skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
20:19:23
05.02.2013
05.02.2013
čert
-> Nepér: tak nakonec budou jen tři LEDky? Super :)
20:36:55
12.11.2012
12.11.2012
MATTESS
-> Nepér: ajaj
20:27:49
12.11.2012
12.11.2012
Tomaso435
-> Nepér: neplatí tim je nastálo osvobozeno
20:26:37
12.11.2012
12.11.2012
Nepér
Hm, tak od neděle auto duchů
Nevíte, jestli se platí ekopoplatek i když bude auto předmětem dědickýho řízení?
Nevíte, jestli se platí ekopoplatek i když bude auto předmětem dědickýho řízení?
20:55:50
14.10.2012
14.10.2012
francomk
-> Nepér: Zaujimave riesenie. Ja ho mam zapojeny v malom okruhu do série hned za reduktor v poradí reduktor - výmenník - výhrev sania - kúrenie
16:41:51
14.10.2012
14.10.2012
havlik
00:38:11
04.10.2012
04.10.2012
Nepér
Výměník je na malém okruhu až za výhřevem sání a před topením. Ztlumení rádia - telefonní MUTE ;)
12:07:37
03.10.2012
03.10.2012
francomk
-> Nepér: Výmenník funguje dobre? Jak ho máš zapojený?
11:53:33
03.10.2012
03.10.2012
Klubko_
-> Nepér: to ztlumeni radia pri zarazeni zpatecky, tos zamyselel, nebo je to nahoda? Kdyz nad tim tak premyslim, tak to asi taky udelam stejne ho dycky stahuju, kdyz couvu, abych do neceho nevjel.
19:10:06
01.09.2012
01.09.2012
Nepér
Ale jo, šlo by to . Ale je to moc. Podložky mají 2.3 mm a protože nejsou šrouby vodorovně ale díky snížení je ten přední níž, dělá to pěknou sbíhavost skoro 5 mm.
16:18:22
01.09.2012
01.09.2012
Nepér
Mno, prasárna aktivována, viz. skoda-virt.cz/cz/.../1312
44-zavodni-geometrie?gotop
ost=3...
15:15:35
01.09.2012
01.09.2012
T
-> Nepér: : no jestli je tam feldí náprava, tak to není takovej problém snad ne
14:43:34
01.09.2012
01.09.2012
Nepér
Je, navíc je tam náprava z 2001 Feldy... ale vepředu jsou teď větší štafle, než vzadu. A to vypadá oproti Focusu. kde je to přesně opačně, trochu blbě
Takhle to chci: fbcdn-sphotos-h-a.akamaih d.net/hphotos-ak-ash3/1790 55_197195133627308_5054710 _n.jpg
Takhle to chci: fbcdn-sphotos-h-a.akamaih d.net/hphotos-ak-ash3/1790 55_197195133627308_5054710 _n.jpg
12:34:51
01.09.2012
01.09.2012
T
-> Nepér: : tam to není stejné jako na feldě?