skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
13:34:50
06.06.2011
06.06.2011
Nepér
Přišel vyměněný teploměr
15:16:58
03.06.2011
03.06.2011
Nepér
Lambda je vyhřejvaná, takže nemusí být hned za motorem. Stejně je to jen pro hrubou informaci bohatý/chudý
08:42:56
03.06.2011
03.06.2011
lucas
Hele ale řekl bych že tu lambdu máš na špatným místě. Co jsem tak zjišťoval tak je lepší když je tak 10-15 cm od 4 válce. Když jsem to chtěl udělat jako ty tak mi bylo doporučeno abych to dal právě blíž k přírubě k motoru. Ale tohle není jednobod takže pro tvoje informace to bude asi jedno :-D
08:06:47
02.06.2011
02.06.2011
JirkaF
-> Jura_Favorit: zvuk to má stejnej jako soieta se seriovim středem, takže žádnej, ale tak od 3500-4000 ot to začíná bejt slyšet jako v tom videu
08:02:37
02.06.2011
02.06.2011
havlik
-> Nepér 01.06.11 23:22:59: Ono dneska by se pubertacky za favoritem neotocily ani kdybys tam vyfuk nemel:)
00:24:11
02.06.2011
02.06.2011
krup
hmmm, jaké to má zvuk mrška? Bude nejakej obrázek hejbací?
( e: aha, přehlédnul .. )
( jinak smekám, naber "know-how" s tím zapalováním a mi pomůžeš s realizací :-)) )
( e: aha, přehlédnul .. )
( jinak smekám, naber "know-how" s tím zapalováním a mi pomůžeš s realizací :-)) )
23:46:20
01.06.2011
01.06.2011
Nepér
Nevim, soietu nemám naposlouchanou.
23:24:37
01.06.2011
01.06.2011
Jura_Favorit
Když to srovnáš se sérií se Soietou na konci, co řve víc?
23:22:59
01.06.2011
01.06.2011
Nepér
Je to tichoučký. Nic za čím by se puberťačky otáčely...
23:20:39
01.06.2011
01.06.2011
Jura_Favorit
Áááá, Jirka dodělal turboróru Ale doufám, že tě nejpozději na Severočeších potkám, protože z toho videa teda vím prd, jak moc je to uřvané
23:16:59
01.06.2011
01.06.2011
Mr_Kubas
-> Nepér: Pěkná výměna kol i s dofouknutím za 4 minuty
23:05:58
01.06.2011
01.06.2011
Nepér
22:05:46
29.05.2011
29.05.2011
Mawerick87
Pekné fávo , presne podla mojho gusta , jednoduché a krásne
21:53:23
29.05.2011
29.05.2011
MATTESS
-> Nepér 29.05.11 21:36:03: o to větší radost, že? Chtěl jsem letos po krátké pauze přijet, ale situace to nedovolila
21:49:58
29.05.2011
29.05.2011
maca
-> Nepér: 13 aut
21:49:15
29.05.2011
29.05.2011
maca
-> Pavel P..: žádná protekce,jen jsem tušil o koho asi jde.....pohár byl zasloužený....mě osobně se fávo zamlouvá
21:48:01
29.05.2011
29.05.2011
Nepér
-> maca: A kolik vůbec soutěžilo ve Fa/Fe kategorii aut?
21:36:03
29.05.2011
29.05.2011
Nepér
Nojo, tak aspoň jsem taky konečně něco dostal, je to první vopravdovej pohár, co mám