Roman / Orangee Roman / Orangee

komentáře | popis | fotky | RomanT | 20.01.11 08:26 | 184x v oblíbených
22.8.2009







AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)









VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/







vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo

série : Forman 135 BMM silver line

v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)

Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)



Motor:

koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)

hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)

vrtání: 81 mm

zdvih: 86,4 mm

komprese: 9,5:1

Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)

intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm

chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm

Rozvodový mechanizmus:

kladky INA, řemen Gates,



Převodovka + spojka:

převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo

spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4



Poloosy:

Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm



Karoserie:

Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.

Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt

Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel





Nápravy:

Taktéž doplněny o další výztuhy.

Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor

Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car



Brzdy:

Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0

THV - VW golf 4 2,0 23,81mm

předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS

zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia

na zadku zátěžový regulátor z feldy



Řízení

s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)



Podvozek:

HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru



Ráfky + pneu:

ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17

Roman / Orangee - komentáře:

09:01:09
21.05.2010
Vita ze Sudet
20:50:42
17.05.2010
RomanT
-> Vita ze Sudet: ja se stavim neboj - aspon me to donuti premejslet nad nejakym vetsim snekem :)
15:44:55
17.05.2010
Vita ze Sudet
-> RomanT: Tak gratulace. Pozvání ke mě platí. Snad ti nezkazím tvé nadšení4 ...mimochodem ECU bude opět na prodej :-)
23:16:04
16.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> RomanT 15.05.10 18:28:26: Super, sdílím radost s Tebou.4
16:55:45
16.05.2010
TUNER
Tak paráda 4
13:10:54
16.05.2010
RomanT
dik kluci - az bude nekde nejakej sraz virtu nebo skodovek, tak dejte vedet a sejdem se tam 4 - jinak klidne se prijedte podivat - o vejkendu jsem vetsinou v garzi :)
upraveno 1x, naposled 16.05.2010 13:13:44
10:10:09
16.05.2010
Skury
Dobrý, Romane... :) Asi si zajedem na výlet do Krkonoš. :)
21:15:50
15.05.2010
Max
-> RomanT: velká gratulace :-)
21:07:42
15.05.2010
PedroBA
pekne, drzim palce v dalsich upravach :)
18:28:26
15.05.2010
RomanT
tak konecne je skoro vse ok a poprve jsem si mohl vychutnat ten nadherny pocit, ktery mi dopralo moje K03 - jakozto clovek, ktery nejezdi v seriovem aute s preplnovanim jsem samosebou uchvacen obrovskym zatahem, ktery mi ovsem malinko kazi nefunkcni regulace turba a obcasne vylitnuti hadice :) Nicmene i to se brzo odstrani4
23:11:41
13.04.2010
Borin - Král tuzerů
-> Dr1v3R: Co myslíš...jsou 3 možnosti...má známí a nějak se to udělá, podválový auto bez stk a nebo TUV v německu za raketu 4
22:25:20
13.04.2010
Dr1v3R
a co STK?
08:51:07
10.03.2010
RomanT
Jojo potrebuju vymenit setrvak za jednohmotu a udelat uz konecne testovaci jizdy, abych vedel co kde dre a co kde uplne nesedi - na konci leta se u nas jezdej zavody do vrchu, takze bych uz letos konecne rad jel 2
14:35:06
04.03.2010
Skury
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: Nemá teď moc času na dodělání. Auto stojí, potřeboval by prej vyměnit setrvák a něco najezdit, ale mají na horách moc sněhu. :)
13:59:43
04.03.2010
OndraKrupi
-> RomanT: nějaké aktual foto? jak to teď vypadá?
13:57:40
04.03.2010
Vinchenzo
Favorit 1.8 turbo je ina pecka5 ...to musi trhat asfalt1
13:54:57
08.02.2010
PedroBA
-> RomanT: 3 3 3
23:22:20
07.02.2010
RomanT
-> Honza88: ja jezdim maximalne 100 4
02:29:42
07.02.2010
Honza88
Přal jsem tito aby ti to jezdilo a ono se to splnilo ale bacha na poldy jim bude divny že forman se požene po dalnici 220km 9
20:24:48
23.11.2009
R@ZOR
RomanT 17.11.09 23:24:17 napsal:

→ R@ZOR: jeste ne :) njde me proste stale udelat zaladni

nastaveni, takze je to stale v nouzovym rezimu-ale jinak to jako jezdi, to

jo – jenom je nakej spatnej setrvak, takze motor ven a dvouhmotu vymenim za

jednohmotu


Ja mam taky jednohmotu a je o 3kg lehci. 6 Kupoval jsem celej set od sachu za cca 12.500. Dvouhmota je dobra na kultivovanost a pohodlnej zaber spojky, ale dost casto odchazi..
Extreme Tyres