nové celkové snížení cca 100/80 mm), světlá výška cca 4 cm, kompletní nástřik podvozku Bitumenem, nové přední brzdové komponety, červeně lakovaný ochranný plech pod motorem a převodovkou
Změny pro rok 2010
Přeměna na novinářskou krysu, polepení novinami - přední maska, prahy, výkroj pro zadní RZ, nápisy na náraznících PRESS a TISK, místo vnějších zpětných zrcátek z Felicie nová z modelu 120 LS
Nejnovější recenze
www.abouttuning.cz/novink y/.../skoda-favorat-novina rska-krysa.html
Asphalte/FavoRAT - komentáře:
20:37:05
26.08.2009
26.08.2009
Habřík
Zajímavé :-) o Rat "stylu" čtu prvně. Ty kola jsou natíraný? :-) Možná blbá Otázka co ? Budu sledovat další vývoj a držeT palce
13:27:29
26.08.2009
26.08.2009
Mr_Kubas
-> asphalte: To je ta oranžová? Tak tu si pamatuju už léta ze srazů
13:18:59
26.08.2009
26.08.2009
dzordzino
mas odkaz na tu tvoji rrs felicie 30 repro atd atd vypada zajimave hele a ten odkaz ACI jak jsem posilal to je ono zejo
13:13:36
26.08.2009
26.08.2009
asphalte
dzordzino: Dostaneš se tam uplně v pohodě, když necháš okno nahoře a nebudeš ho spouštět dolů. Možná budeš muset ten plát rozdělit na dvě půlky, podle toho perforování, ale na vnitřní stranu vnějšího plechu se dostaneš. Já má přesně tímhle produktem z ACI udělanou celou Felicii RRS. Dokonce i celou podlahu a střechu a i když tam mám 30 reproduktrů, 4 subwoofery a 6 zesilovačů, tak nikde nic nedrnčí.
10:40:50
26.08.2009
26.08.2009
dzordzino
www.aci.cz/default.asp?cl
s=stoite... ????? asi mas namysli tohle zeano ??? antivibracni plat ..... jeste ze mama na ACI 40 procent slevu
10:17:12
26.08.2009
26.08.2009
dzordzino
TO CHAPUZ JEN ME NEJDE DOHLAVY JAK SE U FAVORITA DOSTANU DO VNITR TECH DVERI TAM JE RAM PAK OKNO A APK TEPRVE ZADNI VNEJSI NEBO SPISE VNITRNI PLECHY ..... KDYZ SI TO TAK VEZMU TAK BYCH TO MOHL NA TECH DVERICH NALEPIT VLASNE JENOM NA TU KOSTRU.... SUNDAS TAPEC MAS KOSTRU ZATIM OKNO A PAK PLECH KTERY JE ZEVNITR A TZAROVEN JE TO VNEJSI CAST DVERI TAK TAM TO MAM NALEPIT JO AZ ZA TO OKNO JO ??? TAM SE STIM NEDOSTUNU A BUDU TO MUSET DELAT PO KOUSKACH
09:31:25
26.08.2009
26.08.2009
asphalte
BorutaPavel: Ano, ten zadní spoiler je přední lipa z modelu 93. Musí se jen zkrátit na koncích a rozdělit kvůli vyústění výfuku. Jednoduchá a efektní úprava, já tím zároveň zakrývám elektrickou přípojku na tažné zařízení.
22:52:23
25.08.2009
25.08.2009
BorutaPavel
Zdravím! Mohu se zeptat? Tu lipu co máš na zadním nárazníku, tak ta je původem z předního nárazníku ? Nebo se pletu ? A když je z předního nárazníku, tak se musela upravit, že ?
22:25:39
25.08.2009
25.08.2009
asphalte
dzordzino: Takže, vezmeš tapecíring, obrátíš ho z vnitřní strany, vezmeš samolepící asfaltový plát v celku (50x50cm) od firmy ACI, přiložíš ho na největší plochu tapecu a přilepíš, pokud bude někde nějaký prolis, vezmeš horkovzdušnou pistoli a ten plát nahřeješ a pak ho snadno vmáčkneš do toho prolisu. Takhle postupuješ, až budeš mít hotový celý tapec. Pozor na body, kde drží na dveřích, tam plát nedávej, protože to pak nebude pasovat. Překliška pod reprák stačí 5mm, přilep jí a přelep plátem. Zbývajícíma plátama vylepíš stejným způsobem i zadní stranu vnějších plechů dveří. Když pak zvenku zaklepeš na dveře, nic nedrnčí. To je vše. Já to mám udělané takhle u Fabie a Felicie, krysa zatím čeká.
19:45:15
25.08.2009
25.08.2009
dzordzino
ty mas ty tapece vytlumene tim asfaltovým plátnem ??? hele ale jak to mám zevnitř vilepit na to sem napřišel to mám dělat po kouskách na ty dveře nebo stačí vlatně vylepit na tapec ze vnitř a na ten rám těch dveří myslím jako vede ti skolo pak máš rám a pak až na něj nalepit to asfaltový plátno ??? nebo uplne na vnitřek dveří ješte před to okno ktere potom spustim dolu asi spis na ten ram ne ??, a tim laminatem myslis treba drevotrisku nebo překližka jak si říkal a jak tlustou díky kdyžtak do ID
21:49:21
22.08.2009
22.08.2009
asphalte
gabo000000: Díky, to potěší!
21:41:17
22.08.2009
22.08.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> asphalte: asi prvy rat ktory sa mi celkom zapacil
21:38:16
22.08.2009
22.08.2009
asphalte
outkast136: Tak to já jsem dojel na sraz vzdálený asi 20 km, ale po 10 km jsem tu převodovku udělal. Byla naštěstí jen naprasklá, takže se ještě dala zachránit. V Praze není problém štípnout nárazník, který je 15 cm na silnicí, proto mám tu ližinu z 2mm plechu a ne jako ostatní z duralu.
21:25:43
22.08.2009
22.08.2009
outkast136 - zrušená registrace
-> asphalte: sam se nekdy divim kudma vsude projedu, ale jak rikam, kdyz sem dojel pres pul republiky na sraz favoritu tak uz dojedu kamkoliv
21:22:54
22.08.2009
22.08.2009
asphalte
outkast136: Tak to klobouk dolů.
21:17:34
22.08.2009
22.08.2009
asphalte
dzordzino: Látku dej pryč, celý dveře, tedy vnější plech zevnitř vylep těmi asfaltovými pláty. To samé udělej i s vnitřní stranou tapeců. Pokud máš reprák přišroubovaný pouze do tapecu, je dobré to ještě vyztužit třeba laminátem, nebo drevěnou překližkou s dírou na reprák. Prostě a jednoduše. Reprák musí dobře držet.
21:11:18
22.08.2009
22.08.2009
outkast136 - zrušená registrace
-> asphalte: lizinu nemam, ne ze bych ji nechtel, ale kdybych ji tam dal tak by to bylo zase o par mm dole a navic by to byla vetsi plocha, ja s autem jezdim denne a nikde o zem nechytam, mam uz ty cesty tak nauceny ze i ty vetsi hrboly nejak vymanevruju bez bouchnuti o zem, takze lizinu neresim, jako prevodovku uz mam trochu ohoblovanou tojo, ale jinak bez problemu, netece, porad pod autem lezim takze to kontroluju, zda se mi ze je to o zvyku, napred sem z toho mel nocni mury ze rozbiju prevodovku ale ted s tim zas jezdim uplne bez problemu
21:04:42
22.08.2009
22.08.2009
asphalte
outkast136: Prosím tě, ty pod autem nemáš ližinu, to se nebojíš o převodovku? Já jsem bez ližiny ujel asi tak 20 km, než jsem jí načnul a musel jsem jí lepit.
21:00:39
22.08.2009
22.08.2009
dzordzino
a jak je mas vypodlozeny myslis dverni púrostor pod vyplni to mam vyplneny takovou tou latku co se dava pod plovouci podlahy a tak rikas ze tom mam sundat a vyplnit to cim ?? diky sem zacastecnik taks e ptam a sbiram instrukce diky za rady a trpelivost semnou
20:47:28
22.08.2009
22.08.2009
outkast136 - zrušená registrace
-> asphalte: co to budem resit...jak mas facko aspon 10 cm dole tak uz ses pro ostatni blazen co s tim snad nemuze ani jezdit ale ta vyska seriove prevodovky od zeme by me zajimala takze seriovy fackari zmerte to