-> oppik: Tak placky prej tady... www.mojeplacky.cz/ ale nechávalo se jich dělat 300 ks, takže cena podle toho...
Jinak jsem ještě vyměnil brzdovku a zkontroloval, co mi na neutrál s timhle karbecem ukazuje lambda... volnoběh jsem udělal co nejchudší, aby to neskákalo pod stechio. a někde ve zvýšených mi to spadne pod stechio, tak jsem zvědavej, co to zejtra ukáže, budu-li připuštěn na ME
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
15:13:31
19.10.2011
19.10.2011
oppik
-> Nepér: zeptej se ho at vím kde to dělají díky
15:13:04
19.10.2011
19.10.2011
oppik
-> VeTeV: určitě jo a nejenom já s tebou ale i řada dalších kamarádů ode mě :-)
13:51:24
19.10.2011
19.10.2011
VeTeV
-> Nepér: tak myslím, že víc podobných pacientů by se našlo :-))
12:41:13
19.10.2011
19.10.2011
Nepér
Placky nechával dělat někde brácha, mám se zeptat?
10:37:29
19.10.2011
19.10.2011
oppik
-> Nepér: kde sis nechal dělat ty placky?
10:36:42
19.10.2011
19.10.2011
oppik
-> Nepér: jé to by se mi taky líbilo.nechceš mi taky nějakou udělat?
10:30:04
19.10.2011
19.10.2011
Nepér
Nee, to mám zatím pro vlastní potřebu, vzal jsem to z minnova základu. Ale jestli někdo umí dělat pěkný nálepky... mám to v tiffu, ve velkym rozlišení.
22:42:27
18.10.2011
18.10.2011
VeTeV
-> Nepér: je to budete delat jako samolepky?
23:05:00
13.10.2011
13.10.2011
U-Geen
-> Nepér: skvela volba
00:18:32
12.10.2011
12.10.2011
Nepér
Je tam, už jen doladit AUX kabel a nějak učesat kabely vzadu...
00:04:37
10.10.2011
10.10.2011
Nepér
Dnes proveden downgrade na původní sériový karburátor, za účelem měření emisí a tuningu karburátoru nesériového
-> Jura_Favorit: Placku už jsem vyměnil za naší oddílovou
-> Jura_Favorit: Placku už jsem vyměnil za naší oddílovou
15:02:20
09.10.2011
09.10.2011
Jura_Favorit
Vy si koledujete pane...
14:53:46
09.10.2011
09.10.2011
Nepér
Ještě nosím skodafavorit.cz placku na batohu...
21:58:20
18.09.2011
18.09.2011
Jura_Favorit
-> Nepér: za nálepku ode mě dostáváš významný bod
20:25:28
18.09.2011
18.09.2011
Nepér
Hm, tak nakonec jsem stihl jen ten olej
...a nálepku dolu
...a nálepku dolu
00:50:47
17.09.2011
17.09.2011
Nepér
Sobotní plán: Nalít olej, sundat nálepku pod značkou, vrátit na první stupeň 97 trysku ( v přechodech v částečnym zatížení to padá do chudý, je to správně?), místo TPS nabastlit potenciometr do kabiny, naprogramovat mapy s testovacími křivkami a za jízdy mezi nimi posouvat tím potenciometrem No a chtělo by to ještě to gufero na poloose, to mě štve pořád, už jsem ho měnil minimálně 2x a pořád to teče