skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
23:18:37
22.08.2011
22.08.2011
castrol
-> Nepér: tak potom moc kratke
23:15:25
22.08.2011
22.08.2011
Mr_Kubas
-> Nepér: Tak čím delší, tím víc tam jde vzduchu, ne????
23:14:22
22.08.2011
22.08.2011
Nepér
To je schválně, aby tam bylo stojatý vlnění a rezonance (tzv. ozvěna) čím delší, tím víc tuning
23:14:00
22.08.2011
22.08.2011
Mr_Kubas
-> Nepér:
23:11:23
22.08.2011
22.08.2011
castrol
-> Nepér 22.08.11 23:07:25: trocha dlhe nie
23:07:25
22.08.2011
22.08.2011
Nepér
Tunink – sportovní KIT sání… (by NOVODUR tuning)
13:04:23
21.08.2011
21.08.2011
Shader
-> Nepér: Jsem na sáni a hlavě odprášil dvě vrtačky
13:01:57
21.08.2011
21.08.2011
Nepér
Je to pakárna, jen fakt nevim, jak udělat, aby se to směrem k hlavě zužovalo... tímto způsobem se to spíš z původních 27 na začátku kanálu rozšiřuje na těch cca 29.5 mm, což není úplně správně. Každopádně i tak by to už teď mělo být lepší, než původní schod 24.5 -> 30 mm
11:13:54
21.08.2011
21.08.2011
castrol
-> Nepér: frezky a a lamelove kotuce
09:32:20
21.08.2011
21.08.2011
James1991
-> Nepér:
Já to zkoušel drátěnným kotoučem o trošku větším průměru, než jsou kanály, případně menší kotouč a kroužit pořád dokola.
Já to zkoušel drátěnným kotoučem o trošku větším průměru, než jsou kanály, případně menší kotouč a kroužit pořád dokola.
09:26:24
21.08.2011
21.08.2011
EVO-Liner
-> Nepér: nadherny zraz, muselo tam byt paradne
23:52:51
19.08.2011
19.08.2011
Nepér
22:11:07
18.08.2011
18.08.2011
Nepér
Víc už toho snad ubírat nebudu, je to pakárna a stejně to nepojede
Hele, jak zvětšit ty kanály v sání, co je na to za nástroje?
Hele, jak zvětšit ty kanály v sání, co je na to za nástroje?
22:09:33
18.08.2011
18.08.2011
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Nepér: Ubíráš se zajímavou cestou. Znám jeden zkušební projekt z Kvasin s kaburací LEKR a zatím jedeš totožně.