skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
14:01:05
18.03.2012
18.03.2012
Fávo forever
-> Nepér: A nervy v kýblu?
13:47:42
18.03.2012
18.03.2012
Nepér
Brzdiče v lakovně, kola šmrdlám v garáži, ramena u Kuby, zrepasovanou zadní nápravu mám v pokoji, karburátor mám na stole a auto... u babičky
23:58:27
07.03.2012
07.03.2012
Nepér
Tak prej díry větší, na prvním je 120 tryska z druhýho a na druhym prej asi 150 No, nasadíme, uvidíme, musím s tím minimálně dojet od babičky domu
22:32:07
05.03.2012
05.03.2012
Nepér
Kola nejsou hotová, zatím nemám doma gumy, ani auto...
22:25:30
05.03.2012
05.03.2012
bigfavo
-> Nepér: fotky daj vacsie ale tie kola su velmi dobra volba !
22:27:11
21.02.2012
21.02.2012
Nepér
Jo, dávám to pryč. Na prodej:
-Kompletní zadní náprava Favorit (4x98mm) po nedávné celkové repasi (prasátka, bubny, obložení, ložiska, bowdeny) + dodělaný stabilizátor z feldy - 1600,- Kč
-Kola KN, k tomu 16x šroub, pokličky s logem a možná pneu Pirelli mají za sebou asi 15 tis. km ale asi hodinu na okruhu v Mostě, tak si je možná nechám - 2500,- bez gum
img840.imageshack.us/img8 40/.../img1024pz.jpg
-Kola Lada Samara se starými zimními pneu (na limitu 4mm) - 500,- Kč
-Kompletní zadní náprava Favorit (4x98mm) po nedávné celkové repasi (prasátka, bubny, obložení, ložiska, bowdeny) + dodělaný stabilizátor z feldy - 1600,- Kč
-Kola KN, k tomu 16x šroub, pokličky s logem a možná pneu Pirelli mají za sebou asi 15 tis. km ale asi hodinu na okruhu v Mostě, tak si je možná nechám - 2500,- bez gum
img840.imageshack.us/img8 40/.../img1024pz.jpg
-Kola Lada Samara se starými zimními pneu (na limitu 4mm) - 500,- Kč
15:47:29
21.02.2012
21.02.2012
jawa250 - zrušená registrace
→ Jura_Favorit: pekna činosť ,ale za to asi vela nedostane, aj ja pojdem niečo hodiť do šrtou nech nazaostanem
15:44:10
21.02.2012
21.02.2012
Jura_Favorit
-> jawa250: bude to házet do šrotu.
15:34:45
21.02.2012
21.02.2012
jawa250 - zrušená registrace
→ Nepér: co sa stim chystas robit ?
15:48:03
15.11.2011
15.11.2011
Nepér
Jo, hned tam kouknu, kdo má ty interweby sledovat
13:17:22
15.11.2011
15.11.2011
M@rtin
-> Nepér: mám Sierra s 60m, jestli jsi to na autohificlubu scháněl ty ....