Nepér / Favorit 136L Nepér / Favorit 136L

komentáře | popis | fotky | Nepér | 29.11.20 23:50 | 254x v oblíbených
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.



Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...



Motor:

-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny

-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm

-Upravené sání z BMM

-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele

-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry

-Elektrická palivová pumpa Facet 40105

-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí

-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.

-Poloosy felicia

-Svody 4-1 s lambda-sondou

-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost

-Výměník voda-olej Felicia 1.9D

-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100



Podvozek:

-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"

-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech

-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm

-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.

-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14



Výbava:

-elektronický přerušovač blinkrů

-kontrolka ruční brzdy

-kontrolka bezpečnostních pásů

-kontrolka větráku chladiče

-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)

-topení Felicia

-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří

-výplně dveří LS

-zadní stěrač & ostřikovač

-digitální tachometr

-tónovaná okna (originální zelená)

-tlakoměr a teploměr oleje KMGY

Nepér / Favorit 136L - komentáře:

13:34:50
06.06.2011
Nepér
Přišel vyměněný teploměr 6
15:16:58
03.06.2011
Nepér
Lambda je vyhřejvaná, takže nemusí být hned za motorem. Stejně je to jen pro hrubou informaci bohatý/chudý
08:42:56
03.06.2011
lucas
Hele ale řekl bych že tu lambdu máš na špatným místě. Co jsem tak zjišťoval tak je lepší když je tak 10-15 cm od 4 válce. Když jsem to chtěl udělat jako ty tak mi bylo doporučeno abych to dal právě blíž k přírubě k motoru. Ale tohle není jednobod takže pro tvoje informace to bude asi jedno :-D
08:06:47
02.06.2011
JirkaF
-> Jura_Favorit: zvuk to má stejnej jako soieta se seriovim středem, takže žádnej, ale tak od 3500-4000 ot to začíná bejt slyšet jako v tom videu4
08:02:37
02.06.2011
havlik
-> Nepér 01.06.11 23:22:59: Ono dneska by se pubertacky za favoritem neotocily ani kdybys tam vyfuk nemel:)
00:24:11
02.06.2011
krup
hmmm, jaké to má zvuk mrška? Bude nejakej obrázek hejbací? 1



( e: aha, přehlédnul .. )



( jinak smekám, naber "know-how" s tím zapalováním a mi pomůžeš s realizací :-)) )
upraveno 1x, naposled 02.06.2011 00:25:23
23:46:20
01.06.2011
Nepér
Nevim, soietu nemám naposlouchanou.
23:24:37
01.06.2011
Jura_Favorit
Když to srovnáš se sérií se Soietou na konci, co řve víc?
23:22:59
01.06.2011
Nepér
Je to tichoučký. Nic za čím by se puberťačky otáčely...
23:20:39
01.06.2011
Jura_Favorit
Áááá, Jirka dodělal turboróru 6 Ale doufám, že tě nejpozději na Severočeších potkám, protože z toho videa teda vím prd, jak moc je to uřvané 3
23:16:59
01.06.2011
Mr_Kubas
-> Nepér: Pěkná výměna kol i s dofouknutím za 4 minuty 1
23:05:58
01.06.2011
Nepér
Prd, prd , prd...

Svody 4-1 a průchozí výfuk 1.9


Je třeba ubrat nástřik akcelerační pumpičky :D
22:05:46
29.05.2011
Mawerick87
Pekné fávo , presne podla mojho gusta , jednoduché a krásne
21:53:23
29.05.2011
MATTESS
-> Nepér 29.05.11 21:36:03: o to větší radost, že?47 Chtěl jsem letos po krátké pauze přijet, ale situace to nedovolila
upraveno 1x, naposled 29.05.2011 21:54:00
21:49:58
29.05.2011
maca
-> Nepér: 13 aut
21:49:15
29.05.2011
maca
-> Pavel P..: žádná protekce,jen jsem tušil o koho asi jde.....pohár byl zasloužený....mě osobně se fávo zamlouvá4
21:48:01
29.05.2011
Nepér
-> maca: A kolik vůbec soutěžilo ve Fa/Fe kategorii aut?
21:36:03
29.05.2011
Nepér
Nojo, tak aspoň jsem taky konečně něco dostal, je to první vopravdovej pohár, co mám 6
Extreme Tyres