skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
09:15:38
22.01.2008
22.01.2008
Nepér
Budu to muset vepředu zvednout, nějak si to ještě sedlo a nabírám obrubníky
15:12:51
20.01.2008
20.01.2008
maRkus
Kua hp... zavidim
13:16:40
20.01.2008
20.01.2008
Nepér
Jasně, všichni se ptejte kolik to stálo .
Pro aktuální ceny si napiště nekomu jinýmu, třeba o.husek@hpsporting.cz .
Pro aktuální ceny si napiště nekomu jinýmu, třeba o.husek@hpsporting.cz .
00:34:28
20.01.2008
20.01.2008
Holda
ze by HP?
21:09:41
13.01.2008
13.01.2008
Nepér
-> krup: No, nějaký fotky mám, ale nic se mi k tomu psát nechce. Při rozebírání je třeba rozdělat asi tisíc takocejch drátovejch spon, který jsem přiu montáži nahradil černejma stahovacíma páskama...
A taky jsem semtam přišil ty drátky k potahům, kde to bylo rozdrbaný.
A taky jsem semtam přišil ty drátky k potahům, kde to bylo rozdrbaný.
21:40:54
11.01.2008
11.01.2008
krup
chcu se zeptat, esis dokumentoval tu rozborku tech sedaček ? ( bych se rád do nečeho takoviho taky pustil .. )
11:57:58
10.01.2008
10.01.2008
Nepér
Dneska večer nasazuju...
20:50:24
09.01.2008
09.01.2008
maRkus
-> Nepér: Vec nazoru, se tim zivim tak vim... ale fakt smekam klobouk
22:15:11
08.01.2008
08.01.2008
Nepér
Jo, jenže to bych pak vysál jen asi třetinu toho, co jsem z toho vypláchnul ve vaně... Navíc v předních jsou utržený nějaký drátky a tak, takže se to aspoň opraví.
19:33:11
08.01.2008
08.01.2008
maRkus
-> Nepér: Ty kravo, ty ses blazen... nebylo by to jednodussi vytepovat ?
21:57:43
06.01.2008
06.01.2008
Frštensky
-> maRkus: ty bejku ja bych to vudel na holdu
19:04:01
06.01.2008
06.01.2008
Holda
Asi nejakej statne hledanej ale ma pekny Favo svetla z Black line atd.
18:43:21
06.01.2008
06.01.2008
maRkus
Pekny foto ... sraz brcalovniku... ten typek s tou paskou to je nejakej pirat ne ???
18:44:55
13.11.2007
13.11.2007
maRkus
Krasny zimni backurky....
21:02:11
11.11.2007
11.11.2007
Nepér
Teď už to možná ani nezapadne, až nasněží...
22:57:40
07.11.2007
07.11.2007
Nepér
Tak, už se to snad nevybije.
21:41:41
31.10.2007
31.10.2007
bitmap - zrušená registrace
Tak, tak, lestenkar jeden