skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
11:50:07
01.09.2012
01.09.2012
Nepér
Ještě přemýšlím, že to nějak sprasím vzadu, ať jsou tam taky trochu štafle...
10:19:02
01.09.2012
01.09.2012
PemaR
Tak ted se ti mozna konecne zacnou sjizdet gumy i zevnitr
09:36:52
01.09.2012
01.09.2012
T
-> Nepér: : hezky pěkně
12:29:17
19.08.2012
19.08.2012
Nepér
Odlehčeno o dvě pasivní výhybky Na výšky jsem použil nevyužitý interní zesilovač v rádiu, co má mít 4x27W RMS. Myslím, že výkonové rozložení 27/60/160W pro Hi/Mid/Low je tak akorát a další zesilovač tam dávat nechci
12:30:51
15.08.2012
15.08.2012
Nepér
Do bloku je zašroubovaný dutý šroub, ten se musí dát delší, aby se na něj dal nasadit výměník. Na straně filtru jsou závity samozřejmě stejné ale v závitu na bloku je možná rozdíl mezi fábií a favoritem.
11:17:46
15.08.2012
15.08.2012
Jarda - zrušená registrace
-> Nepér: diky moc
na filtr ma favorit stejny zavit jako fabia, ale neni mi jasne o jakem sroubu mluvis, tak jestli ten zavit, ktery mas namysli je vubec na favobloku
na filtr ma favorit stejny zavit jako fabia, ale neni mi jasne o jakem sroubu mluvis, tak jestli ten zavit, ktery mas namysli je vubec na favobloku
10:43:42
13.08.2012
13.08.2012
Nepér
Kotouče jsou AT 422227, brzdy jsou vyřešený tady: feliciaklub.cz/forum/view
topic.php?f=28&t...
Jsou to držáky z "malých" brzd pro Sierru bez ABS, upravené tak, aby se do nich vešly destičky a třmen pro "velké" brzdy ze Sierry s ABS.
Vyměník z 1.9 felicie pasuje do bloku Fabia plug&play, jen je třeba vzít i ten šroub. Favorit má asi jiný závit v bloku.
Jsou to držáky z "malých" brzd pro Sierru bez ABS, upravené tak, aby se do nich vešly destičky a třmen pro "velké" brzdy ze Sierry s ABS.
Vyměník z 1.9 felicie pasuje do bloku Fabia plug&play, jen je třeba vzít i ten šroub. Favorit má asi jiný závit v bloku.
17:34:14
07.08.2012
07.08.2012
Jarda - zrušená registrace
-> Nepér: kotouče mas tyto? (ale ate) www.e-cat.cz/p-3179223/..
./brzdovy-kotouc-premier-f
erodo.html?cPath=1383...
ja mam ate ted desky a neprijdou mi lepsi...
ja mam ate ted desky a neprijdou mi lepsi...
21:13:24
05.08.2012
05.08.2012
sekyn
jé video ze srazu ode mne. já vím kvalita videa nic moc, měl jsem si na to půjčit tvůj foťák :-)
08:46:39
05.08.2012
05.08.2012
Jarda - zrušená registrace
ahoj, ten vyměník voda-olej je plug&play nebo se musi neco upravovat?, ze bych si dal zas neco do serie s LPG :)
a ty brzdy mas jak presne? u kotoucu KIA pouze stredovou diru? a jak to mas z te siery - neco jsi rikal, ze mas z modelu s ABS a neco zas bez, uz si to nepamatuji
mooc diky
jeste se chci zeptat, jaka je vyhoda BMM saciho? ma vetsi kanaly?
a ty brzdy mas jak presne? u kotoucu KIA pouze stredovou diru? a jak to mas z te siery - neco jsi rikal, ze mas z modelu s ABS a neco zas bez, uz si to nepamatuji
mooc diky
jeste se chci zeptat, jaka je vyhoda BMM saciho? ma vetsi kanaly?
19:07:49
20.06.2012
20.06.2012
Nepér
-> Athlonek: Tak leda převrtat karbec na E85 a dalších pár stupňů na předstihu...
-> Danster: Tak leda na zpátečku no
-> Eidy: Na podzimním Mostě to mohlo mít tak 90 HP, ale ty zatáčky . Jinak, až tobě to pojede, jak má, z toho mám taky strach
-> Danster: Tak leda na zpátečku no
-> Eidy: Na podzimním Mostě to mohlo mít tak 90 HP, ale ty zatáčky . Jinak, až tobě to pojede, jak má, z toho mám taky strach
18:36:04
20.06.2012
20.06.2012
Eidy
-> Nepér: Moc pěkný výkon pane. To abych si na tebe dával pozor .A taky gratulu k moc hezkejm kolům. Ty jsou podle mýho gusta.
18:18:37
20.06.2012
20.06.2012
Danster
-> Nepér: Hodně pěknej výkon. Taky se mě líbí pojetí celýho auta
Jen škoda že to nemá náhon na zadní kola
Jen škoda že to nemá náhon na zadní kola
18:15:07
20.06.2012
20.06.2012
Athlonek
-> Nepér: Ješte někde chytit 5,3 koně, ať je tam ta stovka.
13:21:36
20.06.2012
20.06.2012
Nepér
Nejdřív jsme naměřili 94,3 HP při 5800, po zvýšení předstihu o 1° to bylo 94,7 už ve 5500 a při snížení o 2° to bylo 92,5 HP při 5800.
13:04:57
20.06.2012
20.06.2012
T
-> Nepér: : hodně pěkný
12:58:50
20.06.2012
20.06.2012
radekp
-> Nepér: hezký výkon. Já si říkal co tam máš když jsem Tě v Mostě neuměl dojet
Jinak se mi líbí tyhle sportovní úpravy v nenápadném, řekl bych ještě socialistickém zbarvení karoserie:-)
Jinak se mi líbí tyhle sportovní úpravy v nenápadném, řekl bych ještě socialistickém zbarvení karoserie:-)
12:45:54
20.06.2012
20.06.2012
Nepér
Naměřeno 94,7 HP při 5500 ot., 130 Nm při 4500 ot.