skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto:
Škoda felicia 1,3 glxi, rok výroby 1995
Motor: objem 1289ccm
50kw upravená hlava (kanály, spalovácí prostory, odlehčené ventily, kuželové pružiny)
vačka Česana
jednobodové vstřikování, větší klapka, upravená ŘJ
Převodovka: 5-ti stupňová
Výfuk:
favorit sk.A
Podvozek:
tlumiče treninkové HP-sporting
přední vyztužená nápravnice, servořízení
upravená seriová ramena v unibalech
zadní náprava částečně dle KIT CAR v unibalech
Brzdy:
přední náprava: chlazený kotouč 256x22, čtyřpístkový třmen
zadní náprava: kotouč 236x10, plovoucí hliníkový třmen
Kola:
Speedline magnesium 17 originál felicia kit car 1600
Dunlop sport 205/40 R17
Karoserie:
komplet laminátová sada KIT CAR
víčko nádrže ISA racing
zrcátka KIT CAR
lak: by Jozan
Škoda felicia 1,3 glxi, rok výroby 1995
Motor: objem 1289ccm
50kw upravená hlava (kanály, spalovácí prostory, odlehčené ventily, kuželové pružiny)
vačka Česana
jednobodové vstřikování, větší klapka, upravená ŘJ
Převodovka: 5-ti stupňová
Výfuk:
favorit sk.A
Podvozek:
tlumiče treninkové HP-sporting
přední vyztužená nápravnice, servořízení
upravená seriová ramena v unibalech
zadní náprava částečně dle KIT CAR v unibalech
Brzdy:
přední náprava: chlazený kotouč 256x22, čtyřpístkový třmen
zadní náprava: kotouč 236x10, plovoucí hliníkový třmen
Kola:
Speedline magnesium 17 originál felicia kit car 1600
Dunlop sport 205/40 R17
Karoserie:
komplet laminátová sada KIT CAR
víčko nádrže ISA racing
zrcátka KIT CAR
lak: by Jozan
felda kit car - komentáře:
23:21:58
28.07.2010
28.07.2010
co-driverer
Rám se do civilu nehodí....
23:12:28
28.07.2010
28.07.2010
OndraKrupi
-> co-driverer: co rám? ten nebudeš do auta dělat?
22:45:08
28.07.2010
28.07.2010
castrol
-> co-driverer: pekne pokracujes
21:39:21
12.04.2010
12.04.2010
favo110lrs
pěkné
15:29:54
25.01.2010
25.01.2010
favo110lrs
-> Herr Hamster: to by nebylo ono .... až stim pojede 260/km aby to brzdilo...
23:27:28
24.01.2010
24.01.2010
Herr Hamster
-> co-driverer: tak to jsem zvedavej docela.. preju hodne uspechu.. ale i tak bych dal klidne kotouce treba 280mm..
18:50:04
24.01.2010
24.01.2010
favo110lrs
ty ses blázen......:)
23:00:22
23.01.2010
23.01.2010
co-driverer
-> Herr Hamster: Vejde se tam 305mm jako to měl origo kit , ale udělám 295m, aby tam byla rezerva. Mám to vyzkoušený, třmen bude zatím klasický škodovácký čtyřpístek, protože na AP zatím opravdu nemám.
22:19:45
23.01.2010
23.01.2010
Herr Hamster
-> co-driverer: ses si jistej ze 295mm je to spravny cislo ? to se ti se trmenem nemuze vejit ani do 15" kola.. a nebo hodne fousove..
10:48:40
13.01.2010
13.01.2010
co-driverer
momentálně pokračuji vývojem předních brzd, bude průměr 295mm
20:23:18
12.01.2010
12.01.2010
OndraKrupi
-> co-driverer: jak pokračuješ pane?
22:20:46
02.12.2009
02.12.2009
Stinger1987
Pěkně se to vyvíjí. Držim palce.
19:18:52
01.12.2009
01.12.2009
co-driverer
-> Dzarda: Zatím ne
16:34:55
01.12.2009
01.12.2009
Dzarda
Vice fotek z upravy by nebylo?
22:39:45
09.11.2009
09.11.2009
favo110lrs
Jozan projects & PN autosport
22:35:44
09.11.2009
09.11.2009
Kaci
moc, moc pěkná práce, obdivuji!!!
20:49:52
14.10.2009
14.10.2009
favo110lrs
-> Stinger1987: hm tak to bude brutalita....
22:39:42
13.10.2009
13.10.2009
Stinger1987
Moc pěkné. Jsem zvědavej na finále.
18:44:30
13.10.2009
13.10.2009
favo110lrs
super:)
06:42:58
08.07.2009
08.07.2009
driverer
KIT CAR