skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
dne 22.4. 2009 jsem koupil tuhle felicii, je to 1.6ka má najeto 94.664 km rok výroby 97..
má pár chyb, ale snad nic závažnýho
postupně na tom budu dělat, tak snad se mi povede to, co bych chtěl :)
rok 2009
24.4. - nový uchycení zadního nárazníku, sundaná zástěrka, zprovoznění kontrolek a spasování palubky (přístrojovýho štítu) :)
3.5. - tak jsem si večer prorazil gumu na zadnim kole :( parkoval jsem doma a nevšiml jsem se v zrcátku (za tmy) rozbitýho obrubníku... :( takže mám vyděláno.
10.5. - koupen olej, destilka a fridex - tímto bych chtěl poděkovat kámošovi VooDoo- Ondris za sprostědkování :) DÍK ONDRO
11.5. - přezuto, vyváženo a zas se jezdí :)
12.5. - přišly rozvody, vodní pumpa, termostat i s těsněním a oil filtr www.skoda-dily.cz/
13.5. - tak se dneska vyměnil termostat a dala se nová destilka :) jsem rád že je to v poho a féla se už nepřehřejvá :))
18.5. - výměna oleje a oil filtru - 95.272 km
19.5. - konečně jsme udělali s Ondrisem rozvody, ale dalo nám to zabrat - vodní pumpa nešla ven. Nakonec jsme jí ale překecali, a šla holka do světa :-) takže při 95.385 km udělány rozvody, nová kladka, vodní pumpa, destilka a fridex. Zředěno do -40°C
jo a vlastně jsem ještě koupil 2litry oleje do serva
28.5. - najel jsem svůj první TISÍCÁTÝ km bez nehody :-)
29.7. - vařil se 3.díl vejfuku
7.8. - očištěné, odmaštěné a následně natřené bubny a brdiče + umytí podběhů
9.8. - koupeny kola :) 6x14" ET 33 a pneu 185/60... zítra snad stihneme nazout a dát na auto :))
11.8. - tak kola jsou na autě
16.8. - nový přední tlumiče - 97.589 km
a říznutý pružiny předek o 1 závit, vzadu pružiny z pickupa, říznutý o 1,5 závitu
13.10. - nechal jsem si nalepit folie s homologací
15.10. - přezouvám na plecháče + zimní gumy - přes zimu se bude nejspíš dělat repas hliníkáčů
7.12. - Při cestě z Prahy si féla najela svůj první stotisícátý kilometr
rok 2010
9.2. -takže ty nový tlumiče šly na reklamaci... STARLINE opravdu nikdo nekupujte!! já se nechal překecat, teď už vím že to byla chyba.. takže peníze mam zpátky a objednal jsem si na předek KAYABA Shock Absorber Excel-G. Mam je na zadku a spokojenost..
a ještě jsem koupil "horní misku" s těma 2 šteftama na uchycení vzpěry
17. až 20. 2. - najeto 101.000 km
+ Velké díky VooDoo- Ondrisovi za poskytnutí prostor, nářadí a za pomoc ;)
+ poslal jsem auto směrem vzhůru, kvůli technický - seriový pružiny
+ předek dostal nový tlumiče KAYABA Shock Absorber Excel-G.
+ vyměněný zadní díl výfuku + komplet nový gumový zavěšení výfukovýho potrubí
+ přehodil jsem přední okna (tonovaný) za seriový, taky kvuli technický
+ dotáhlo se ložisko na levym zadnim kole, byla tam vůle
+ zkontrolován olej v převodovce - pročištěn přes sítko, malinké doplnění množství a nalití zpátky do převodovky
21.4. - koupen olej OMV 10W40, olejový filtr MANN, proplachovač motorů, čistič motorů Carlan a dva imbusový ořechy na golu
22.4. - najeto 102.000 km
+ propláchnutí motoru,
+ výměna oleje a olejovýho filtru
+ přetěsnění vany černým silikonem
+ nová spona na výfuku mezi katalizátorem a středním dílem
+ nové těsnění mezi parohy a svody Temac
MOTOR
seriový vw 1.6 AEE
55kw/4500 ot.*min^-1
135NM/3500 ot.*min^-1
olej od Q8 10W-50
PŘEVODOVKA
seriový 5q
PODVOZEK
nově - HP Sporting vpředu i vzadu - nasezen při 121.700 km
přední náprava:
sbíhavost: +00°14'
odklon kol: –01°34'
říznutý pružiny o 1 závit (minulost)
nový tlumiče a uložení při 101.000 km
nabarveny brzdiče na zeleno
zadní náprava:
sbíhavost: +00°13'
odklon kol: –01°00'
pružiny z pickupa zkráceny a 1,5 závitu (minulost)
nabarveny bubny na zeleno
BRZDY
seriové
třmeny a bubny nabarveny na zeleno
KOLA
Letní: bílé alu 6x14" ET 33 a pneu Dunlop Fastresponse 185/60
Zimní: origo plecháče a pneu 165/70 Debica, nově na alu 6x14" + pneu Hankook Winter i*cept RS W442 175/60
Mé velké díky patří:
VooDoo- Ondrisovi a mojí přítelkyni Marcelce :)
www.feliciaklub.cz/forum/ viewtopic.php?f=16&t.. .
www.facebook.com/album.ph p?aid=1495&a...
tommyk81.rajce.idnes.cz/
PRODÁM:
skoda-virt.cz/cz/.../1632 92-svicky-ngk-bkur6et10
16.3. 2014 jsem feldu prodal, kartu nechávám jako vzpomínku
má pár chyb, ale snad nic závažnýho
postupně na tom budu dělat, tak snad se mi povede to, co bych chtěl :)
rok 2009
24.4. - nový uchycení zadního nárazníku, sundaná zástěrka, zprovoznění kontrolek a spasování palubky (přístrojovýho štítu) :)
3.5. - tak jsem si večer prorazil gumu na zadnim kole :( parkoval jsem doma a nevšiml jsem se v zrcátku (za tmy) rozbitýho obrubníku... :( takže mám vyděláno.
10.5. - koupen olej, destilka a fridex - tímto bych chtěl poděkovat kámošovi VooDoo- Ondris za sprostědkování :) DÍK ONDRO
11.5. - přezuto, vyváženo a zas se jezdí :)
12.5. - přišly rozvody, vodní pumpa, termostat i s těsněním a oil filtr www.skoda-dily.cz/
13.5. - tak se dneska vyměnil termostat a dala se nová destilka :) jsem rád že je to v poho a féla se už nepřehřejvá :))
18.5. - výměna oleje a oil filtru - 95.272 km
19.5. - konečně jsme udělali s Ondrisem rozvody, ale dalo nám to zabrat - vodní pumpa nešla ven. Nakonec jsme jí ale překecali, a šla holka do světa :-) takže při 95.385 km udělány rozvody, nová kladka, vodní pumpa, destilka a fridex. Zředěno do -40°C
jo a vlastně jsem ještě koupil 2litry oleje do serva
28.5. - najel jsem svůj první TISÍCÁTÝ km bez nehody :-)
29.7. - vařil se 3.díl vejfuku
7.8. - očištěné, odmaštěné a následně natřené bubny a brdiče + umytí podběhů
9.8. - koupeny kola :) 6x14" ET 33 a pneu 185/60... zítra snad stihneme nazout a dát na auto :))
11.8. - tak kola jsou na autě
16.8. - nový přední tlumiče - 97.589 km
a říznutý pružiny předek o 1 závit, vzadu pružiny z pickupa, říznutý o 1,5 závitu
13.10. - nechal jsem si nalepit folie s homologací
15.10. - přezouvám na plecháče + zimní gumy - přes zimu se bude nejspíš dělat repas hliníkáčů
7.12. - Při cestě z Prahy si féla najela svůj první stotisícátý kilometr
rok 2010
9.2. -takže ty nový tlumiče šly na reklamaci... STARLINE opravdu nikdo nekupujte!! já se nechal překecat, teď už vím že to byla chyba.. takže peníze mam zpátky a objednal jsem si na předek KAYABA Shock Absorber Excel-G. Mam je na zadku a spokojenost..
a ještě jsem koupil "horní misku" s těma 2 šteftama na uchycení vzpěry
17. až 20. 2. - najeto 101.000 km
+ Velké díky VooDoo- Ondrisovi za poskytnutí prostor, nářadí a za pomoc ;)
+ poslal jsem auto směrem vzhůru, kvůli technický - seriový pružiny
+ předek dostal nový tlumiče KAYABA Shock Absorber Excel-G.
+ vyměněný zadní díl výfuku + komplet nový gumový zavěšení výfukovýho potrubí
+ přehodil jsem přední okna (tonovaný) za seriový, taky kvuli technický
+ dotáhlo se ložisko na levym zadnim kole, byla tam vůle
+ zkontrolován olej v převodovce - pročištěn přes sítko, malinké doplnění množství a nalití zpátky do převodovky
21.4. - koupen olej OMV 10W40, olejový filtr MANN, proplachovač motorů, čistič motorů Carlan a dva imbusový ořechy na golu
22.4. - najeto 102.000 km
+ propláchnutí motoru,
+ výměna oleje a olejovýho filtru
+ přetěsnění vany černým silikonem
+ nová spona na výfuku mezi katalizátorem a středním dílem
+ nové těsnění mezi parohy a svody Temac
MOTOR
seriový vw 1.6 AEE
55kw/4500 ot.*min^-1
135NM/3500 ot.*min^-1
olej od Q8 10W-50
PŘEVODOVKA
seriový 5q
PODVOZEK
nově - HP Sporting vpředu i vzadu - nasezen při 121.700 km
přední náprava:
sbíhavost: +00°14'
odklon kol: –01°34'
říznutý pružiny o 1 závit (minulost)
nový tlumiče a uložení při 101.000 km
nabarveny brzdiče na zeleno
zadní náprava:
sbíhavost: +00°13'
odklon kol: –01°00'
pružiny z pickupa zkráceny a 1,5 závitu (minulost)
nabarveny bubny na zeleno
BRZDY
seriové
třmeny a bubny nabarveny na zeleno
KOLA
Letní: bílé alu 6x14" ET 33 a pneu Dunlop Fastresponse 185/60
Zimní: origo plecháče a pneu 165/70 Debica, nově na alu 6x14" + pneu Hankook Winter i*cept RS W442 175/60
Mé velké díky patří:
VooDoo- Ondrisovi a mojí přítelkyni Marcelce :)
www.feliciaklub.cz/forum/ viewtopic.php?f=16&t.. .
www.facebook.com/album.ph p?aid=1495&a...
tommyk81.rajce.idnes.cz/
PRODÁM:
skoda-virt.cz/cz/.../1632 92-svicky-ngk-bkur6et10
16.3. 2014 jsem feldu prodal, kartu nechávám jako vzpomínku
Tommyk / Felicia GLX 1.6 PRODÁNO - komentáře:
19:16:12
10.05.2011
10.05.2011
Tommyk
-> VooDoo- Ondris: měly by bejt. okouknu to a kdyžtak to pak přehodim
23:18:08
09.05.2011
09.05.2011
VooDoo- Ondris
-> Tommyk: čerpadlo si kdyžtak taky vemeš z toho mýho motoru. ty motory sou hodně podobný a věřim že čerpadla budou taky stejný
21:47:33
09.05.2011
09.05.2011
Tommyk
-> jarda.u1: je to stejny. cislo souhlasi..
s tim retezem mas pravdu, taky jsem nad tim premyslel, ze se to jednou napne a potom uz je to jedno.. ale kdybys videl tu vuli.. nevedel bys co si mas myslet
ja jen doufam ze to nebude cerpadlem, pac novy stoji 3,5tisice.. =/
s tim retezem mas pravdu, taky jsem nad tim premyslel, ze se to jednou napne a potom uz je to jedno.. ale kdybys videl tu vuli.. nevedel bys co si mas myslet
ja jen doufam ze to nebude cerpadlem, pac novy stoji 3,5tisice.. =/
21:11:21
09.05.2011
09.05.2011
jarda.u1
-> Tommyk: a jak by na to mohl mit vliv retez?Se to cerpadlo prece toci porad stejne rychle,ne?Jinak videl jsem takovejhle motor,akorat to byla 1.4 v seatu inca a melo to uplne jiny prsa i jiny cerpadlo,tak hlavne abys sehnal stejnej motor
19:41:53
09.05.2011
09.05.2011
Tommyk
-> jarda.u1: je to hlinik a nemelo to tlak oleje. jenze jen za urcitych podminek - cim starsi olej a teplejsi, tim min to mazalo. napr po 7tis km po vymene oleje, kdyz jsem jel trasu 20km, olej se zahral a jakmile se dostal motor do volnobeznych otacek, zacla na me mrkat kontrolka. Snad to bude tim a tim retezem no. Cerpadlo se zda ok +- autobus. Vůle tam nějaká je, mezi zubama jsem naměřil 0,10 mm (mez je 0,20) a axiální vůli jsem nenaměřil žádnou. ikdyž teda víčko trochu vydřený je, takže tam něco bude. ale to bude tak maximalne 0,05 -0,08 a mez je 0,15.
budu mít celej motor z pola 1.6 kvuli těm prsoum, tak kdyžtak vyměním i tuhle část kdyby byla lepší.
jinak když jsem byl nechal změřit mazací tlak, tak to na volnoběh tlačilo sotva 0,4 baru
budu mít celej motor z pola 1.6 kvuli těm prsoum, tak kdyžtak vyměním i tuhle část kdyby byla lepší.
jinak když jsem byl nechal změřit mazací tlak, tak to na volnoběh tlačilo sotva 0,4 baru
23:04:17
08.05.2011
08.05.2011
jarda.u1
Tak uz jsem zkouknul fotky,co jsi dal na rajce a vidim,ze jsou prsa hlinikove a pokud me zrak neklame,tak jsou praskle prave v miste olejoveho kanalu,ktery vede od cerpadla do bloku,takze tvuj pokles tlaku oleje je myslim vyresen......teda az tam das nove tak bude vyresen
22:31:07
08.05.2011
08.05.2011
jarda.u1
-> Tommyk: nebyl mazaci tlak,nebo kompresni tlak?Prsa jsou litina nebo hlinik?Kazdopadne to bude asi na vymenu,ze?
22:28:22
08.05.2011
08.05.2011
Tommyk
-> jarda.u1: pri rozborce motoru. Nemel tlak.. Byl tam volnej retez jako svine na cerpadle, tak snad to bylo tim. Pak jsem myl prsa, kdyz uz to mam sundany.. a koukam.. hele takova prasklina..
22:26:30
08.05.2011
08.05.2011
jarda.u1
-> Tommyk: jak jsi na to prisel?Unikal olej z motoru?
22:25:35
08.05.2011
08.05.2011
Tommyk
-> jarda.u1: nevím jestli to nebylo pod tím bordelem vidět nebo se to stalo až po sundání... každopádně je to na pytel...
ale řekl bych že to tam na 99% nebylo... a že mi s tím v garáži někdo fláknul ... :( nebo jestli se to nestalo při povolování řemenice přes přípravek, kterej držel za tohle.. buh ví
ale řekl bych že to tam na 99% nebylo... a že mi s tím v garáži někdo fláknul ... :( nebo jestli se to nestalo při povolování řemenice přes přípravek, kterej držel za tohle.. buh ví
22:23:52
08.05.2011
08.05.2011
jarda.u1
-> Tommyk: co to?
14:11:54
18.04.2011
18.04.2011
Kurier Grobar
-> Tommyk: heh tak dik
13:27:42
18.04.2011
18.04.2011
Tommyk
-> Kurier Grobar: já jí mám od Ondri-krupi to mi připomíná, že budu potřebovat asi novou
13:13:06
18.04.2011
18.04.2011
Kurier Grobar
ahoj, z kadiaľ mate tie nálepky škoda-virt ?
20:37:16
27.03.2011
27.03.2011
VooDoo- Ondris
-> Stinger1987: jak tak to tu čtu tak musíš bejt asi bezradnej kvuli tomu filtru. ani se ti nedivim, já sem taky měnil a zkoušel sem točit asi půl hodky přes kabely s vedle nastartovanym autem a nic. kničemu to je. vstřiky odpojovat nemusíš...ale jestli se s tim sereš už tak dlouho tak asi už jo ale normal odpoj tu hadičku od filtru co vede do čerpadla, nasad na ní trychtíř a zalij a dej ten trychtýř co nejvyýš pujde a ona se tam ta ropa dostane. to samý s filtrem musíš ho zalejt až po tu trubičku na kterou nasunuješ tu hadičku aby to bylo až pokok.t plný. nasadíš zatočíš a běží. nebo zkus když tam bdueš mít ten trycdhtýř tak točit a samospádem se to tam dostane a chytne to a uvidíš jestli to je aspon tim
13:26:21
27.03.2011
27.03.2011
Tommyk
-> Stinger1987: ahoj, tak co, už jezdí ropák? Já se včera konečně pustil do toho nárazníku od tebe nějak jsem to zatavil, tak to snad bude držet :)
18:04:19
05.02.2011
05.02.2011
Stinger1987
-> Tommyk: -> suri: Ok, tak zkusim dát novej filtr a budu doufat, že to pomůže. A když ne,tak už je na řadě jen čerpadlo.
17:53:46
05.02.2011
05.02.2011
suri
-> Stinger1987: skúsil by som nový filter