skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
18:57:47
04.06.2012
04.06.2012
pepepepepepepepe - zrušená registrace
heh popolnica akože trofejná? pekní je
01:55:49
27.05.2012
27.05.2012
Nepér
Tak lambda odladěná (lepší byla ta tryska "120" s časem 3:17 ) na první komoru okolo 13 a na druhou to poskakuje mezi 13 a 12.5 AFR.
20:50:03
25.05.2012
25.05.2012
Nepér
To je v plánu zítra v Želivě.
20:59:41
24.05.2012
24.05.2012
pavucina
Jo tak ja se lekl, ze to ma ukazovat i neco vic. Pak by chtelo zapracovat na WBO2 . A mohl yb se dostavit vysledek.
21:31:01
23.05.2012
23.05.2012
Nepér
To je zařízení k porovnávání trysek. Nezměří to nic ale zjistí to rozdíl.
20:30:00
23.05.2012
23.05.2012
pavucina
Prosimte co je to zase za profesionalni diagnostickej pristroj ? Tohle ti nekdo radil ?
23:33:12
22.05.2012
22.05.2012
Nepér
Je libo trysku 120, která vypije půl litru vody za 3:17? Teď jezdím na 3:04 ale co když bude lepší za 2:50? A na druhej stupeň za 2:11?
19:30:20
20.05.2012
20.05.2012
Nepér
Ještě dát dohromady nějaký trysky a jsem připravenej na sraz v Želivě.
09:57:34
20.05.2012
20.05.2012
MOLSO
-> MATTESS:
09:46:07
20.05.2012
20.05.2012
MATTESS
-> Nepér: jako by Favo bylo u výslechu
Ale pěkný zrcadlo
Ale pěkný zrcadlo
19:56:44
14.05.2012
14.05.2012
Nepér
Křivka pro plné otevření klapky (odpovídalo by rozdělovači bez podtlaku):
15:10:54
12.05.2012
12.05.2012
Nepér
Odmontoval jsem tažné zařízení, 5.6 kg dole
A teď ještě za babičkou pro plnou moc a na DI ho nechat zrušít
A teď ještě za babičkou pro plnou moc a na DI ho nechat zrušít
21:51:37
09.05.2012
09.05.2012
Nepér
S pruhem to byla jen studie, která se nedostala do sériové výroby :P
19:16:50
09.05.2012
09.05.2012
T
-> Nepér: : no jasný, na jízdu se vyprdni, hlavně, že to na poli drží a kde je fotka s pruhem?
16:18:15
09.05.2012
09.05.2012
Nepér
-> T: Což na okruhu, ale na poli se to neboří!