Nepér / Favorit 136L Nepér / Favorit 136L

komentáře | popis | fotky | Nepér | 29.11.20 23:50 | 254x v oblíbených
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.



Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...



Motor:

-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny

-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm

-Upravené sání z BMM

-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele

-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry

-Elektrická palivová pumpa Facet 40105

-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí

-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.

-Poloosy felicia

-Svody 4-1 s lambda-sondou

-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost

-Výměník voda-olej Felicia 1.9D

-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100



Podvozek:

-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"

-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech

-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm

-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.

-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14



Výbava:

-elektronický přerušovač blinkrů

-kontrolka ruční brzdy

-kontrolka bezpečnostních pásů

-kontrolka větráku chladiče

-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)

-topení Felicia

-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří

-výplně dveří LS

-zadní stěrač & ostřikovač

-digitální tachometr

-tónovaná okna (originální zelená)

-tlakoměr a teploměr oleje KMGY

Nepér / Favorit 136L - komentáře:

19:06:53
23.08.2011
Nepér
Brousidlo...
zvětšit Nepér / Favorit 136L - obrázek od Nepér vložen 23.08.2011 19:06:53
19:04:35
23.08.2011
Nepér
Takže tak...
zvětšit Nepér / Favorit 136L - obrázek od Nepér vložen 23.08.2011 19:04:35
23:18:37
22.08.2011
castrol
-> Nepér: tak potom moc kratke 1
23:15:25
22.08.2011
Mr_Kubas
-> Nepér: Tak čím delší, tím víc tam jde vzduchu, ne???? 3 3 3
23:14:22
22.08.2011
Nepér
To je schválně, aby tam bylo stojatý vlnění a rezonance (tzv. ozvěna) 3 čím delší, tím víc tuning 1
upraveno 1x, naposled 22.08.2011 23:15:18
23:14:00
22.08.2011
Mr_Kubas
-> Nepér: 3 3
23:11:23
22.08.2011
castrol
-> Nepér 22.08.11 23:07:25: trocha dlhe nie
23:07:25
22.08.2011
Nepér
Tunink – sportovní KIT sání… 3 (by NOVODUR tuning)
zvětšit Nepér / Favorit 136L - obrázek od Nepér vložen 22.08.2011 23:07:25
upraveno 1x, naposled 22.08.2011 23:07:59
13:04:23
21.08.2011
Shader
-> Nepér: Jsem na sáni a hlavě odprášil dvě vrtačky3
13:02:49
21.08.2011
Nepér
13:01:57
21.08.2011
Nepér
Je to pakárna, jen fakt nevim, jak udělat, aby se to směrem k hlavě zužovalo... tímto způsobem se to spíš z původních 27 na začátku kanálu rozšiřuje na těch cca 29.5 mm, což není úplně správně. Každopádně i tak by to už teď mělo být lepší, než původní schod 24.5 -> 30 mm
zvětšit Nepér / Favorit 136L - obrázek od Nepér vložen 21.08.2011 13:01:57
upraveno 2x, naposled 21.08.2011 13:05:22
11:13:54
21.08.2011
castrol
-> Nepér: frezky a a lamelove kotuce
09:32:20
21.08.2011
James1991
-> Nepér:

Já to zkoušel drátěnným kotoučem o trošku větším průměru, než jsou kanály, případně menší kotouč a kroužit pořád dokola.
09:26:24
21.08.2011
EVO-Liner
-> Nepér: nadherny zraz, muselo tam byt paradne 6
23:52:51
19.08.2011
Nepér
Video z Fávosrazu

Celorepublikový sraz Favoritklubu 2011
upraveno 2x, naposled 19.08.2011 23:53:27
22:11:07
18.08.2011
Nepér
Víc už toho snad ubírat nebudu, je to pakárna a stejně to nepojede 3

Hele, jak zvětšit ty kanály v sání, co je na to za nástroje?
upraveno 2x, naposled 19.08.2011 00:29:29
22:09:33
18.08.2011
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Nepér: Ubíráš se zajímavou cestou. Znám jeden zkušební projekt z Kvasin s kaburací LEKR a zatím jedeš totožně. 4
22:06:11
18.08.2011
Nepér
Je to pakárna, hodil bych to auto ze skály...
zvětšit Nepér / Favorit 136L - obrázek od Nepér vložen 18.08.2011 22:06:11
Extreme Tyres