maca 29.05.11 17:09:24 napsal:
→ Nepér: jinak to hovado co hodnotilo fáva-felicie jsem
byl já
protekcéééé
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
20:37:07
29.05.2011
29.05.2011
Pavel P..
17:09:24
29.05.2011
29.05.2011
maca
-> Nepér: jinak to hovado co hodnotilo fáva-felicie jsem byl já
13:19:25
25.05.2011
25.05.2011
Nepér
To nemám, jen co píšou v tom popisu v pdf:
Napájecí napětí musí být v rozmezí 8 až 18 V. V tomto rozmezí je jednotka schopna optimálně řídit optimálně všechny procesy. pod 7 V a nad 18 V se jednotka vypne.
Napájecí napětí musí být v rozmezí 8 až 18 V. V tomto rozmezí je jednotka schopna optimálně řídit optimálně všechny procesy. pod 7 V a nad 18 V se jednotka vypne.
09:49:02
25.05.2011
25.05.2011
JirkaF
-> Nepér: Jenom dotaz: Máš info od výrobce toho zapalování jak je ten jejich počítač náchylnej na nějaký přepětí v případě havárie nějaký regulace na altíku a podobně?
08:22:30
25.05.2011
25.05.2011
Nepér
Hm, tak se mi prorazila jedna z hlavních plusovejch diod v alternátoru... nějak to hučelo, po vypnutí zapalování stále brutální odběr, po sundání řemenu nešlo s alternátorem skoro otočit, ale po odpojení buzení jo. Z plusu to teklo na vinutí, z něj přes pomocnou diodu do regulátoru a ten to pořád budil.
22:23:57
24.05.2011
24.05.2011
Nepér
Potřeboval bych zkušební válce s regulací zátěže...
21:24:40
24.05.2011
24.05.2011
JirkaF
Koukej vymyslet nějakej funkční základní předstih ať se stim pak nedrbu dlouho až to pořídím taky :)
Nepér 24.05.11 18:54:29 napsal:
Hele, nevít někdo, jak by ta mapa předstihu měla vypadat?
Nepér 24.05.11 18:54:29 napsal:
Hele, nevít někdo, jak by ta mapa předstihu měla vypadat?
16:57:02
24.05.2011
24.05.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nepér: Pěkně si hraješ, moc pěkný.
14:03:28
24.05.2011
24.05.2011
Nepér
Chudák nebožtík naftovej vejfuk
Asi koupím nějakou lambdu a udělám si ledkovej voltmetr 0-1V, ať můžu sledovat další nedůležitý údaje.
Asi koupím nějakou lambdu a udělám si ledkovej voltmetr 0-1V, ať můžu sledovat další nedůležitý údaje.
13:49:15
24.05.2011
24.05.2011
JirkaF
Radost na to pohledět...
Jinak vejfuk je už rozřezanej
Jinak vejfuk je už rozřezanej
08:19:05
24.05.2011
24.05.2011
Nepér
U dnešních aut, plných elektroniky, se bez moderní diagnostiky neobejdete...
08:14:53
24.05.2011
24.05.2011
Nepér
Zablokovaná ta věc, co s ní hejbe podtlak, kvůli těm hroudám cínu jsem pak musel místy ubrousit nožičky na snímací cívce
08:11:23
24.05.2011
24.05.2011
Nepér
Tak jsem poskládal lepší "nulový" rozdělovač a komínek, takže jediná vůle je na šikmém ozubení mezi vačkou a hřídelí v komínku (když nepočítám rozvody). Řešení to není ideální, ale na setrvačníku nemám co snímat, protože je krapet stočenej ;)
12:32:42
23.05.2011
23.05.2011
Nepér
11:10:56
23.05.2011
23.05.2011
JirkaF
-> Nepér: : tam jsem našel nějakou verzi na cca 23 tis :( 11 by se dalo ještě skousnout!
08:47:13
23.05.2011
23.05.2011
Nepér
-> JirkaF: Na vstřiky dělaj jednotku taky, řídí pak oboje, ale nestojí 3 ale asi 11 tisíc