Roman / Orangee Roman / Orangee

komentáře | popis | fotky | RomanT | 20.01.11 08:26 | 184x v oblíbených
22.8.2009







AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)









VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/







vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo

série : Forman 135 BMM silver line

v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)

Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)



Motor:

koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)

hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)

vrtání: 81 mm

zdvih: 86,4 mm

komprese: 9,5:1

Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)

intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm

chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm

Rozvodový mechanizmus:

kladky INA, řemen Gates,



Převodovka + spojka:

převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo

spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4



Poloosy:

Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm



Karoserie:

Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.

Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt

Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel





Nápravy:

Taktéž doplněny o další výztuhy.

Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor

Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car



Brzdy:

Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0

THV - VW golf 4 2,0 23,81mm

předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS

zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia

na zadku zátěžový regulátor z feldy



Řízení

s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)



Podvozek:

HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru



Ráfky + pneu:

ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17

Roman / Orangee - komentáře:

07:47:55
05.01.2007
Fire
-> Jim: on ma tusim zadni napravu Golf3ka
07:10:38
05.01.2007
jerrom
-> eRkař: jj, po favorita...no prostě favo už ne, asi jsem to trochu zmatene napsal
19:14:05
04.01.2007
Jim
čau, prsimtě tu zadní nápravu si musel eště nějak upravovat nebo to je stejný jako u favorita? Dík
13:36:18
04.01.2007
eRkař
-> jerrom: Nebo si to myslel tak ze favo uz nemely kdyz je to do favorita
13:35:04
04.01.2007
eRkař
-> jerrom: No favorita s hydr.jpojkou jsem jeste nevidel6 .........favo ma lanovod2
12:24:46
04.01.2007
jerrom
12:24:12
04.01.2007
jerrom
-> RomanT: no všechny od 1000Mb do favorita mají hydraulickej váleček přišroubovanej na převodovce a u pedálu pumpu.
12:06:12
04.01.2007
RomanT
ted sem nekde cetl ze hydraulickou spojku prej mela uz S1000 MB - je to prevda?
11:39:43
04.01.2007
RomanT
-> Max: a nevis jak to maj treba konkretne oktavy nebo autaky co maj hydraulicky spojky? maj nejakej malej valec nekde pod pedalem?
10:59:48
04.01.2007
Max
-> RomanT: no moc možností nemáš. Buď budeš mít klasicky pracovní válec na pedálu. Nebo by šlo polohu pedálu snímat elektronicky a čerpadýlko by ti vytvářelo tlak v okruhu. Ale bylo by to dosti složité to zrealizovat si myslim... Protože to nemá jen 2 stavu - zapnuto a vypnuto. Ale musíš se taky nějak rozjet...5
09:59:15
04.01.2007
RomanT
Jo jinak kdyby tu mel nekdo nejakej napad jak sestrojit "vec" ktera by ovladala hydraulickou spojku (proste neco, ze kdyz slapnu na spojkovej pedal, tak to vytvori tlak v hydraulickym systemu) tak sem s tim :-)
09:43:46
04.01.2007
Max
-> RomanT: no to sem zvědavej jeslti se ti tam ta dráteřina vleze 3
09:33:11
04.01.2007
RomanT
O vanocich jsem se trosicku zkousel zorientovat v elektrice, co k tomu vsemu je - no moc chytrej z toho nejsem - je toho asi 15 kilo... Se vsema moznejma i nemoznejma svorkovnicema od centralu pocinaje po zapojeni elektriky ve dverich konce - vsechno je to spojeny dohromady... a aby motor fungoval, je toho potreba podle me tak desetina.... asi zbytek narvu pod palubovku (to abych tam ty palubky dal minimalne tak 2 1 1 1 )
09:18:48
04.01.2007
RomanT
Do dvou az tri tejdnu chci mit motor v aute-na stole v garazi je me na 2 veci. Vystuzej se nosniky a provarej nektery casti v motorovym prostoru a snad to bude ok 6
21:14:24
03.01.2007
Martin/rapid
fakt gut auto,jen tak dale171
20:11:08
03.01.2007
Max
-> RomanT: koukám že se pilně pracuje...držim palce 4
15:50:44
03.01.2007
RomanT
-> eRkař: 1 1 1
15:35:37
03.01.2007
eRkař
-> RomanT: JJ kdyz naftaky muzou jezdit na brikety tak proc by nemohly benziny jezdit na hadry 3
14:40:36
03.01.2007
RomanT
-> eRkař: 3 3 njn se stane :-) A kdyz je nevyndam tak se spalej... aspon usetrim trochu benzinu 1 1
13:20:49
03.01.2007
eRkař
-> RomanT: hlavne si nezapomen vyndat ty hadry z tech sacich kanalu nebo dopadnes jak ja 3 viz. skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Extreme Tyres