skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
22.8.2009
AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
Roman / Orangee - komentáře:
23:25:08
27.01.2008
27.01.2008
Eidy
-> RomanT: tak kráčej kráčej. Ale víš jak, pospíchej pomalu.
17:52:13
27.01.2008
27.01.2008
RomanT
-> gabo00000: jeste ne, ale zbejva uz jen par krucku
18:50:54
26.01.2008
26.01.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> RomanT: no uz to fachci?
22:51:49
20.01.2008
20.01.2008
RomanT
-> TUNER: jj to chapu, ja mit normalni gumovy, tak je tam dam klido taky
-> Ondra: Tak jako premejslel, ale jen tak hypoteticky :) V podstate by to zas tak velkej problem nebyl - zrovna tenhle motor je puvodne ze 4x4, hezky podelne ulozenej a ta prevodovka zas tak velka nebyla :) Delaj se i prevodovky pro pricne ulozeny motory ve verzi 4x4, takze v tomhle ohledu no problemo - ovsem nabastlit na zadek karoserie cely nezavisly zadni zaveseni stylem, aby to melo spravnou geomerii, odklon atd atd atd, tak na to mam jeste hodne malo zkusenosti - ovsem vsechno jde
-> Ondra: Tak jako premejslel, ale jen tak hypoteticky :) V podstate by to zas tak velkej problem nebyl - zrovna tenhle motor je puvodne ze 4x4, hezky podelne ulozenej a ta prevodovka zas tak velka nebyla :) Delaj se i prevodovky pro pricne ulozeny motory ve verzi 4x4, takze v tomhle ohledu no problemo - ovsem nabastlit na zadek karoserie cely nezavisly zadni zaveseni stylem, aby to melo spravnou geomerii, odklon atd atd atd, tak na to mam jeste hodne malo zkusenosti - ovsem vsechno jde
15:01:37
20.01.2008
20.01.2008
TUNER
-> RomanT: Nj,já tam mam Silikonovou rubenu jen jednu že jsem na ni náááhodou narazil v jednom obchůdku a zrovna se mi hodila při loňskej přestavbě,jinak tam mam samý obyč černý gumový a taky to drží...))
Možnááá časem osadim i ostatní,ale zatim mě to netrápí...
Možnááá časem osadim i ostatní,ale zatim mě to netrápí...
13:40:26
20.01.2008
20.01.2008
Ondra
jeee to bude hrabat až do aleluja , jak moc máš peněz? nepřemýšlel jsi o nějakým ( ve výsledku zřejmě dost bizarním ) řešení pohonu všech kol? je to spíš pohádka, ale když už jsi se do toho tak hezky pustil...
08:05:30
18.01.2008
18.01.2008
RomanT
-> pistaa: no jo, je to stejne jen o penezich
20:29:27
17.01.2008
17.01.2008
pistaa
-> RomanT: Tak tak ved som ti to vravel..ked uz si tam dal zopar tisic ..prihodis an kopku investovanych 1000korunacok este minimalne jednu za hadice
10:49:22
17.01.2008
17.01.2008
RomanT
-> TUNER: No takze potom co jsem prosel nektery tipy so jsi mi dal a jeste nejaky dalsi, tak musim konstatovat ze vsechny tyhle silikonovy hadice jsou vsude +- stejne drahy, i rubena je ma stejne drahy, takze neni co resit a pujdou tam samco
15:18:56
16.01.2008
16.01.2008
TUNER
-> RomanT: Hadice dělá kromě Samca vícero výrobců,ale cenově to bude asi podobný...Možná o něco levnější...
Dělá třeba Venair nebo i Rubena...Tu mam na autě já jako přechodku z 55 na 63 mm.....
Dělá třeba Venair nebo i Rubena...Tu mam na autě já jako přechodku z 55 na 63 mm.....
14:24:21
16.01.2008
16.01.2008
Péďa17
Bude to masakr.Doufám až to bude v cajku že stím někdy přijedeš do Běšin.Jinak ti přeji hodně štěstí a nervů
13:27:15
16.01.2008
16.01.2008
Max
-> RomanT: mno tak držim palec at jsi zdravej a dílo se brzy poaří :-)
10:49:20
16.01.2008
16.01.2008
RomanT
-> Max: o vejkendu me skolila nemoc, takze sem se ani do garaze nekouk (to se mi snad jeste nikdy nestalo, ze bych tam o vikendu nebyl ) -dosly hlinikovy trubky na vedeni vzduchu, dosel ventilator ke chladici, takze ted to staci zapojit a jediny co me chybi sou nejaky ty hadice na spojovani tech trubek-bohuzel budu muset jit do tech ukrutne drahejch od SAMCO, pac sem na ceskym trhu nic jinyho nenasel :) potrebuju kolena 90° a 180° a redukci prumeru 60mm na 70mm - takze kdyby nekdo o necem levnejsim vedel, tak beru
10:20:33
16.01.2008
16.01.2008
Max
-> RomanT: už to vrčí ? :-)
21:59:56
14.01.2008
14.01.2008
Eidy
-> RomanT: a sakra. Teď koukám po delší době a nestíhám se divit. Tys do toho docela šlápnul. Jen tak dál chlape. A snad si to někdy prohlídnu naživo. Vypadá to totiž dooost lákavě.
11:19:25
10.01.2008
10.01.2008
RomanT
-> David V6: delam co muzu
11:19:04
10.01.2008
10.01.2008
RomanT
-> Jamal: vecer poslu ok
07:40:04
10.01.2008
10.01.2008
David V6
-> RomanT: tak dělej dělej do doks už zbývaj jen 4 měsíce a rád bych tě tam viděl
20:35:03
09.01.2008
09.01.2008
favo110lrs
pekný:)