skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
22.8.2009
AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
Roman / Orangee - komentáře:
23:24:17
17.11.2009
17.11.2009
RomanT
-> R@ZOR: jeste ne :) njde me proste stale udelat zaladni nastaveni, takze je to stale v nouzovym rezimu-ale jinak to jako jezdi, to jo - jenom je nakej spatnej setrvak, takze motor ven a dvouhmotu vymenim za jednohmotu
20:57:41
04.11.2009
04.11.2009
R@ZOR
Tak jak to vypada? Uz ti to jezdi jak ma?
18:38:51
14.09.2009
14.09.2009
RomanT
-> Vita ze Sudet: jojo je to pohodovej clovek a lidi kolem taky-a hlavne to vypada, ze maj prakticky zkusenosti-co se tyce poloos tak ja uz sem v poho, jenom motor mi nejak netahne
19:56:01
10.09.2009
10.09.2009
Vita ze Sudet
Tak jak vypadaj poloosy? Já byl u Petra Bartoše dnes objednat výrobu pro mě jinak pohoda člověk
18:43:47
03.09.2009
03.09.2009
R@ZOR
Nebo zkus tu klapku vycistit, muze tam bejt nejaka necistota a klapka neni uplne dovrena. Odfukuje ti blow off ventil?
17:36:40
02.09.2009
02.09.2009
exwrcteam
-> RomanT: zkus jinou verzi VAG ja stim mel problem taky ze mi nesli prizpusobit klice.... nebo uplne jinej program nez je vag..
22:41:06
01.09.2009
01.09.2009
RomanT
-> R@ZOR: mam lanko, kod AEB. Cely to zkontroluju, jestli to vazne nekde nefuci, protoze je to fakt naky divny. Jak jsem uz psal, kdyz se pokusim o zakladni nastaveni, tak mi to napise error a tim koncim (error to pise mv miste, kde ma bejt napsany ADP RUN)
18:55:59
01.09.2009
01.09.2009
R@ZOR
Cidlo tam bejt musi i nemusi? Pokud mas elektronickej plyn, tak ho tam musis mit, pokud mas lanko, tak by to melo jit bez nej. Nevyletela ti nekde hadice od turba? Zakladni nastaveni udelej pres vag..
23:18:32
30.08.2009
30.08.2009
RomanT
-> TUNER: ja vag mam, ale nejde mi udelat zakladni nastaveni - jakej pouzivas VAG ty? ja mam nejakej 3.04
20:47:07
30.08.2009
30.08.2009
TUNER
-> RomanT: To netušim,vždycky to dělam přes vag,ty vag nemáš? Já pokud na to koukam,tak to vždycky smáznu a je klid... ;-)
20:39:14
30.08.2009
30.08.2009
RomanT
-> TUNER: u kpalky je cidlo teploty vzduchu, to tam mam-ostatni cidla jako klepani, lambdu, snimace klikovky a vacky, nadmorsky vejsky atd tam mam taky-takze nechapu proc to nemaka-nechapu proc mi nejde udelat zakladni nastaveni-kdyz se na den vypne baterka, hodi se to do nakyho zakladniho rezimu samo, nebo je dycky nutnej vag?
19:31:53
30.08.2009
30.08.2009
TUNER
Jj,čidlo v IC nemam a jede to OK....nějaký čidla jsou ale u klapky,kua pohledam nějaký schéma....
17:35:20
30.08.2009
30.08.2009
RomanT
hlasi to jenom ze neni udelany zakladni nastaveni, nebo nakej podobnej hlod - a kdyz chci udelat zakladni nastaveni na adrese 098, tak misto ADP RUN (ve ctvrtym okynku) to tam hodi error) - tak nevim co stim sakra-tady mi zase mechanici tvrdej, ze bez toho cidla to nemuze jet, protoze to nevi, kolik to ma natlaceno-ale je divny, ze VAG nehlasi nic o cidle tlaku - tak ja nevim
-> TUNER: ty tam tohle cidlo nemas a jede to ok jo?
-> TUNER: ty tam tohle cidlo nemas a jede to ok jo?
15:46:36
30.08.2009
30.08.2009
TUNER
-> RomanT: Taky nemam v IC žádný čidlo,jen záslepku a něco to i ukazuje a fouká.... Rozdíl když to jede s turbem nebo bez je jasně citelnej. Nehlásí to nějaký chybovky?
16:56:28
29.08.2009
29.08.2009
RomanT
-> Max: diky - ja uz ani nedoufal-ale prvotni radost je ta tam, protoze motor vubec netahne-turboefekt a podobny veci se nekonaji a budik od turba neukazuje zadnej tlak.
otazka: tahnou tyhle motory i tehdy, kdyz chybi cidlo tlaku v sanii (standartne namontovano na IC) - driv mi budik ukazoval, ale ted to nak ztratilo tlak, sakra
otazka: tahnou tyhle motory i tehdy, kdyz chybi cidlo tlaku v sanii (standartne namontovano na IC) - driv mi budik ukazoval, ale ted to nak ztratilo tlak, sakra
14:41:42
28.08.2009
28.08.2009
Max
-> RomanT: no tak se připojuji !!! věděl jsem že se to jednou podaří ;o)
23:15:47
27.08.2009
27.08.2009
RON
-> Skury: a nebo tak :-D
10:08:40
27.08.2009
27.08.2009
Skury
-> RON: Na technickou vůbec nepotřebuješ auto... ;)
21:14:18
25.08.2009
25.08.2009
RON
-> RomanT: technickou udelat s jinym zlutym formanem
12:27:44
25.08.2009
25.08.2009
Pan Kutil
-> RomanT: Taky se připojuji s gratulací a přeju hodně štěstí a trpělivosti při ladění a at ty všechny mouchy rychle pomlátíš ...a myslim že mimo dálnici klucí ještě dlouho do ŠKODA FELICIA COMBI LX-PCZ turbo dlouho nedaj ...těššim se na video ahoj