skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
21:07:15
23.02.2013
23.02.2013
Nepér
Jsem to chtěl příští týden přivézt domu a začít ladit, ale nějak nevyšlo počasí
18:22:43
15.02.2013
15.02.2013
varok
Podobné mívají i některé typy Avií.
17:13:24
10.02.2013
10.02.2013
Nepér
KMGY, dává se to prej do karosy... u nás to prodává třeba HD Kovo.
17:08:33
10.02.2013
10.02.2013
Maťulo
-> Nepér: z coho konkretne pochadzaju tieto budiky??? ja ich mam tiez...
16:04:54
10.02.2013
10.02.2013
varok
Ahoj, ten tvůj Favoušek má pěkný zvuk, líbí se mi.
11:53:50
10.02.2013
10.02.2013
castrol
-> Nepér: seriovka mozno z vonku
11:37:34
10.02.2013
10.02.2013
Nepér
To je divný, protože to je sériofka po dědkovi...
11:28:30
10.02.2013
10.02.2013
radekp
Favority mi obecně nic moc neříkají, ale tohle je u mě auto, které bych označil jako supr slípr (super sleeper). Nenápadné, vymakané...si vzpomínám jak jsem jel v Mostě asi 200m za tebou a neuměl Tě dojet
22:49:10
06.02.2013
06.02.2013
Nepér
-> sekyn: Vždycky hrajou moc nahlas, navíc jen negry nebo korejce a moc si tam s děvčaty nepromluvím...
22:46:09
06.02.2013
06.02.2013
Nepér
Uvidíme, co to bude dělat v autě. Ale každopádně je to jen orientační kontrola bohatá/chudá směs. Na měření AFR bude vždycky lepší WB sonda ale na základní diagnostiku úplně stačí tohle.
17:22:12
06.02.2013
06.02.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nepér 05.02.13 19:46:11: Tohle bude mnohem elegantnější než ty blikající ledky ;) Pěkná práce a až navařím matku na svody vím kam se obrátit
17:11:03
06.02.2013
06.02.2013
sekyn
co máš proti diskotéce???
10:52:01
06.02.2013
06.02.2013
djmaso
-> Nepér: kontrolor na lambdu ?
10:41:32
06.02.2013
06.02.2013
Eidy
-> Nepér: Co to kutíš?
10:29:59
06.02.2013
06.02.2013
čert
-> Nepér: tak to je ještě lepší:) uvolníš pak schéma? ;-)
20:31:05
05.02.2013
05.02.2013
Nepér
-> čert: Ne, bude jen jedna. Nejsem zvědavej na nějakou diskotéku.
20:26:38
05.02.2013
05.02.2013
castrol
-> Nepér: semafor