skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
dne 22.4. 2009 jsem koupil tuhle felicii, je to 1.6ka má najeto 94.664 km rok výroby 97..
má pár chyb, ale snad nic závažnýho
postupně na tom budu dělat, tak snad se mi povede to, co bych chtěl :)
rok 2009
24.4. - nový uchycení zadního nárazníku, sundaná zástěrka, zprovoznění kontrolek a spasování palubky (přístrojovýho štítu) :)
3.5. - tak jsem si večer prorazil gumu na zadnim kole :( parkoval jsem doma a nevšiml jsem se v zrcátku (za tmy) rozbitýho obrubníku... :( takže mám vyděláno.
10.5. - koupen olej, destilka a fridex - tímto bych chtěl poděkovat kámošovi VooDoo- Ondris za sprostědkování :) DÍK ONDRO
11.5. - přezuto, vyváženo a zas se jezdí :)
12.5. - přišly rozvody, vodní pumpa, termostat i s těsněním a oil filtr www.skoda-dily.cz/
13.5. - tak se dneska vyměnil termostat a dala se nová destilka :) jsem rád že je to v poho a féla se už nepřehřejvá :))
18.5. - výměna oleje a oil filtru - 95.272 km
19.5. - konečně jsme udělali s Ondrisem rozvody, ale dalo nám to zabrat - vodní pumpa nešla ven. Nakonec jsme jí ale překecali, a šla holka do světa :-) takže při 95.385 km udělány rozvody, nová kladka, vodní pumpa, destilka a fridex. Zředěno do -40°C
jo a vlastně jsem ještě koupil 2litry oleje do serva
28.5. - najel jsem svůj první TISÍCÁTÝ km bez nehody :-)
29.7. - vařil se 3.díl vejfuku
7.8. - očištěné, odmaštěné a následně natřené bubny a brdiče + umytí podběhů
9.8. - koupeny kola :) 6x14" ET 33 a pneu 185/60... zítra snad stihneme nazout a dát na auto :))
11.8. - tak kola jsou na autě
16.8. - nový přední tlumiče - 97.589 km
a říznutý pružiny předek o 1 závit, vzadu pružiny z pickupa, říznutý o 1,5 závitu
13.10. - nechal jsem si nalepit folie s homologací
15.10. - přezouvám na plecháče + zimní gumy - přes zimu se bude nejspíš dělat repas hliníkáčů
7.12. - Při cestě z Prahy si féla najela svůj první stotisícátý kilometr
rok 2010
9.2. -takže ty nový tlumiče šly na reklamaci... STARLINE opravdu nikdo nekupujte!! já se nechal překecat, teď už vím že to byla chyba.. takže peníze mam zpátky a objednal jsem si na předek KAYABA Shock Absorber Excel-G. Mam je na zadku a spokojenost..
a ještě jsem koupil "horní misku" s těma 2 šteftama na uchycení vzpěry
17. až 20. 2. - najeto 101.000 km
+ Velké díky VooDoo- Ondrisovi za poskytnutí prostor, nářadí a za pomoc ;)
+ poslal jsem auto směrem vzhůru, kvůli technický - seriový pružiny
+ předek dostal nový tlumiče KAYABA Shock Absorber Excel-G.
+ vyměněný zadní díl výfuku + komplet nový gumový zavěšení výfukovýho potrubí
+ přehodil jsem přední okna (tonovaný) za seriový, taky kvuli technický
+ dotáhlo se ložisko na levym zadnim kole, byla tam vůle
+ zkontrolován olej v převodovce - pročištěn přes sítko, malinké doplnění množství a nalití zpátky do převodovky
21.4. - koupen olej OMV 10W40, olejový filtr MANN, proplachovač motorů, čistič motorů Carlan a dva imbusový ořechy na golu
22.4. - najeto 102.000 km
+ propláchnutí motoru,
+ výměna oleje a olejovýho filtru
+ přetěsnění vany černým silikonem
+ nová spona na výfuku mezi katalizátorem a středním dílem
+ nové těsnění mezi parohy a svody Temac
MOTOR
seriový vw 1.6 AEE
55kw/4500 ot.*min^-1
135NM/3500 ot.*min^-1
olej od Q8 10W-50
PŘEVODOVKA
seriový 5q
PODVOZEK
nově - HP Sporting vpředu i vzadu - nasezen při 121.700 km
přední náprava:
sbíhavost: +00°14'
odklon kol: –01°34'
říznutý pružiny o 1 závit (minulost)
nový tlumiče a uložení při 101.000 km
nabarveny brzdiče na zeleno
zadní náprava:
sbíhavost: +00°13'
odklon kol: –01°00'
pružiny z pickupa zkráceny a 1,5 závitu (minulost)
nabarveny bubny na zeleno
BRZDY
seriové
třmeny a bubny nabarveny na zeleno
KOLA
Letní: bílé alu 6x14" ET 33 a pneu Dunlop Fastresponse 185/60
Zimní: origo plecháče a pneu 165/70 Debica, nově na alu 6x14" + pneu Hankook Winter i*cept RS W442 175/60
Mé velké díky patří:
VooDoo- Ondrisovi a mojí přítelkyni Marcelce :)
www.feliciaklub.cz/forum/ viewtopic.php?f=16&t.. .
www.facebook.com/album.ph p?aid=1495&a...
tommyk81.rajce.idnes.cz/
PRODÁM:
skoda-virt.cz/cz/.../1632 92-svicky-ngk-bkur6et10
16.3. 2014 jsem feldu prodal, kartu nechávám jako vzpomínku
má pár chyb, ale snad nic závažnýho
postupně na tom budu dělat, tak snad se mi povede to, co bych chtěl :)
rok 2009
24.4. - nový uchycení zadního nárazníku, sundaná zástěrka, zprovoznění kontrolek a spasování palubky (přístrojovýho štítu) :)
3.5. - tak jsem si večer prorazil gumu na zadnim kole :( parkoval jsem doma a nevšiml jsem se v zrcátku (za tmy) rozbitýho obrubníku... :( takže mám vyděláno.
10.5. - koupen olej, destilka a fridex - tímto bych chtěl poděkovat kámošovi VooDoo- Ondris za sprostědkování :) DÍK ONDRO
11.5. - přezuto, vyváženo a zas se jezdí :)
12.5. - přišly rozvody, vodní pumpa, termostat i s těsněním a oil filtr www.skoda-dily.cz/
13.5. - tak se dneska vyměnil termostat a dala se nová destilka :) jsem rád že je to v poho a féla se už nepřehřejvá :))
18.5. - výměna oleje a oil filtru - 95.272 km
19.5. - konečně jsme udělali s Ondrisem rozvody, ale dalo nám to zabrat - vodní pumpa nešla ven. Nakonec jsme jí ale překecali, a šla holka do světa :-) takže při 95.385 km udělány rozvody, nová kladka, vodní pumpa, destilka a fridex. Zředěno do -40°C
jo a vlastně jsem ještě koupil 2litry oleje do serva
28.5. - najel jsem svůj první TISÍCÁTÝ km bez nehody :-)
29.7. - vařil se 3.díl vejfuku
7.8. - očištěné, odmaštěné a následně natřené bubny a brdiče + umytí podběhů
9.8. - koupeny kola :) 6x14" ET 33 a pneu 185/60... zítra snad stihneme nazout a dát na auto :))
11.8. - tak kola jsou na autě
16.8. - nový přední tlumiče - 97.589 km
a říznutý pružiny předek o 1 závit, vzadu pružiny z pickupa, říznutý o 1,5 závitu
13.10. - nechal jsem si nalepit folie s homologací
15.10. - přezouvám na plecháče + zimní gumy - přes zimu se bude nejspíš dělat repas hliníkáčů
7.12. - Při cestě z Prahy si féla najela svůj první stotisícátý kilometr
rok 2010
9.2. -takže ty nový tlumiče šly na reklamaci... STARLINE opravdu nikdo nekupujte!! já se nechal překecat, teď už vím že to byla chyba.. takže peníze mam zpátky a objednal jsem si na předek KAYABA Shock Absorber Excel-G. Mam je na zadku a spokojenost..
a ještě jsem koupil "horní misku" s těma 2 šteftama na uchycení vzpěry
17. až 20. 2. - najeto 101.000 km
+ Velké díky VooDoo- Ondrisovi za poskytnutí prostor, nářadí a za pomoc ;)
+ poslal jsem auto směrem vzhůru, kvůli technický - seriový pružiny
+ předek dostal nový tlumiče KAYABA Shock Absorber Excel-G.
+ vyměněný zadní díl výfuku + komplet nový gumový zavěšení výfukovýho potrubí
+ přehodil jsem přední okna (tonovaný) za seriový, taky kvuli technický
+ dotáhlo se ložisko na levym zadnim kole, byla tam vůle
+ zkontrolován olej v převodovce - pročištěn přes sítko, malinké doplnění množství a nalití zpátky do převodovky
21.4. - koupen olej OMV 10W40, olejový filtr MANN, proplachovač motorů, čistič motorů Carlan a dva imbusový ořechy na golu
22.4. - najeto 102.000 km
+ propláchnutí motoru,
+ výměna oleje a olejovýho filtru
+ přetěsnění vany černým silikonem
+ nová spona na výfuku mezi katalizátorem a středním dílem
+ nové těsnění mezi parohy a svody Temac
MOTOR
seriový vw 1.6 AEE
55kw/4500 ot.*min^-1
135NM/3500 ot.*min^-1
olej od Q8 10W-50
PŘEVODOVKA
seriový 5q
PODVOZEK
nově - HP Sporting vpředu i vzadu - nasezen při 121.700 km
přední náprava:
sbíhavost: +00°14'
odklon kol: –01°34'
říznutý pružiny o 1 závit (minulost)
nový tlumiče a uložení při 101.000 km
nabarveny brzdiče na zeleno
zadní náprava:
sbíhavost: +00°13'
odklon kol: –01°00'
pružiny z pickupa zkráceny a 1,5 závitu (minulost)
nabarveny bubny na zeleno
BRZDY
seriové
třmeny a bubny nabarveny na zeleno
KOLA
Letní: bílé alu 6x14" ET 33 a pneu Dunlop Fastresponse 185/60
Zimní: origo plecháče a pneu 165/70 Debica, nově na alu 6x14" + pneu Hankook Winter i*cept RS W442 175/60
Mé velké díky patří:
VooDoo- Ondrisovi a mojí přítelkyni Marcelce :)
www.feliciaklub.cz/forum/ viewtopic.php?f=16&t.. .
www.facebook.com/album.ph p?aid=1495&a...
tommyk81.rajce.idnes.cz/
PRODÁM:
skoda-virt.cz/cz/.../1632 92-svicky-ngk-bkur6et10
16.3. 2014 jsem feldu prodal, kartu nechávám jako vzpomínku
Tommyk / Felicia GLX 1.6 PRODÁNO - komentáře:
17:46:17
05.02.2011
05.02.2011
Tommyk
-> Stinger1987: jestli si to nezkoušel, tak v tom si myslim že bude zakopanej pes
17:42:17
05.02.2011
05.02.2011
Stinger1987
-> suri: no, celkem to šlo. Vše jsem zkoušel profouknout, i natlakovat. A pořád bez úspěchu.
-> Tommyk: Nad tím jsem taky uvažoval, ale zase když to předtím vrčelo v pohodě ..... ale je to taky možnost. Tak ho kdyžtak zkusim koupit.
-> Tommyk: Nad tím jsem taky uvažoval, ale zase když to předtím vrčelo v pohodě ..... ale je to taky možnost. Tak ho kdyžtak zkusim koupit.
17:33:10
05.02.2011
05.02.2011
Tommyk
-> Stinger1987: a zkoušel si koupit i novej filtr a dát ho tam?
16:38:50
05.02.2011
05.02.2011
suri
-> Stinger1987: a ten filter vyzeral ako? nemôže byť nejako pripchatá trubka? skúšal si to prefúknuť? filter je správny?
16:37:27
05.02.2011
05.02.2011
Stinger1987
-> suri: Jj, a ani ťuk. Mi přijde, že je to nějaký čudný, protože když to protočim s povolenýma vstřikama, tak se nekoná proud nafty, ale jen tak pár kapek aby se neřeklo.
15:35:35
05.02.2011
05.02.2011
Tommyk
15:29:59
05.02.2011
05.02.2011
suri
-> Stinger1987: jak to ? a vstreky si povolil a preštartoval to?
14:04:27
05.02.2011
05.02.2011
Stinger1987
-> Tommyk: To je na dlouhý povídání. Ale v rámci údržby jako výměna oleje, vzducháše, mě nenapadlo nic jinýho než odkalit palivovej filtr a bylo vymalováno. Sice jsem ho před nastartováním zalil, ale nastartoval jsem, běželo to asi tak půl minuty a konec. Od tý doby se s tím seru asi už 14 dní a nic nezabírá.
13:57:13
05.02.2011
05.02.2011
Tommyk
-> Stinger1987: a co máš s nafťákem?
13:47:49
05.02.2011
05.02.2011
Stinger1987
-> Tommyk: Já taky, jenom umeju stříbrnou a večer si sjedu natankovat, páč jdu zejtra do práce, tak abych nejel na výpary.
13:45:38
05.02.2011
05.02.2011
Tommyk
→ 05.02.11 13:12:40: takže co s tim teď? napadlo mě, přibodovat za ten šroub nějakou podložku nebo něco, jako zarážku, aby s ním šlo točit, ale aby se nemohl posunout dál od toho „rozkleplýho“ jenže nevim jestli je to zrovna šťastný řešení na tu trubku něco vařit.. aby to pak neprasklo nebo něco
a stejně nemam CO doma
nebo rozbít starý olejový čidlo a nějak to navařit na to? jestli by to šlo.. to by bylo asi uplně nejlepší
a stejně nemam CO doma
nebo rozbít starý olejový čidlo a nějak to navařit na to? jestli by to šlo.. to by bylo asi uplně nejlepší
13:42:40
05.02.2011
05.02.2011
Tommyk
-> Stinger1987: tyvoe ja to dneska už asi seru... max rozeberu palubku a nataham tam kabely pro budík
13:37:58
05.02.2011
05.02.2011
Stinger1987
-> Tommyk: Hele, koukám, že se ti taky dneska daří. Já se zase morduju s nafťákem, co mi nejezdí a už jsem ve stádiu, že bych zajel do kanistru pro benzín, polil a zapálil .....
13:12:40
05.02.2011
05.02.2011
Tommyk
-> Mr_Kubas: horší je, že to bude muset na stolici..
jinak dneska jsem se teda nazbrojil a nakoupil.. LP brzdovou trubku na š120, a kočku.. první zrada byla, že v kočce byl normální závit, tj. 10x1,5
po dlouhým shánění závitníku, kdy jsem objel asi 5 železářství v celym městě a nikde neměli, obvolávání známých... nakonec sem zajel do jednoho miniservisu a tam měl, tak jsem si tam udělal potřebnej závit 10x1
pak sem to jel teda vyzkoušet... další zrada, to čidlo k budíku nemá závit 10x1 ale 11x1
noco, ale na pár závitů to šlo, tak jen na zkoušku sem to tam dal..
druhá zrada, ta trubka.. vždycky na konci je "rozklepnutá" a k tomu pasuje ten šroub... hmm, jenže ono si to musí k něčemu dosednout aby to těsnilo.. a to bohužel nemá k čemu v hlavě.. tam to zajede do kanálku jako do pr*ele takže se nám pacient tročku počůral.. zkoušel sem to nějak ohnout, ale bez výsledku..
za další, závity v tý kočce jsou krátký, zůstane mi koukat něco ven.. ale to by nebyl zas až takovej problem asi, myslim že by to těsnilo i tak, nebo by se to dalo provrtat..
a jakoby toho nebylo málo, tak sem si koupil v kelly měděný těsnění ks za 5,-
vzal sem jich 6, polozil v pytliku na chladičovku.. zafoukal vítr a pytlik frrrrrrr...
kua takže mi zbyli jen 3 těsnění a jedno je ještě dokurvený..
jinak dneska jsem se teda nazbrojil a nakoupil.. LP brzdovou trubku na š120, a kočku.. první zrada byla, že v kočce byl normální závit, tj. 10x1,5
po dlouhým shánění závitníku, kdy jsem objel asi 5 železářství v celym městě a nikde neměli, obvolávání známých... nakonec sem zajel do jednoho miniservisu a tam měl, tak jsem si tam udělal potřebnej závit 10x1
pak sem to jel teda vyzkoušet... další zrada, to čidlo k budíku nemá závit 10x1 ale 11x1
noco, ale na pár závitů to šlo, tak jen na zkoušku sem to tam dal..
druhá zrada, ta trubka.. vždycky na konci je "rozklepnutá" a k tomu pasuje ten šroub... hmm, jenže ono si to musí k něčemu dosednout aby to těsnilo.. a to bohužel nemá k čemu v hlavě.. tam to zajede do kanálku jako do pr*ele takže se nám pacient tročku počůral.. zkoušel sem to nějak ohnout, ale bez výsledku..
za další, závity v tý kočce jsou krátký, zůstane mi koukat něco ven.. ale to by nebyl zas až takovej problem asi, myslim že by to těsnilo i tak, nebo by se to dalo provrtat..
a jakoby toho nebylo málo, tak sem si koupil v kelly měděný těsnění ks za 5,-
vzal sem jich 6, polozil v pytliku na chladičovku.. zafoukal vítr a pytlik frrrrrrr...
kua takže mi zbyli jen 3 těsnění a jedno je ještě dokurvený..
12:30:25
05.02.2011
05.02.2011
Mr_Kubas
-> Tommyk: A jéje, když se daří tak se daří.. No co jsou to jen díly, ty se daj vyměnit
01:09:37
05.02.2011
05.02.2011
Tommyk
Tak teď si dělám radost tímhle, ikdyž mě to stejně nakonec určitě nasere.. až to zapnu, nastartuju a ukáže mi to malej tlak..
00:57:13
05.02.2011
05.02.2011
Tommyk
-> Mr_Kubas: předek to schytal od škarpy - nevyšla zatáčka na sněhu
... ano teď už se tomu směju, nic jinýho ani nejde...
a zadkem sem si nacouval do zdi za tmy... to je na delší vyprávění
... ano teď už se tomu směju, nic jinýho ani nejde...
a zadkem sem si nacouval do zdi za tmy... to je na delší vyprávění
23:18:11
04.02.2011
04.02.2011
Mr_Kubas
-> Tommyk: Co se stalo?
21:57:50
04.02.2011
04.02.2011
Tommyk
Bum
skore:
nárazník, mlhovka, hnutej spodek chladičovky - tudíž chladič blíž motoru a dal pusinku altíku, naštěstí v pohodě.., nepasující kapota
skore:
nárazník, mlhovka, hnutej spodek chladičovky - tudíž chladič blíž motoru a dal pusinku altíku, naštěstí v pohodě.., nepasující kapota
21:55:54
04.02.2011
04.02.2011
Tommyk
Bác
a jakoby toho nebylo málo...
skore:
nárazník, světlo (už vyměněný) zmuchlanej blatník a celej sloupek hnutej až ke střeše u zadních dveří je zevnitř vidět ven... naštěstí tam neteče
a jakoby toho nebylo málo...
skore:
nárazník, světlo (už vyměněný) zmuchlanej blatník a celej sloupek hnutej až ke střeše u zadních dveří je zevnitř vidět ven... naštěstí tam neteče