skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
22.8.2009
AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
Roman / Orangee - komentáře:
-> R@ZOR: jeste ne :) njde me proste stale udelat zaladni nastaveni, takze je to stale v nouzovym rezimu-ale jinak to jako jezdi, to jo - jenom je nakej spatnej setrvak, takze motor ven a dvouhmotu vymenim za jednohmotu
Tak jak to vypada? Uz ti to jezdi jak ma?
-> Vita ze Sudet: jojo je to pohodovej clovek a lidi kolem taky-a hlavne to vypada, ze maj prakticky zkusenosti-co se tyce poloos tak ja uz sem v poho, jenom motor mi nejak netahne 

Tak jak vypadaj poloosy? Já byl u Petra Bartoše dnes objednat výrobu pro mě
jinak pohoda člověk


Nebo zkus tu klapku vycistit, muze tam bejt nejaka necistota a klapka neni uplne dovrena. Odfukuje ti blow off ventil?
-> RomanT: zkus jinou verzi VAG ja stim mel problem taky ze mi nesli prizpusobit klice.... nebo uplne jinej program nez je vag..
-> R@ZOR: mam lanko, kod AEB. Cely to zkontroluju, jestli to vazne nekde nefuci, protoze je to fakt naky divny. Jak jsem uz psal, kdyz se pokusim o zakladni nastaveni, tak mi to napise error a tim koncim (error to pise mv miste, kde ma bejt napsany ADP RUN)
Cidlo tam bejt musi i nemusi? Pokud mas elektronickej plyn, tak ho tam musis mit, pokud mas lanko, tak by to melo jit bez nej. Nevyletela ti nekde hadice od turba? Zakladni nastaveni udelej pres vag..
-> TUNER: ja vag mam, ale nejde mi udelat zakladni nastaveni - jakej pouzivas VAG ty? ja mam nejakej 3.04
-> RomanT: To netušim,vždycky to dělam přes vag,ty vag nemáš? Já pokud na to koukam,tak to vždycky smáznu a je klid... ;-)
-> TUNER: u kpalky je cidlo teploty vzduchu, to tam mam-ostatni cidla jako klepani, lambdu, snimace klikovky a vacky, nadmorsky vejsky atd tam mam taky-takze nechapu proc to nemaka-nechapu proc mi nejde udelat zakladni nastaveni-kdyz se na den vypne baterka, hodi se to do nakyho zakladniho rezimu samo, nebo je dycky nutnej vag?
Jj,čidlo v IC nemam a jede to OK....nějaký čidla jsou ale u klapky,kua pohledam nějaký schéma....
hlasi to jenom ze neni udelany zakladni nastaveni, nebo nakej podobnej hlod - a kdyz chci udelat zakladni nastaveni na adrese 098, tak misto ADP RUN (ve ctvrtym okynku) to tam hodi error) - tak nevim co stim sakra-tady mi zase mechanici tvrdej, ze bez toho cidla to nemuze jet, protoze to nevi, kolik to ma natlaceno-ale je divny, ze VAG nehlasi nic o cidle tlaku - tak ja nevim
-> TUNER: ty tam tohle cidlo nemas a jede to ok jo?
-> TUNER: ty tam tohle cidlo nemas a jede to ok jo?
-> RomanT: Taky nemam v IC žádný čidlo,jen záslepku a něco to i ukazuje a fouká.... Rozdíl když to jede s turbem nebo bez je jasně citelnej. Nehlásí to nějaký chybovky?
-> Max:
diky - ja uz ani nedoufal-ale prvotni radost je ta tam, protoze motor vubec netahne-turboefekt a podobny veci se nekonaji a budik od turba neukazuje zadnej tlak.
otazka: tahnou tyhle motory i tehdy, kdyz chybi cidlo tlaku v sanii (standartne namontovano na IC) - driv mi budik ukazoval, ale ted to nak ztratilo tlak, sakra


otazka: tahnou tyhle motory i tehdy, kdyz chybi cidlo tlaku v sanii (standartne namontovano na IC) - driv mi budik ukazoval, ale ted to nak ztratilo tlak, sakra

-> RomanT: no tak se připojuji !!! věděl jsem že se to jednou podaří ;o)
-> Skury: a nebo tak :-D
-> RON: Na technickou vůbec nepotřebuješ auto... ;)
-> RomanT: technickou udelat s jinym zlutym formanem 

-> RomanT: Taky se připojuji s gratulací a přeju hodně štěstí a trpělivosti při ladění a at ty všechny mouchy rychle pomlátíš
...a myslim že mimo dálnici klucí ještě dlouho do ŠKODA FELICIA COMBI LX-PCZ turbo dlouho nedaj
...těššim se na video
ahoj




