Roman / Orangee Roman / Orangee

komentáře | popis | fotky | RomanT | 20.01.11 08:26 | 184x v oblíbených
22.8.2009







AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)









VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/







vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo

série : Forman 135 BMM silver line

v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)

Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)



Motor:

koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)

hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)

vrtání: 81 mm

zdvih: 86,4 mm

komprese: 9,5:1

Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)

intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm

chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm

Rozvodový mechanizmus:

kladky INA, řemen Gates,



Převodovka + spojka:

převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo

spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4



Poloosy:

Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm



Karoserie:

Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.

Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt

Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel





Nápravy:

Taktéž doplněny o další výztuhy.

Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor

Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car



Brzdy:

Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0

THV - VW golf 4 2,0 23,81mm

předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS

zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia

na zadku zátěžový regulátor z feldy



Řízení

s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)



Podvozek:

HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru



Ráfky + pneu:

ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17

Roman / Orangee - komentáře:

18:08:55
28.12.2006
Max
-> RomanT: no jasný,je to taky nelegální... ale to neva :-)
13:01:05
28.12.2006
RomanT
-> Max: kdybych mel volit auto na bezny jezdeni, jdu samozrejme taky do strikacky - nikdy se mi totiz nestalo ze bych nenastartova za jakychkoli podminek od nejtezsiho mrazu po nejvetsi vedro-je to spolehlive a nemusi se stale neco stelovat. Pokud se da opatricne vyladeny software, musi to bejt suprovy, protoze i se seriovou jednotkou to jezdilo velice slusne4
22:57:41
27.12.2006
Max
-> RomanT: no spotřeba je jediná výhoda toho bmm...to je jasný. No proto jsem se ptal...já spíš přemýšlím o mpi + vačka s poatřičným softem a drobné úpravy. mám BMM 50kw,takže karbec tam určitě nepůjde :-) . Je to auto na běžný ježdění,takže chci volit rozumnej kompromis.

díky
22:24:04
27.12.2006
RomanT
-> Max: Vse co se tyce software a systemu BMM bylo puvodni, tedy i tryska vstrikovace - samozrejme ze benzinu to davalo malo, respoktive to davalo benzin pouze podel programu (karbec je tudis daleko lepsi). Jinak pri normalni jizde to zralo asi 6,2 - 6,5l/100 - to byla asi jedina vyhoda toho BMM 1 Jinak ve meste jsem se nikdy nedostal nad 7,5
11:12:08
27.12.2006
Max
-> RomanT: ahoj,mám dotaz na motor co už vlastně nemáš... :-) jaké jsi na něm měl úpravy. Jde mi hlavně o to,jeslit to ten jednobod uživil...jeslti jsi sehnal i jiný software,resp. přeprogramovanou jednotku k danný vačce, nebo jsi měli trysku vstřikovače... A kolik to tak papalo,když se budeme bavito normální jízdě. Díky
07:12:05
22.12.2006
Fire
-> RomanT: ale ta prevodovka me sere 38 39 37
00:11:05
22.12.2006
Fire
-> RomanT: uz jsem s nim ficel po dalnici...tak max. 130 - 140 ve ctyrech lidech + neco v kufru..ne ze by nejel, ale sedelo to na silnici na pikaču, ty zimni protektory tomu davaj 1
19:08:23
21.12.2006
RomanT
-> Fire: jasny - motor rozhodne nepodtacet - pod 2000 bych nechodil :)
15:28:55
21.12.2006
Fire
-> RomanT: tak jsem naladil s Dušanem novej rozdelovac ( CZ ) za cenu, ktera me malem zlomila je to OKI 5 ..toci to i 6 tis. ale moc tomu nedavam...trosku jinak se to ale chová treba po jizde po Brne - vyssi volnobeh ( o neco malo ) + podtáčení nesmím dělat ( nejede to a kurvý se to )...příští rok asi karbec pretryskovat + seridit + pretesnit ( od profíka ) a je to 4 ...na sedákách atd...se pak domluvíme 5
12:58:36
18.12.2006
RomanT
Prodam cerne sedacky, pasy (felda 2000), BMM system, razeni (felda 2000), Cernou pristrojovku (2 roky pouzivana)
08:33:58
18.12.2006
RomanT
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
08:31:01
18.12.2006
RomanT
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
08:07:22
18.12.2006
RomanT
-> Fire: Doufam ze bude dobre slouzit 4
22:11:31
15.12.2006
Fire
-> RomanT: koukám, že jsi aktualizoval popisek 1 , motor ma noveho majitele 5 4
10:09:39
12.12.2006
RomanT
-> TUNER: OK - mam specialni pevnostni srouby, jemnej zavit tam je (stoupani 1) - podle me tam podlozka nebyla (podle obtisku po puvodnich sroubech) - dam to bez podlozky a zalepim to - diky 4
10:07:09
12.12.2006
RomanT
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
08:34:50
12.12.2006
TUNER
-> RomanT: Měli by tam bejt spešl šrouby který mají zaprvý jemnej závit a taky jak píšeš tu větší hlavu,jakoby podložku.Pokud máš správnej šroub,tak už nic jinýho nepotřebuješ.Teda kromě loctitu na závity.Mělo by se to ještě zakápnout aby se to nepovolilo.

U škodofky máš proti povolení ten plech kterej zaklepeš,ale u novějších motorů se to už nepoužívá a lepí se to....Dělal jsem to zrovna takhle...4
15:24:27
11.12.2006
RomanT
no - je to uz v sekci forum, ale hodim to kdyztak jeste sem: treba nekdo poradite :-)



jelikož potřebuji namontovar setrvák z octávie 1,8 20V Turbo a nemám původní šrouby, potřeboval bych vědět, zda je nutná nějaká podložka (pérovka atd). Origo setrvák Audi byl přišroubován šroubama, které měly u hlavy takovou rovnou, ale drážkovanou podložku (celé to bylo jeden odlitek) - pro tento nový setrvák je nutný šroub s menší hlavou (šrouby už mám, pevnost adekvátní) - teď mi jde jen o tu podložku - poradíte mi někdo - díky Roman

12:40:09
11.12.2006
RomanT
-> Max: Pokud je celkovej immo tvořenej budikama, spinackou s klicema a jednotkou, tak bych mel bejt kompletni a muzu doufat, ze to aspon na volnobeh pobezi 1 Nejvic me v tech dratech fascinuje pouzdro s pojistkou, na ktery je 60A (ten cervenej drat co k tomu, to uz je skoro jako ke svarecce 6
12:01:20
11.12.2006
Max
-> Vita ze Sudet: já to nepíšu že vim...jen že to neví každej.... na elektriku je větší odborník kámoš,ten by si asi poradil 4
Extreme Tyres