-> Eidy: V jedenáct večer u krajnice ve vestičce
Snímač by měl jít umístit kousek níž, chtěl jsem ho sem, aby se nemusel dávat dolu při výměně řemenu. Umístit se dá do osmi poloh, v nastavení jednotky se jen zadá, kterej výstupek je začátek časování a kterej konec (zážeh).
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
09:11:59
26.07.2013
26.07.2013
Eidy
-> Nepér: A hlavně budeš muset snímač umístit jinam, aby to nekolidovalo s nosníkem. i když budeš mít pevnej držák, tak je otázka času, než snímač rozmáčkneš. A nejlíp někde 150km od garáže.
08:56:55
26.07.2013
26.07.2013
Nepér
Blbý je, že nevím co s tím a budu se muset nějak dovolat do Ignitechu...
08:06:53
26.07.2013
26.07.2013
Eidy
-> Nepér: Pobavil jsi mě při představě, jak si šajníš tmítkem pod kapotu.
00:59:24
26.07.2013
26.07.2013
Nepér
Jo, tak je to dobrý, nad 5500 rpm to asi ztratí synchronizaci a vypne to... a když vemu ostře levou zatáčku, posune se motor doprava a zmáčkne čidlo, který se ohne, motor se zastaví a Nepér si na to u krajnice svítí mobilem, aby to ohnul zpátky a dojel těch 700 m do garáže...
12:30:33
25.07.2013
25.07.2013
Nepér
-> Vrba: Ještě nevím, protože nad 4500 rpm mi vyskakuje palec z rozdělovače... Ale co jsem zkoušel kontrolku řazení, tak při překročení nastavených otáček se rozsvítí naráz a nebliká už o 500 dřív od nastavené hodnoty, takže měření otáček je teď určitě přesnější. Dnes na to nasadím BMM rozdělovač bez zbytečného železa a uvidíme.
19:11:19
23.07.2013
23.07.2013
Vrba
-> Nepér: Uz se to dá dotáčet a tím snímačem?
18:06:38
21.07.2013
21.07.2013
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Nepér: Jak to, že jsem to neviděl v dnešním nákupu?
00:24:39
20.07.2013
20.07.2013
MisakusX
To by se mělo oslavit, teda to vlastnictví :)
10:37:43
18.07.2013
18.07.2013
Nepér
Tak dnešním dnem je auto konečně moje a můžu teda začít tunit
08:44:25
10.07.2013
10.07.2013
Nepér
Proto bych radši dvoudrátovej. Zdá se, že to tak má Yamaha, zkusím se poptat u nich v servisu.
08:37:34
10.07.2013
10.07.2013
Eidy
-> pavucina: Docela mě překvapuje, že to nemá stínění.
08:23:10
10.07.2013
10.07.2013
pavucina
www.vape.cz/e-shop/.../A-
S01 primo tne ze stranek od nich ;)
00:11:40
10.07.2013
10.07.2013
Nepér
Řeším, že když napíšu "Dobrý den, chci snímač. Co mám nastavit a jaký rotor použít?", měsíc se nic neděje...
22:51:00
09.07.2013
09.07.2013
Eidy
-> Nepér: Ty Alfácký zas tak velký nejsou teda. Ale tak když mají doporučený na Ignitechu, tak co řešíš?
22:42:43
09.07.2013
09.07.2013
Nepér
Nj, ale to je všechno hrozně velký a drahý, bude to z trojky plechu a nemám moc místa mezi motorem a nosníkem, budu tam muset něco nabastlit... V ignitechu maj takový malinký...
ignitech.cz/czech/.../pic k-up.htm
A myslím, že cena byla něco mezi 200-300,-
ignitech.cz/czech/.../pic k-up.htm
A myslím, že cena byla něco mezi 200-300,-
22:39:28
09.07.2013
09.07.2013
Eidy
-> Nepér: Stačí jakejkoliv indukční. Třeba tady
www.autodilycz.cz/zbozi/. ../182457
Že pasuje na Alfu je jen náhoda
www.autodilycz.cz/zbozi/. ../182457
Že pasuje na Alfu je jen náhoda
22:32:41
09.07.2013
09.07.2013
Nepér
Nevíte, kde koupit indukční snímač? Borci z Přelouče mi nejsou schopný odpovědět na e-mail, tak si to udělám i bez nich...
07:59:53
08.07.2013
08.07.2013
Lukáš Bezďa
trošku jsem z toho jelen,spodní výstup jde na pumpu a do domečku termostatu?Není tam velký odpor když to leze tak moc do kopce??