skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
18:15:30
12.04.2012
12.04.2012
T
-> Nepér: : hezký ale já se nějak nemůžu dočkat těch kol
16:35:25
12.04.2012
12.04.2012
bigfavo
-> Nepér: pekne
14:06:49
10.04.2012
10.04.2012
Nepér
Mno, nějak to jede, z garáže jsem vycouval, trochu to cukalo, na lambdě chudý, volnoběh i sytič jsou nějaký rozházený, budu to muset porovnat. Nějakej tip na hromádku kalibrovanejch trysek do lekru? Mám zavolat Kratochvílovi, ať si připraví nějakou bižuterii?
19:32:02
31.03.2012
31.03.2012
Nepér
-> pavucina: Kašlu na to, je tam hnusně, přijedu Fordem
15:42:33
31.03.2012
31.03.2012
pavucina
Koukej skladat a pak az sem pojedes, tak stim prijed, me by to mohlo zitra jet, tak pozavodime
13:07:48
31.03.2012
31.03.2012
charles23
krásná práce rukou :D
22:34:16
29.03.2012
29.03.2012
francomk
-> Nepér: Teda
00:47:06
29.03.2012
29.03.2012
Nepér
15:02:33
28.03.2012
28.03.2012
T
-> Nepér: : hurá
13:55:49
28.03.2012
28.03.2012
Nepér
Něco se děje... večer možná bude zážeh.
23:36:29
18.03.2012
18.03.2012
Nepér
Nojo, z dálky to bude dobrý
22:25:33
18.03.2012
18.03.2012
Edisek
perfektni kola, fakt zavist
22:16:54
18.03.2012
18.03.2012
Nepér
Mám k tomu jen malé krytky na středovou díru, nevím, jestli jsou původní, nebo je k tomu někdo vysoustružil z hliníku ale vypadá to docela dobře.
21:25:35
18.03.2012
18.03.2012
Radek Retro eLeSo
budou k těm Pirelli kolům i pokličky nebo bez??jinak sou to hodně peckový kola
21:03:54
18.03.2012
18.03.2012
Fávo forever
-> Nepér: Tak to má být
20:59:03
18.03.2012
18.03.2012
Nepér
-> Fávo forever: Ani ne, práce na autě mě totiž uklidňuje
14:24:46
18.03.2012
18.03.2012
jawa250 - zrušená registrace
roboty dost maš,ale pomaličky spraviš,ale tie nervy