Nepér / Favorit 136L Nepér / Favorit 136L

komentáře | popis | fotky | Nepér | 29.11.20 23:50 | 254x v oblíbených
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.



Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...



Motor:

-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny

-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm

-Upravené sání z BMM

-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele

-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry

-Elektrická palivová pumpa Facet 40105

-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí

-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.

-Poloosy felicia

-Svody 4-1 s lambda-sondou

-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost

-Výměník voda-olej Felicia 1.9D

-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100



Podvozek:

-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"

-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech

-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm

-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.

-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14



Výbava:

-elektronický přerušovač blinkrů

-kontrolka ruční brzdy

-kontrolka bezpečnostních pásů

-kontrolka větráku chladiče

-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)

-topení Felicia

-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří

-výplně dveří LS

-zadní stěrač & ostřikovač

-digitální tachometr

-tónovaná okna (originální zelená)

-tlakoměr a teploměr oleje KMGY

Nepér / Favorit 136L - komentáře:

01:00:48
02.06.2013
Arnold
-> Tomaso435: ta u tebe dostává na frak že? 40 47
00:40:55
02.06.2013
Tomaso435
-> Arnold: to je érodynamika pytšo 3
00:33:50
02.06.2013
Arnold
-> Tomaso435: proto ho radši vověsíš 3,14čovinama aby měl co nejhorší aerodynamický odpor že? 40
00:21:22
02.06.2013
Tomaso435
-> Faust22: von neumí řídit 40 40 výkon mu je na nic3
00:15:14
02.06.2013
Eidy
-> Nepér: Kolik chtěli za změření? Je pěkný, že ti to i jinde změřili stejně.
00:14:35
02.06.2013
Faust22
Na 7OkW bych čekal lepší časy teda na sprintech ;)

ALei tak je to pěkný ten výkon :)
20:39:20
01.06.2013
Nepér
Nečekaně 70kW/130Nm
zvětšit Nepér / Favorit 136L - obrázek od Nepér vložen 01.06.2013 20:39:20
20:14:12
01.06.2013
jok3r
-> Nepér: tak kolik ti namerili na skodahome? :)
17:23:12
29.05.2013
Fabi
-> Nepér: Taková 4.5 by byla asi dobrá, ale za prvý to je dost peněz a za druhý na normální cestování nic moc a v neposlední řadě stoupne spotřeba, ale na to se nesmí koukat 3
22:08:18
28.05.2013
Nepér
Řazení jsem zkoušel a nejlíp funguje sériový provedení... ale možná by to chtělo na sprinty kratší stálej převod... a naučit se ty rozjezdy pro hvězdy.
19:10:12
28.05.2013
Fabi
-> Nepér: Tak ještě pokrátit dráhy řazení, tam by mohla být taky nějaká desetinka 4
17:35:22
28.05.2013
MisakusX
Tak gratulace ke krásnému třetímu místu. Kdyby sis skočil na velkou, tak bys měl zlatou medaili jistou :)
08:39:09
28.05.2013
Nepér
Hm, tak mě pojel o dvě setiny tuten Favorit...

neper.rajce.idnes.cz/2013 -05-25_SkodaZeliv

Ale mezi třetím a čtvrtým místem je přes půl vteřiny, tak dobrý 4

Vyhodit rezervu, hever, nářadí, zadní koberce a vyčůrat se před sprintem, byl bych druhej, kdybych se ještě uměl líp rozjet 3
10:53:32
27.05.2013
Nepér
Dal jsem ven jen zadní lavici, hrombednu a dekl z kufru, rezervu a výbavu jsem tam nechal.
20:50:04
26.05.2013
oppik
-> Nepér: odlehčený jsi to měl docela dost ne?
13:48:35
26.05.2013
Nepér
Leda odlehčit, nebo předělat pohon dozadu...
12:57:34
26.05.2013
oppik
-> Nepér: budeš si to muset ještě víc poštelovat :-)
12:55:21
26.05.2013
Nepér
Hm, nejede to, zase třetí 3
zvětšit Nepér / Favorit 136L - obrázek od Nepér vložen 26.05.2013 12:55:21
20:35:18
24.05.2013
Nepér
Tak jsem to dal obráceně a sbíhavost je téměř přesně 2 mm (36mm rozdíl ve vzdálenosti 315 cm před/za nápravou). Čili jsem v toleranci -0.2 až + 2.6 mm 1 . Seru na to, jdu zazávlačkovat ložiska, nasadit kola, umejt a zejtra Želif.
upraveno 1x, naposled 24.05.2013 20:35:43
Extreme Tyres