skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
21:38:19
31.10.2007
31.10.2007
Holda
No jo to ses celej ty
21:04:56
31.10.2007
31.10.2007
Nepér
Tyvole akorát když mi ukázal, že mám nastartovat a zajet dovnitř, klekla mi baterka, jéé to byl trapas sem si kontroloval světla a vono se to nějak vybilo no...
23:20:46
28.10.2007
28.10.2007
Nepér
Á, sakra, včera mi prošla technická . Budu jim zase muset zajet ukázat, že 17 let starej pekáč ještě jezdí...
23:17:25
13.10.2007
13.10.2007
Nepér
To bylo před cestou na dříví
23:13:51
13.10.2007
13.10.2007
Holda
Kde mas drivi?
22:32:08
07.10.2007
07.10.2007
Frštensky
-> Nepér: ¨heeej to je masec kde ses k tomu dostal?ja ci taky bch v tom jezdil do prace
22:30:46
07.10.2007
07.10.2007
Holda
Neper:Ja myslel ze to ses ty na ty fotce
22:57:46
29.09.2007
29.09.2007
Nepér
Jo, to je prej z poklic z Fábií. Já jsem tomu ustříhnul po obvodu asi 1,5mm, zabrousil to do kulata a lípnul chemoprénem.
20:06:41
29.09.2007
29.09.2007
Radič 135R
tak cumim ze uz mas ty krytky na litaky...to je vystrihane z poklic????
19:42:45
29.09.2007
29.09.2007
Nepér
Tak jsem umyl zespoda převodovku, až bude zejtra světlo, bude foto.
22:49:54
24.09.2007
24.09.2007
Holda
Ja ti dam znaky od cesty
19:22:41
24.09.2007
24.09.2007
Nepér
Krytka... Původem od Holdy (já to sbírám z poklic, co najdu u cesty...) zmenšená nůžkama na plech, dopilovaná pilníkem a přilepení chemoprénem.
00:14:27
17.09.2007
17.09.2007
Nepér
No, nějak jsem to oblepil papírovou páskou, strašná bejkárna... pak základovkou ve spreji a pak modrou ve spreji, pak jsem oloupal pásku a už si nepamatuju, jestl jsem nějak řešil detaily, ale asi jsem barvu co protekla páskou nějak oškrábal... možná jsem si pak fouknul barvu do víčka a štětečkem doladil, co jsem oškrábal moc :)