Nepér / Favorit 136L Nepér / Favorit 136L

komentáře | popis | fotky | Nepér | 29.11.20 23:50 | 254x v oblíbených
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.



Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...



Motor:

-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny

-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm

-Upravené sání z BMM

-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele

-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry

-Elektrická palivová pumpa Facet 40105

-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí

-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.

-Poloosy felicia

-Svody 4-1 s lambda-sondou

-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost

-Výměník voda-olej Felicia 1.9D

-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100



Podvozek:

-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"

-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech

-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm

-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.

-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14



Výbava:

-elektronický přerušovač blinkrů

-kontrolka ruční brzdy

-kontrolka bezpečnostních pásů

-kontrolka větráku chladiče

-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)

-topení Felicia

-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří

-výplně dveří LS

-zadní stěrač & ostřikovač

-digitální tachometr

-tónovaná okna (originální zelená)

-tlakoměr a teploměr oleje KMGY

Nepér / Favorit 136L - komentáře:

10:54:47
22.12.2008
maRkus
new: Kromě čelního všechna skla tónovaná (maRkus ví)



MaRkus umi i celni....
20:35:40
01.09.2008
Nepér
No, že by bylo nějaký brutální ticho se mi nezdá, ale je fakt, že to od tý doby nějak víc točím, tak to asi efekt má 6 Ještě jsem to nalepil na vnitřní stranu. Musel bych to porovnat se sérií.
13:50:16
29.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nepér: Hezký, ale když vidím ty kabely a táhla, tak se na sundavání palubky pěkně z vysoka víš co 1 Pak napiš reference.
12:36:45
29.08.2008
Nepér
Vibraflex 40, původní hadrokoberec zase zpátky přes to.
15:24:31
22.08.2008
krup
-> Nepér: zdravím tě pane, čim to tlumiš? ( budeš tam pak na to dávat i ten puvodni "koberec"? )
22:56:34
02.06.2008
Nepér
Protekční číslo :o)
zvětšit Nepér / Favorit 136L - obrázek od Nepér vložen 02.06.2008 22:56:34
22:55:34
02.06.2008
Nepér
Doksy jaro 2008:
zvětšit Nepér / Favorit 136L - obrázek od Nepér vložen 02.06.2008 22:55:34
12:53:05
09.05.2008
Nepér
No, zatim to neni dodělaný, ale nějak se mi nelíbí nárůst citlivosti od 60 Hz nahoru, musím to mít oříznutý dost nízko... třeba se ještě rozehraje, nevim.
13:18:43
05.05.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nepér: Koukám že máš vyhřívané sedačky zespoda :o) a pěkný basáček.
23:20:32
01.05.2008
Nepér
Fávo under construction...
zvětšit Nepér / Favorit 136L - obrázek od Nepér vložen 01.05.2008 23:20:32
16:00:30
09.02.2008
Nepér
K přestavění výšky stačí nějak stáhnout pružiny. Já použil plastový stahovacý pásky - jsou vidět na fotce - ty nejtlustší, co měli, minimálně 4 na 1 pružinu. Asi nejjednodušší je dělat to na autě, stáhneš to, zvedneš heverem a pak stačí šroubovákem, nehtem, nebo kleštěma přehodit pojistný kroužky v drážkách na tlumičích.
18:13:23
06.02.2008
outkast136 - zrušená registrace
Neper- muzu se te zeptat jak u tech HP funguje to snizovani pomoci drazek, pry se to nejak srazi, je k tomu potreba nejaky specialni naradi
10:06:31
28.01.2008
Nepér
Drncá to pořád stejně 3 na dlažebních kostkách se to klepe tak jako tak.
09:41:29
28.01.2008
krup
-> Nepér: nemám tušeni jaky spony máš na mysli ( eště sem to nezkoumal .. mužeš kdyžtak nekam upnout ty fotky co máš ? )



Gratuluju k HPčkám .. ( neni to moc velkej "kostitřas" na běžny ježděni ? - taky o nich přeméšlim .. )
11:00:52
26.01.2008
Nepér
Jenže já nechci sundavat zástěrky.
20:29:25
24.01.2008
Holda
Neper:To ti nejak nevyslo ja zasterky sundal predni 2 a zadni jsou ok
18:16:17
24.01.2008
Nepér
-> Holda: Nechci mít vorvaný zástěrky jako někdo...
00:28:37
24.01.2008
Holda
Neper:Ja ty HP mam uplne nejniz a problem nemam jen musis davat obcas bacha a urcite niz to vypada lip ale delej jak myslis 5
22:14:00
23.01.2008
maRkus
-> Nepér: Proc jezdis po obrubnikach ??? zkus to po silnici...
Extreme Tyres