skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Favorit 136l
1. Motor:
Felicia 50 kW
hlava seriová
mezikus vypálený z nerezu mezi dvěmi těsněními pro menší kompresi
celokovové těsnění pod hlavou vyrobené na zakazku
sání svařenec, výroba-Pista
karburátor solex DIS 32
výfuk průměr 55mm,střední díl trubka,koncák průchozí z nafty
rozdělovač bezkontaktní s odpojenou podtlakovou regulací
omezovač otáček v rozdělovači v 6200
turbo z toleda 1.9 TD
IC no name dopřizpůsoben
hadice Speedpro
chladič oleje
výměník voda olej
svíce NGK
palivo ethanol
2.Převodovka:
s malou lyžinou
jinak serie
3.Podvozek:
Předek:
nápravnice felicia převařená na favorita
stabilizátor felicie
tvrdé uložení ramen a řizení
ramena vyztužená a upravena pro zvětšení odklonu a záklonu
předělané horní uložení v unibalu
HP sporting tuning
skrácená pístnice
seřízlá pera
Zadek:
náprava felicia
tvrdé uložení
2 stabilizátory
HP sporting tuning
skrácená pístnice
seřízlá pera
Kola
7Jx14
8Jx14
gumy Uniroyal Rainsport 2 195/45R14
4.Brzdy:
hlavní brzdovej válec felicia
Předek:
kotouče Kia Rio
brzdiče s držáky Ford sierra
Zadek:
kotouče Seat Toledo
brzdiče Volkswagen passat B5
5.Kastle:
oholená serie
zahlazené nárazníky
váha 740kg
6.Interiér:
trubkové skořepinové sedačky LICO
tříbodové pásy OMP
tříramenný volant OMP
lehce snížená volantovka
řadička OMP
přídavné budíky tlak oleje,tlak turba STACK,ukazatel poměr vzduch benzin AEM
startovací tlačítko
vše nepotřebné venku
1. Motor:
Felicia 50 kW
hlava seriová
mezikus vypálený z nerezu mezi dvěmi těsněními pro menší kompresi
celokovové těsnění pod hlavou vyrobené na zakazku
sání svařenec, výroba-Pista
karburátor solex DIS 32
výfuk průměr 55mm,střední díl trubka,koncák průchozí z nafty
rozdělovač bezkontaktní s odpojenou podtlakovou regulací
omezovač otáček v rozdělovači v 6200
turbo z toleda 1.9 TD
IC no name dopřizpůsoben
hadice Speedpro
chladič oleje
výměník voda olej
svíce NGK
palivo ethanol
2.Převodovka:
s malou lyžinou
jinak serie
3.Podvozek:
Předek:
nápravnice felicia převařená na favorita
stabilizátor felicie
tvrdé uložení ramen a řizení
ramena vyztužená a upravena pro zvětšení odklonu a záklonu
předělané horní uložení v unibalu
HP sporting tuning
skrácená pístnice
seřízlá pera
Zadek:
náprava felicia
tvrdé uložení
2 stabilizátory
HP sporting tuning
skrácená pístnice
seřízlá pera
Kola
7Jx14
8Jx14
gumy Uniroyal Rainsport 2 195/45R14
4.Brzdy:
hlavní brzdovej válec felicia
Předek:
kotouče Kia Rio
brzdiče s držáky Ford sierra
Zadek:
kotouče Seat Toledo
brzdiče Volkswagen passat B5
5.Kastle:
oholená serie
zahlazené nárazníky
váha 740kg
6.Interiér:
trubkové skořepinové sedačky LICO
tříbodové pásy OMP
tříramenný volant OMP
lehce snížená volantovka
řadička OMP
přídavné budíky tlak oleje,tlak turba STACK,ukazatel poměr vzduch benzin AEM
startovací tlačítko
vše nepotřebné venku
Blue Power - komentáře:
-> stika87 - Maschinenführer: Ahoj no nějak nestíhám. Auto je momentálně komplet rozebrané a bude menší přestavba. A navíc mám koleno v hajzlu tak nemůžu ani řídit. Ale na podzim se snad ukážu.
co jarni most jakot ze si nebyl ?:(
Hezký, koukám FMIC se přesunulo dopředu ![105](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/105.gif)
![105](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/105.gif)
-> Blue Power: ok tak na podzim se budu hlasit do fronty ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> stika87 - Maschinenführer: Jo nakonec jsem odjel 4 jízdy a pohoda. Škoda no pak už jsem tě ňák nedohnal abych tě svezl no,tak příště. Snad bude i něco lepšího pod kapotou.
Cau. tak jak to letos dopadlo ? :) v poradku vsechny kola ? krasne ti to jede skoda ze sjme nemel moznost svezeni :)
-> pavucina: JO uš to jezdí vylítala voda mezi blokem a těsněním hlavy,nejspíš křivej blok. No a ty zbylí 2 kola bez vody se to přidřelo na 3 válci až ze šáli nic nezbylo proto to klepalo.
Tak uz ti to jezdi ? Nb vis kde to rpesne odeslo ?
-> Eidy: Používám. Akorát sem nechal zrepasovat turbo,házelo olej. A karbec sem musel lehce doladit byl moc na bohato. Jinak to má jestě rezervy myslim. A ta váhe je tak jak to jezdí.Ale furt je to dost.![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Joo tak to je pěkná prácička. Držím palec
-> Blue Power: Dle popisu a fotek používáš ty komponenty ode mě. Musel jsi měnit třeba trysky nebo jsi to jen nasadil a jezdil? To bys mě naštval.
Byl jsem až překvapenej jak ti to upaluje. A těch 860kg, to je tak jak to jezdí nebo jsi to na vážení ještě extra vykuchal?
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
žihadlo :)
-> Faust22: časem jo.
NějaKÝ VIDEJKO Z JÍZDY BUDE ;)
Hodně hezký! Jak to frčí? co jiného je na motoru za úpravičky? ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Blue Power: pekné fávo![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
jo prej jo.je to koupeno od eidyho.![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
to vypadá jako muj bejválý karbec, podle toho červeného kusu:)
-> Blue Power: mmmmm,hodně luxusní facho,moc pěknej!![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
To zadní mračení se mi moooc líbí