
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Favorit 136l
1. Motor:
Felicia 50 kW
hlava seriová
mezikus vypálený z nerezu mezi dvěmi těsněními pro menší kompresi
celokovové těsnění pod hlavou vyrobené na zakazku
sání svařenec, výroba-Pista
karburátor solex DIS 32
výfuk průměr 55mm,střední díl trubka,koncák průchozí z nafty
rozdělovač bezkontaktní s odpojenou podtlakovou regulací
omezovač otáček v rozdělovači v 6200
turbo z toleda 1.9 TD
IC no name dopřizpůsoben
hadice Speedpro
chladič oleje
výměník voda olej
svíce NGK
palivo ethanol
2.Převodovka:
s malou lyžinou
jinak serie
3.Podvozek:
Předek:
nápravnice felicia převařená na favorita
stabilizátor felicie
tvrdé uložení ramen a řizení
ramena vyztužená a upravena pro zvětšení odklonu a záklonu
předělané horní uložení v unibalu
HP sporting tuning
skrácená pístnice
seřízlá pera
Zadek:
náprava felicia
tvrdé uložení
2 stabilizátory
HP sporting tuning
skrácená pístnice
seřízlá pera
Kola
7Jx14
8Jx14
gumy Uniroyal Rainsport 2 195/45R14
4.Brzdy:
hlavní brzdovej válec felicia
Předek:
kotouče Kia Rio
brzdiče s držáky Ford sierra
Zadek:
kotouče Seat Toledo
brzdiče Volkswagen passat B5
5.Kastle:
oholená serie
zahlazené nárazníky
váha 740kg
6.Interiér:
trubkové skořepinové sedačky LICO
tříbodové pásy OMP
tříramenný volant OMP
lehce snížená volantovka
řadička OMP
přídavné budíky tlak oleje,tlak turba STACK,ukazatel poměr vzduch benzin AEM
startovací tlačítko
vše nepotřebné venku
1. Motor:
Felicia 50 kW
hlava seriová
mezikus vypálený z nerezu mezi dvěmi těsněními pro menší kompresi
celokovové těsnění pod hlavou vyrobené na zakazku
sání svařenec, výroba-Pista
karburátor solex DIS 32
výfuk průměr 55mm,střední díl trubka,koncák průchozí z nafty
rozdělovač bezkontaktní s odpojenou podtlakovou regulací
omezovač otáček v rozdělovači v 6200
turbo z toleda 1.9 TD
IC no name dopřizpůsoben
hadice Speedpro
chladič oleje
výměník voda olej
svíce NGK
palivo ethanol
2.Převodovka:
s malou lyžinou
jinak serie
3.Podvozek:
Předek:
nápravnice felicia převařená na favorita
stabilizátor felicie
tvrdé uložení ramen a řizení
ramena vyztužená a upravena pro zvětšení odklonu a záklonu
předělané horní uložení v unibalu
HP sporting tuning
skrácená pístnice
seřízlá pera
Zadek:
náprava felicia
tvrdé uložení
2 stabilizátory
HP sporting tuning
skrácená pístnice
seřízlá pera
Kola
7Jx14
8Jx14
gumy Uniroyal Rainsport 2 195/45R14
4.Brzdy:
hlavní brzdovej válec felicia
Předek:
kotouče Kia Rio
brzdiče s držáky Ford sierra
Zadek:
kotouče Seat Toledo
brzdiče Volkswagen passat B5
5.Kastle:
oholená serie
zahlazené nárazníky
váha 740kg
6.Interiér:
trubkové skořepinové sedačky LICO
tříbodové pásy OMP
tříramenný volant OMP
lehce snížená volantovka
řadička OMP
přídavné budíky tlak oleje,tlak turba STACK,ukazatel poměr vzduch benzin AEM
startovací tlačítko
vše nepotřebné venku
Blue Power - komentáře:
Tak to sem na ty světla zvědavej

-> Blue Power: pěkný fávo,dej do kupy ten pravopis v popisu a bude to dokonaly

No to víš,stane se.

umytej motor je s tvrdym Y
..jinak pekny facko


Tak co to kridlo?kdy sem das foto?

No jasný já sem si právě hned všimnul těch žlutejch podběhů.Přijed někdy na benzinku do Lžovic.

To určitě moch.

Nemoch sem tě vidět ve Třech Dvorech u Kolína někdy minulej tejden?

Vejfukoví se píše vejfukový

-> Blue Power: krasnej lak, ale ja mam lakovace osobniho, "JOHNY LAK"

Tak už sem dej to křídlo...

Ja to zjistim ale nic těžkýho,to snad nebude.A parkovat? Až udělám ten ridičák.
hele zajima me to topeni nevis jestli to tam jde bez problemu???Mel bys moznost zjistit to?Dik uz aby jsi parkoval mezi nama

-> Blue Power: pekna cena laku to ci taky:-))
Ten kod ty barvy je 4628 originál škoda.
A cena laku byla 5000,- což je dost dobre.
A cena laku byla 5000,- což je dost dobre.

pěkné autko, mám stejnou barvu a zajímalo by mě jaký kod má ta barva? snažil jsem se sehnat barvu ve spreji s tímto odstínem a nepodařilo se mě to
a ze zvědavosti cena laku?


-> Blue Power: kolik tě stál ten lak?