skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
22.8.2009
AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
Roman / Orangee - komentáře:
19:21:04
09.01.2008
09.01.2008

Jamal
Zdar chlape chtel bych te o něco poprosit ty jsi tu mel fotky s tím rámem mohl by jsi mi je poslat na e-mail Jamal20@centrum.cz Moc dík
12:09:06
09.01.2008
09.01.2008

RomanT
-> David V6: jeste ne, jeste neni hotovy vedeni vzduchu
10:39:15
09.01.2008
09.01.2008

David V6
-> RomanT: pěkně to je na těsno a už sji to zkoušel natočit
09:54:37
09.01.2008
09.01.2008

Max
ok 

09:44:33
09.01.2008
09.01.2008

RomanT
-> Max:
tak diky moc, neco takovyho by tam vlastne bejt melo, tak to bude asi ono 
tak diky moc, neco takovyho by tam vlastne bejt melo, tak to bude asi ono 
09:34:53
09.01.2008
09.01.2008

Max
-> RomanT: hledal to asi podle čísla...
09:34:12
09.01.2008
09.01.2008

Max
-> RomanT: řiakl že to bude asi snímač nadmořské výšky...psal mi jen mail,takže víc nevim :-)
00:08:06
09.01.2008
09.01.2008

RomanT
-> Max: ok dik, to budes hodnej :)
20:37:42
08.01.2008
08.01.2008

Max
-> RomanT: zeptám se kámoše...bude vědět 

17:10:16
08.01.2008
08.01.2008

RomanT
a kdopak ví k cemu je ten konektor v pravo - má v sobe jen 2 drátky - ten hned vedle nej jde ve svazku hnedka vedle neho a je to zrejme k cidlu tlaku stlaceneho vzduchu ktery je originalne hned u IC - tohle jsou jedina 2 cidla, ktera mi chybej-jinak mam zapojene vse
17:06:20
08.01.2008
08.01.2008

RomanT
a jeste z druhé strany
17:05:50
08.01.2008
08.01.2008

RomanT
kdopak ví k cemu je tohle cidlo?
15:13:04
08.01.2008
08.01.2008

RomanT
vecer sem hodim foto jednoho cidla a nejakejch konektoru z origo motorovy elektriky, pac nevim k cemu patrej a co je to za cidlo, takze doufam ze me poradite 

15:11:15
08.01.2008
08.01.2008

RomanT
-> Max: No ja to nemeril, ale rek bych tak maximalne 2 cm - ale motor je ulozenej celkem dost natvrdo a navic na kazdy strane 2x, takze se nema moc jak cukat, i kdyz vono v maximalnim zatahu je to asi neco jinyho nezli vklidu v garazi
Vsechno ukaze az cas a prvni testovaci jizdy 
Vsechno ukaze az cas a prvni testovaci jizdy 
14:59:58
08.01.2008
08.01.2008

Max
-> RomanT: hezká práce....už aby to vrčelo :-) kolik je místa za tim potrubím (výfuk) 1 cm ? Máš tvrdý silentbloky na motoru ? 

12:36:05
08.01.2008
08.01.2008

TUNER
-> RomanT: Jen přední dveře...

11:16:59
08.01.2008
08.01.2008

RomanT
-> TUNER: moje rec
ty mas tohle odhlucneni mimo dveri i na podlaze a na zadni pricce? nebo jenom dvere?
ty mas tohle odhlucneni mimo dveri i na podlaze a na zadni pricce? nebo jenom dvere?09:33:47
08.01.2008
08.01.2008

TUNER
-> RomanT: Nj,já s tim tak nějak počítal.....že budu přes tunu,takže asi tak...
Ale aspoň to budeš mít tichoučký...
Ale aspoň to budeš mít tichoučký...

Roman / Orangee
