skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
22.8.2009
AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
Roman / Orangee - komentáře:
08:14:50
09.01.2007
09.01.2007
RomanT
-> Jim: Z G3-kup cely brzdy = ten stred + drzak brzdice + brzdic a cely to tam pridelej - nemusis nic menit - vsechno tam sedi - z G4 by to slo asi taky, ale tam bys uz musel hodne improvizovat a vymerovat a menit a vrtat a kdo vi co jeste....
18:11:34
08.01.2007
08.01.2007
Jim
RomanT: z golfa 3 nebo 4? a jak je to s brzdičem, na něj se musej udělat úchyty, nebo jak?
17:59:14
08.01.2007
08.01.2007
Jim
Tak jo díkes kluci, se poptám na vrakovištích. Sem zvědavej co na to budou řikat na technický.
08:47:38
08.01.2007
08.01.2007
RomanT
Jinak diky za rady s tema nadobkama - spojka by teda byla uz teoreticky vyresena.
Na aute uz neni cast karoserie kde je VIN, vetsina bodu kolem nosniků, budky tlumicu atd je vybrousena a cele to prijde nejdrive provarit a pak zpevnit - sou uz take pripravene a naohybane bezesve trubky o prumeru 43mm ktere budou tvorit konstrukci na uchyceni motoru - samosebou to bude uchycene na mistech zpevnenych patkami ze 3mm plechu
Na aute uz neni cast karoserie kde je VIN, vetsina bodu kolem nosniků, budky tlumicu atd je vybrousena a cele to prijde nejdrive provarit a pak zpevnit - sou uz take pripravene a naohybane bezesve trubky o prumeru 43mm ktere budou tvorit konstrukci na uchyceni motoru - samosebou to bude uchycene na mistech zpevnenych patkami ze 3mm plechu
08:10:46
08.01.2007
08.01.2007
RomanT
-> Jim: Trojkova tam nepasne, ale brzdy ano - prostě sundas buben a zbydou ti 4 diry, do kterych presne pasuje naboj z G4 a pak uz jen bez problemu montujes a hreje te u srdce, ze to jde tak snadno :-) Ale bacha na to, muzes koupit brzdy, kde budou zarezly pistky a podobne - a to ses pak vis kde :-) Takze to chce co mozna nejnovejsi kousek :-) Jinak z G2 tam padne uplne cela naprava, jak rikal MAX
21:12:38
07.01.2007
07.01.2007
Max
-> Jim: měl jsem dvě. Jednu jsem prodal za 2tis druhou za 2,5tis. Ale teď žádnou nemám,jestli se chceš zeptat. Prodávají se i za víc,protože se těžko schánějí. Byly jen na GTi
20:36:51
07.01.2007
07.01.2007
Jim
-> Max: tak to je paráda a jak je to s tlumičema a tak? to je taky stejný? newíš kolik tak vyjde náprava?
10:15:01
07.01.2007
07.01.2007
Max
-> Jim: na fáčko pásne celá náprava z golfa II. Mylsim kotoučovku. Má to stejný držáky.
23:51:50
06.01.2007
06.01.2007
Jim
-> RomanT: a když na tu nápravu dáš brzdy z golfika, musí se to nějak upravovat, nebo jak je to vyřešený? chtěl bych taky dozadu kotouče díkes
22:38:16
05.01.2007
05.01.2007
Redline__
Come on man , put this beast in the orange beauty
20:10:52
05.01.2007
05.01.2007
Max
-> RomanT: no bude to nejjednodušší :-)a možná bych tam dal zvláštní nádobku,at nemusíš do ty origo dělat díry nebo propojky. Třeba nějakou z motorky. Nádobyk na přední brzdu jsou dost velký,to ti stačí. Vývody to má na hadičky,tak by neměl být problém
10:21:36
05.01.2007
05.01.2007
RomanT
tak jsem ted koukal v mototechne na ten hlavni spojkovej valec na 120tku a je to asi timto vyreseno-jeste nejak napojit nadobku na kapalinu a bude to snad ok Timto se vyresil jeden z tisice problemu ktere me jeste cekaji
08:18:50
05.01.2007
05.01.2007
Fire
-> RomanT: tak to pak jo :) treba to nekdy budu taky resit, ale az pojede motor a nebudou stacit seriovy brzdy
08:17:29
05.01.2007
05.01.2007
RomanT
Asi je to tu blbe napsany - je tam normalne naprava z fava a jen komplet brzdy jsou z Golfa 3(96) 2,0 GTi - nechal jsem je opiskovat a dat do komaxitu - dneska by to melo bejt - tak doufam ze to bude a budu moct prihodit foto-pak uz jen novy loziska,kotouce a desky a je to
07:47:55
05.01.2007
05.01.2007
Fire
-> Jim: on ma tusim zadni napravu Golf3ka
07:10:38
05.01.2007
05.01.2007
jerrom
-> eRkař: jj, po favorita...no prostě favo už ne, asi jsem to trochu zmatene napsal
19:14:05
04.01.2007
04.01.2007
Jim
čau, prsimtě tu zadní nápravu si musel eště nějak upravovat nebo to je stejný jako u favorita? Dík
13:36:18
04.01.2007
04.01.2007
eRkař
-> jerrom: Nebo si to myslel tak ze favo uz nemely kdyz je to do favorita
13:35:04
04.01.2007
04.01.2007
eRkař
-> jerrom: No favorita s hydr.jpojkou jsem jeste nevidel .........favo ma lanovod