skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
22:33:01
11.09.2011
11.09.2011
Marty_pv
-> Nepér: havlik dí pravdu, letošní podzimní želiv je bez měřených sprintů, ergo na to prdím protože to pro mě byl asi největší důvod proč tam vůbec jet (porovnání nového a starého motoru)
22:22:52
11.09.2011
11.09.2011
havlik
-> Nepér: letos nejsou sprinty
22:16:58
11.09.2011
11.09.2011
Nepér
Takže vyměnit olej v motoru, zkusit stihnout vyměnit (asi už počtvrtý) gufero na poloose (samozřejmě teče ta delší) a olej v převodovce a hurá na sprint v Želivě, kde mi všichni natrhnou prdel
20:51:34
10.09.2011
10.09.2011
Nepér
Hm, tak to jede pořád vcelku stejně, takže asi fakt bude třeba upravit karburátor a to neumim.
19:10:18
10.09.2011
10.09.2011
Nepér
Hm, tak já jedu změřit to zrychlení...
16:55:54
10.09.2011
10.09.2011
MATTESS
Nepér 10.09.11 13:28:57 napsal:
To chci vidět! Je to na tytrubce? …edit: už jsem to našel na webu čt
;)
Dobrý dvojník, viď?
To chci vidět! Je to na tytrubce? …edit: už jsem to našel na webu čt
;)
Dobrý dvojník, viď?
14:38:58
10.09.2011
10.09.2011
James1991
-> Nepér:
14:06:01
10.09.2011
Včera sem se díval:-)
14:06:01
10.09.2011
Včera sem se díval:-)
13:28:57
10.09.2011
10.09.2011
Nepér
To chci vidět! Je to na tytrubce? ...edit: už jsem to našel na webu čt ;)
Jinak jsem vrátil na první stupeň sériovou trysku, je na ní 92.5, jen nevim, jestli už ji Kratochvíl dřív nepotunil na 95. Zdá se, že to čoudí míň a dvoustavovej lambdametr ukazuje, že chudý to neni. Taky jsem dal nástřik akcelerační pumpičky na nejmíň. Ještě tam asi dám filtr K&N místo vikä a bude to akorát :D
Takže teď je tam vlastně sériovej karburátor a tu větší bohatost dělá nejspíš absence přisávání vzduchu z ventildeklu. S novým sáním se to teď točí o něco líp, musel jsem posunout omezovač ze 7000 na 7300 rpm :D a kontrolku mám na 6500 rpm. Další krok by mělo být zvětšení difuzorů a rozprašovačů v karburátoru ale nad tím hodně váhám, už takhle to jede docela dobře, sice se to chová, jako by na 160 kmph byl omezovač ale možná je dobře, že ta rakev v protivětru víc nejede.
Jinak jsem vrátil na první stupeň sériovou trysku, je na ní 92.5, jen nevim, jestli už ji Kratochvíl dřív nepotunil na 95. Zdá se, že to čoudí míň a dvoustavovej lambdametr ukazuje, že chudý to neni. Taky jsem dal nástřik akcelerační pumpičky na nejmíň. Ještě tam asi dám filtr K&N místo vikä a bude to akorát :D
Takže teď je tam vlastně sériovej karburátor a tu větší bohatost dělá nejspíš absence přisávání vzduchu z ventildeklu. S novým sáním se to teď točí o něco líp, musel jsem posunout omezovač ze 7000 na 7300 rpm :D a kontrolku mám na 6500 rpm. Další krok by mělo být zvětšení difuzorů a rozprašovačů v karburátoru ale nad tím hodně váhám, už takhle to jede docela dobře, sice se to chová, jako by na 160 kmph byl omezovač ale možná je dobře, že ta rakev v protivětru víc nejede.
12:56:37
10.09.2011
10.09.2011
MATTESS
-> Nepér: už jsem myslel, že si půjčil favo do seriálu Vyprávěj. A on to je nějaký kolega s hodně podobnou SPZ
11:54:28
10.09.2011
10.09.2011
Nepér
Hm, no tak jede to asi trochu líp ale žádnej brutál...
Je to moc bohatý, možná i proto, že jsem zrušil odsávání olejovejch par z ventildeklu pod karburátor a nechal jsem jen nad... ale už to nejde vrátit, chtel jsem tu díru ucpat a dát tam další šroub, co by držel tu ocelovou destičku na sání, jenže jsem v tom zlomil závitník
Je to moc bohatý, možná i proto, že jsem zrušil odsávání olejovejch par z ventildeklu pod karburátor a nechal jsem jen nad... ale už to nejde vrátit, chtel jsem tu díru ucpat a dát tam další šroub, co by držel tu ocelovou destičku na sání, jenže jsem v tom zlomil závitník
23:40:46
09.09.2011
09.09.2011
Jura_Favorit
-> Nepér: koncentráčnice nebrat...
23:24:56
09.09.2011
09.09.2011
Nepér
Jo, tak nic, jdu se koukat na horor s tou plochou ukrajinskou hérečkou
22:52:38
09.09.2011
09.09.2011
Nepér
Je to tam! Jede to! Jdu se projet "mimo obec". Kdybych se nehlásil, tak hledejte v sekci "Nehody Škodovek".
09:51:24
27.08.2011
27.08.2011
Nepér
Nechám to tak. Uvidíme, co to s, v podstatě sériovým, karburátorem bude dělat a když mi to ještě nebude stačit, bude se muset sáhnout i na něj...
22:21:01
26.08.2011
26.08.2011
Marty_pv
-> Nepér: Věděl bych kdybych si mohl šáhnout prstem každopádně nějaký tuzerský leštění do "psí kule lesku" je spíš na škodu ale to víš
apophis.jezekus.net/galle ry/.../20110504182713-b02d 46d5.jpg
apophis.jezekus.net/galle ry/.../20110504182509-ebd9 275d.jpg
apophis.jezekus.net/galle ry/.../20110504182713-b02d 46d5.jpg
apophis.jezekus.net/galle ry/.../20110504182509-ebd9 275d.jpg