skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
22:39:17
05.05.2012
05.05.2012
Nepér
-> T: Ještě mám připravená ta ramena ale chtěl jsem zároveň s nimi dát i posunuté horní uložení a na to budu asi dlouho čekat, navíc je třeba upravit něco nahoře na HP, musel bych to vyndat a čekat s nepojízdným autem... Takže je tam nejspíš dám i bez toho, snad mi bez posunutí horního uložení nebude drhnout poloosa o úchyt motoru nebo kolo o podběh...
19:58:54
05.05.2012
05.05.2012
T
-> Nepér: : teď už by se to mohlo chovat na okruhu jinak ne?
13:42:29
05.05.2012
05.05.2012
T
-> Nepér: :
11:36:22
03.05.2012
03.05.2012
bigfavo
-> Nepér: no vidis a mna to nenapadlo tak zapojit vobec,,,nieje to zly napad ako to mas ty
09:52:51
03.05.2012
03.05.2012
Nepér
Výměník je zapojen až za výhřev sání ale před topení. Nejdřív po startu chci mít teplý sání, vypnutej sytič, ohřátej olej a pak až teplo uvnitř. Proto je to zapojeno také v tomto pořadí.
Opačně nechci aby mi olej ještě víc ohříval sání.
Ale ještě jsem s tím nejel, tak nevím, jak to bude fungovat
Opačně nechci aby mi olej ještě víc ohříval sání.
Ale ještě jsem s tím nejel, tak nevím, jak to bude fungovat
08:46:42
03.05.2012
03.05.2012
bigfavo
-> Nepér: nazdar prosim ta, vidim ze mas zapojeny vymenik ale ja som ho napojil hned pred vyhrev sania co znamena ze najprv ide tepla voda to vymenika a tak cez sanie do kurenia a ty to mas az za sanim napojene,,,,ma to nejaku vyhodu ?
20:54:07
27.04.2012
27.04.2012
Nepér
Kdyby někdo chtěl zkrátit mrtvý chod pedálu na bubnech, stačí omezit tuhle vůli, ale pozor, ať tam nějaký vůl zbyde, ať to pak nedrhne ...
01:36:11
23.04.2012
23.04.2012
haso
-> Nepér: aspon usetris palivo ked nebudes brzdit
00:52:21
23.04.2012
23.04.2012
Nepér
Skoro to nebrzdí, bojím se tím jet v ponděllí do práce
18:38:25
21.04.2012
21.04.2012
jok3r
-> Nepér: pekny, ja uz dam min. 14ky
18:36:35
21.04.2012
21.04.2012
castrol
-> Nepér: cacane
17:38:42
21.04.2012
21.04.2012
bigfavo
-> Nepér: frajer
20:37:06
12.04.2012
12.04.2012
Nepér
-> T: Kdo si počká, ten se dočká.