skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
22.8.2009
AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
Roman / Orangee - komentáře:
09:05:02
27.08.2008
27.08.2008
RomanT
-> Max: dvousloupovej-nosnost 2,5t - je to jeste stara skola, takze s oceli se na nem nesetrilo - jeden sloup sme meli problem dostat do garáze i ve 4 lidech :) Ale je to gut, kdyz clovek nemusi pod autem lezet :)
17:17:11
26.08.2008
26.08.2008
Max
-> RomanT: jakej zvedák ? pošli mi foto...kdyžtak na mail :-) taky budu shánět...ale asi pujdu do jednosloupovýho.
Jinak jeslti nemáš těhlici,tak já tu nějakou mám...snad... pravou asi určitě. kdyžtak mi napiš,kdybys jel kolem číslo na mě máš.
Jinak jeslti nemáš těhlici,tak já tu nějakou mám...snad... pravou asi určitě. kdyžtak mi napiš,kdybys jel kolem číslo na mě máš.
09:52:32
25.08.2008
25.08.2008
RomanT
-> Max: :) Brzdy sou uz hotovy (prej), ale prej se v jedny tehlici zlomil vrtak, tak je potreba sehnat jinou a znova ji predelat-takze ted se tu du poptat po prave tehlici na Fa 93 :)
Pristi tejden dam novy foto :) dal sem si do garaze stojanovej zvedak, tak se bude hnedka lip pracovat na spodku auta :) Nejdriv ale musim kaufnout nakej novej fotak-sem totiz takovej vul, ze sem si ho polozil na strechu auta, samozrejme sem na nej zapomnel, no a to, ze ho nemam, sem zjistil az doma - ach jo
Pristi tejden dam novy foto :) dal sem si do garaze stojanovej zvedak, tak se bude hnedka lip pracovat na spodku auta :) Nejdriv ale musim kaufnout nakej novej fotak-sem totiz takovej vul, ze sem si ho polozil na strechu auta, samozrejme sem na nej zapomnel, no a to, ze ho nemam, sem zjistil az doma - ach jo
20:29:02
16.08.2008
16.08.2008
Max
tak jak jsi na tom chlape ???
13:47:43
15.08.2008
15.08.2008
VOJTA ATC 175
tohle bych chtěl vidět na živo..
17:41:03
07.08.2008
07.08.2008
pistaa
-> RomanT: pomoz si sam, i ja cakam a stale nic s tym ze ja mam uz cim brzdit.. mam vzadu upravene predne kotuce ale brzdi to a to ej doezite..
09:52:11
04.08.2008
04.08.2008
Zdenek z Lovo
Tak tak svépomocí to budeš mít ryhleji než od toho krmiče.
14:57:38
03.08.2008
03.08.2008
David V6
-> RomanT: FAKT TO NĚJAK ZAŘIĎ JINAK můj kamarád měl u něj upravit kliku před vánocema mu ji dal a do teď mu nedal upravený setrvák tak jsme si ho udělali sami a nezaplatili mu ani za úpravu kliky než u něj to radši doma pilníkem a máš to rychlejš
10:02:44
03.08.2008
03.08.2008
Zdenek z Lovo
-> RomanT: NO TAK TO SE NEDOČKÁŠ OD PANA SAKYHO!!!Dobře tě krmí kecama jak mě!Já jsem je měl u něj přes dva měsíce a každý týden jsem poslouchal žvásty že je dlouho v práci a že je s tím problém,až mi po těch dvou měsících došla trpělivost a udělal jsem si je sám.Za prvé jsem rád že jsem si je udělal sám s pomocí soustružníka neboď vim že jsou z kvalitního materialu a ne z nějakýho bananu ze šroťáku.Zbytečně ti to bude u něj ležet tak si to udělej sám.Za týden jsem to měl hotový.Akorád cena byla vyšší než si řekl Saky,soustružníkmě stál 5000 kč za všechnu práci a materiál asi 5000 kč.Nevýhoda je že je tam hodně prořezů ale to s tím nic neuděláš.
16:05:23
26.07.2008
26.07.2008
BIBO
by ma aj šlak trafil čakať tak dlho.mohol si to osadiť na tehlice z corrada G60 s brdami a mal by si svatý pokoj.možno by ti aj poloosi sadli z octavie alebo corrada
09:57:54
24.07.2008
24.07.2008
forever_young
Já se chci dočkat.. tohle ja fakt zajímavým autííííííííí
07:09:05
16.07.2008
16.07.2008
David V6
-> RomanT: kdo ti je dělá takovou dobu to snad není možný
15:08:10
15.07.2008
15.07.2008
Max
-> RomanT: njn...snad brzy :-)
12:45:02
15.07.2008
15.07.2008
RomanT
-> Max: mely bejt tenhle tejden, ale prej ma kotouc jinej rozmer nez myslel, takze sou drzaky trmenu blbe, takze znova - se asi nedockam nikdy
14:39:44
14.07.2008
14.07.2008
Max
-> RomanT: už jsou brzdy ? :-)
09:22:59
14.07.2008
14.07.2008
RomanT
-> exwrcteam: u sakyho
16:29:09
10.07.2008
10.07.2008
exwrcteam
-> RomanT: u koho sis nechaval pasovat brzdy? u nekoho z okoli bo saky?:)
21:29:32
09.07.2008
09.07.2008
Péďa17
RomanT 09.07.08 12:23:15 napsal: -> David V6: No pokud budou tenhle vikend brzdy, tak to bude gut :) Pak uz jen naky picovinky, poloosy a téčka k brzdám a jedu - ale jak rikam-jendriv musej bejt ty brzdy
To máš pravdu,bez brzd se jezdit nedá.Já mám opačnej problém.Mám silné brzdy ale 105 motor,po technické tam pujde 136
To máš pravdu,bez brzd se jezdit nedá.Já mám opačnej problém.Mám silné brzdy ale 105 motor,po technické tam pujde 136
12:23:15
09.07.2008
09.07.2008
RomanT
-> David V6: No pokud budou tenhle vikend brzdy, tak to bude gut :) Pak uz jen naky picovinky, poloosy a téčka k brzdám a jedu - ale jak rikam-jendriv musej bejt ty brzdy