Nepér / Favorit 136L Nepér / Favorit 136L

komentáře | popis | fotky | Nepér | 29.11.20 23:50 | 254x v oblíbených
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.



Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...



Motor:

-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny

-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm

-Upravené sání z BMM

-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele

-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry

-Elektrická palivová pumpa Facet 40105

-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí

-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.

-Poloosy felicia

-Svody 4-1 s lambda-sondou

-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost

-Výměník voda-olej Felicia 1.9D

-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100



Podvozek:

-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"

-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech

-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm

-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.

-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14



Výbava:

-elektronický přerušovač blinkrů

-kontrolka ruční brzdy

-kontrolka bezpečnostních pásů

-kontrolka větráku chladiče

-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)

-topení Felicia

-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří

-výplně dveří LS

-zadní stěrač & ostřikovač

-digitální tachometr

-tónovaná okna (originální zelená)

-tlakoměr a teploměr oleje KMGY

Nepér / Favorit 136L - komentáře:

18:15:30
12.04.2012
-> Nepér: : hezký 4 ale já se nějak nemůžu dočkat těch kol 40 4
16:35:25
12.04.2012
bigfavo
-> Nepér: pekne 156
23:03:39
11.04.2012
Nepér
23:02:01
11.04.2012
Nepér
14:06:49
10.04.2012
Nepér
Mno, nějak to jede, z garáže jsem vycouval, trochu to cukalo, na lambdě chudý, volnoběh i sytič jsou nějaký rozházený, budu to muset porovnat. Nějakej tip na hromádku kalibrovanejch trysek do lekru? Mám zavolat Kratochvílovi, ať si připraví nějakou bižuterii? 3
19:32:02
31.03.2012
Nepér
-> pavucina: Kašlu na to, je tam hnusně, přijedu Fordem
15:42:33
31.03.2012
pavucina
Koukej skladat a pak az sem pojedes, tak stim prijed, me by to mohlo zitra jet, tak pozavodime 1
13:07:48
31.03.2012
charles23
krásná práce rukou :D
22:34:16
29.03.2012
francomk
-> Nepér: Teda 4
00:47:06
29.03.2012
Nepér
15:06:31
28.03.2012
Nepér
Jen tam stojí nějaká vybitá 16V Fábie 3
zvětšit Nepér / Favorit 136L - obrázek od Nepér vložen 28.03.2012 15:06:31
15:02:33
28.03.2012
-> Nepér: : hurá 4 5
13:55:49
28.03.2012
Nepér
Něco se děje... večer možná bude zážeh.
zvětšit Nepér / Favorit 136L - obrázek od Nepér vložen 28.03.2012 13:55:49
upraveno 1x, naposled 28.03.2012 13:59:00
23:36:29
18.03.2012
Nepér
Nojo, z dálky to bude dobrý 1
22:25:33
18.03.2012
Edisek
perfektni kola, fakt zavist 4
22:16:54
18.03.2012
Nepér
Mám k tomu jen malé krytky na středovou díru, nevím, jestli jsou původní, nebo je k tomu někdo vysoustružil z hliníku ale vypadá to docela dobře.
21:25:35
18.03.2012
Radek Retro eLeSo
budou k těm Pirelli kolům i pokličky nebo bez??jinak sou to hodně peckový kola4 4
21:03:54
18.03.2012
Fávo forever
-> Nepér: Tak to má být 4
20:59:03
18.03.2012
Nepér
-> Fávo forever: Ani ne, práce na autě mě totiž uklidňuje 3
14:24:46
18.03.2012
jawa250 - zrušená registrace
roboty dost maš,ale pomaličky spraviš,ale tie nervy
Extreme Tyres