skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
AKTUÁLNĚ
- 5. 5. 2024 - namontovány sklápěcí sedačky ze škody Rapid 136
- 19. 3. 2024 - doplněny veškeré plánované polepy, nanesena keramika a uloženo do začátku sezóny
- 2. 2. 2024 - zápis kol Ronal 6J x 14, ET 38 a pneu 185/60 r14
- 10. 11. 2023 - změna barvy oficiálně v TP na "bílá + doplňková žlutá"
- 9. 11. 2023 - STK hotovo, pár připomínek bylo, ale vše půjde hladce napravit
- 16. 10. 2023 - výjezd po svých, až na dětské nemoci po složení je komplet a funkční. Obytná zástavba bude tvořena přes zimu 23/24.
- 22. 8. 23 - návrat z lakovny, začně se pomalu skládat
- 27. 7. 23 - auto už dostává konkrétní podobu, v lakovně se pilně pracuje. Bude to překvápko
- 31. 5. 23 - kompletní auto vypraveno a s mezizastávkou v odstavné dílně půjde na lak; a snad už po prázdninách zpět domů, a budeme skládat
- 16. 5. 23 - práce se trochu protáhly i díky tomu, že si s tím chci důkladně pohrát. Druhý zadní podběh a lem dokončen, vyměněn i koncový díl výfuku, lokálně opraveny nedostatky v zadní podlaze kolem rezervy. Zbývá odstranit zbytky zelené barvy na dvou dveřích a pak hurá na lak k panu Hruškovi :)
- 16. 2. 23 po skončení předku a podlahy je zahájena akce "Zachraň si holou prdel" - tedy vyměním zadní kusy lemu, lokální místa prahu a vyvařím domky zadních pružin. Hurá
- 6. 2. 23 - montáž motoru hotová, celý předek vyvařen, blatníky v plniči. Čekám na provozní kapaliny, pak doskládat interiér a pořešit zbytek zelené štětkolízy na autě.
- 7. 9. 22 dovezen náhradní motor 135B, s rozumným nájezdem 155 tis. km, které by měly být skutečné. Jedná se o motor po starém pánovi a jeho shnilém Formanovi (BOM 48-46), který vždy dostával péči, jakou měl. Vypadá moc pěkně, a proto půjde jen na preventivní přetěsnění + nové rozvody a do auta. Ten původní, vyvařený blok raději nebudu riskovat vracet zpět.
- Plus převezen 7. 6. 2022 ze zimoviště na letní stání domů. Bohužel se cesta neobešla bez komplikací. O načatém těsnění pod hlavou jsem věděl již při koupi v lednu, ale byla zima a na převoz ideální teplota kolem nuly.
Bohužel delší stání a nyní jízda po svých cca 10km domů ze zimoviště dokonala dílo zkázy. Cestou auto několikrát vařilo, voda se ztrácela, a tak jsem průběžně doléval na chlazení litry vody z potoka podél silnice. Při dojezdu téměř k domu už to ale motor nedal a totálně se zaplavil. Posledních 500 metrů bylo již na laně, i tak je to celkem úspěch na to, jak náročné převýšení jsme cestou museli zdolávat...
Čeká mě rozbor a vyčištění motoru, výměna těsnění a pro jistotu celé hlavy. Pak přetěsnění, výměna olejové vany, poladění nedostatků a ideálně ještě letos nová STK (stará skončila v květnu 22).
Na zkoušku jsem použil ředidlo C6000 pro odstranění válečkové zelené barvy, a půjde to pěkně dolů. Takže ještě bude následovat změna barvy zpět na původní žlutou.
Zas bude co dělat :)
Historie:
Začalo to jako naprosto neplánované echo z inzerátu na Bazoši ve čtvrtek 20. ledna 2022, a v sobotu 22. ledna už je doma.
Původní vůz vyrobený pro SPT Telecom ve firemní žluté, nyní zvenku válečková zelená (lesní maskování - vozil i dřevo). Jinak kompletní, původní a nikdy nevyvařovaný kus.
Na celoživotního pracovního slouhu je to až přírodní úkaz, jak překvapivě dobře je zachovalý. Papírový TP a 2x původní klíč, který pasuje jeden pro všechny zámky, přední origo tapece bez děr, záslepka v kastlíku na rádio, ve výbavě i nepoužitá dobová žlutá pláštěnka pro řidiče a další špeky...
Z vyprávění od předchozího majitele, pana H. ... "Váš email mne potěšil. Vozidlo bylo původně telekomu, a měl jej mechanik spojů, pan Š. B. z Lanžhota. Vozidla se vyřazovala z provozu a tak jej koupila TJ Sokol Lanžhot, kde jsem byl předsedou. Vozidlo stálo roky v garáži a nebylo vůbec využíváno. Vozidlo jsem odkoupil a zaplatil ekodaň. Používal jsem vozidlo k pracím v lese a bylo pro mne k nezaplacení. Přední kapotu jsem měnil poté co mi na ni sednul v lese jelen. Zelenou barvu jsem použil jako z nouze cnost, a abych s lesem lépe splynul. Vozidlo jsem prodal z důvodu výměny obou kyčlí, kdy jsem měl problém s nastupováním a vystupováním z vozidla."
- 5. 5. 2024 - namontovány sklápěcí sedačky ze škody Rapid 136
- 19. 3. 2024 - doplněny veškeré plánované polepy, nanesena keramika a uloženo do začátku sezóny
- 2. 2. 2024 - zápis kol Ronal 6J x 14, ET 38 a pneu 185/60 r14
- 10. 11. 2023 - změna barvy oficiálně v TP na "bílá + doplňková žlutá"
- 9. 11. 2023 - STK hotovo, pár připomínek bylo, ale vše půjde hladce napravit
- 16. 10. 2023 - výjezd po svých, až na dětské nemoci po složení je komplet a funkční. Obytná zástavba bude tvořena přes zimu 23/24.
- 22. 8. 23 - návrat z lakovny, začně se pomalu skládat
- 27. 7. 23 - auto už dostává konkrétní podobu, v lakovně se pilně pracuje. Bude to překvápko
- 31. 5. 23 - kompletní auto vypraveno a s mezizastávkou v odstavné dílně půjde na lak; a snad už po prázdninách zpět domů, a budeme skládat
- 16. 5. 23 - práce se trochu protáhly i díky tomu, že si s tím chci důkladně pohrát. Druhý zadní podběh a lem dokončen, vyměněn i koncový díl výfuku, lokálně opraveny nedostatky v zadní podlaze kolem rezervy. Zbývá odstranit zbytky zelené barvy na dvou dveřích a pak hurá na lak k panu Hruškovi :)
- 16. 2. 23 po skončení předku a podlahy je zahájena akce "Zachraň si holou prdel" - tedy vyměním zadní kusy lemu, lokální místa prahu a vyvařím domky zadních pružin. Hurá
- 6. 2. 23 - montáž motoru hotová, celý předek vyvařen, blatníky v plniči. Čekám na provozní kapaliny, pak doskládat interiér a pořešit zbytek zelené štětkolízy na autě.
- 7. 9. 22 dovezen náhradní motor 135B, s rozumným nájezdem 155 tis. km, které by měly být skutečné. Jedná se o motor po starém pánovi a jeho shnilém Formanovi (BOM 48-46), který vždy dostával péči, jakou měl. Vypadá moc pěkně, a proto půjde jen na preventivní přetěsnění + nové rozvody a do auta. Ten původní, vyvařený blok raději nebudu riskovat vracet zpět.
- Plus převezen 7. 6. 2022 ze zimoviště na letní stání domů. Bohužel se cesta neobešla bez komplikací. O načatém těsnění pod hlavou jsem věděl již při koupi v lednu, ale byla zima a na převoz ideální teplota kolem nuly.
Bohužel delší stání a nyní jízda po svých cca 10km domů ze zimoviště dokonala dílo zkázy. Cestou auto několikrát vařilo, voda se ztrácela, a tak jsem průběžně doléval na chlazení litry vody z potoka podél silnice. Při dojezdu téměř k domu už to ale motor nedal a totálně se zaplavil. Posledních 500 metrů bylo již na laně, i tak je to celkem úspěch na to, jak náročné převýšení jsme cestou museli zdolávat...
Čeká mě rozbor a vyčištění motoru, výměna těsnění a pro jistotu celé hlavy. Pak přetěsnění, výměna olejové vany, poladění nedostatků a ideálně ještě letos nová STK (stará skončila v květnu 22).
Na zkoušku jsem použil ředidlo C6000 pro odstranění válečkové zelené barvy, a půjde to pěkně dolů. Takže ještě bude následovat změna barvy zpět na původní žlutou.
Zas bude co dělat :)
Historie:
Začalo to jako naprosto neplánované echo z inzerátu na Bazoši ve čtvrtek 20. ledna 2022, a v sobotu 22. ledna už je doma.
Původní vůz vyrobený pro SPT Telecom ve firemní žluté, nyní zvenku válečková zelená (lesní maskování - vozil i dřevo). Jinak kompletní, původní a nikdy nevyvařovaný kus.
Na celoživotního pracovního slouhu je to až přírodní úkaz, jak překvapivě dobře je zachovalý. Papírový TP a 2x původní klíč, který pasuje jeden pro všechny zámky, přední origo tapece bez děr, záslepka v kastlíku na rádio, ve výbavě i nepoužitá dobová žlutá pláštěnka pro řidiče a další špeky...
Z vyprávění od předchozího majitele, pana H. ... "Váš email mne potěšil. Vozidlo bylo původně telekomu, a měl jej mechanik spojů, pan Š. B. z Lanžhota. Vozidla se vyřazovala z provozu a tak jej koupila TJ Sokol Lanžhot, kde jsem byl předsedou. Vozidlo stálo roky v garáži a nebylo vůbec využíváno. Vozidlo jsem odkoupil a zaplatil ekodaň. Používal jsem vozidlo k pracím v lese a bylo pro mne k nezaplacení. Přední kapotu jsem měnil poté co mi na ni sednul v lese jelen. Zelenou barvu jsem použil jako z nouze cnost, a abych s lesem lépe splynul. Vozidlo jsem prodal z důvodu výměny obou kyčlí, kdy jsem měl problém s nastupováním a vystupováním z vozidla."
Peca/Forman Plus Telecom - komentáře:
15:12:25
22.05.2023
22.05.2023
Jumbo
-> Peca: Zvedle teziste zlepsi naklon a i efekt trikolky... Jeste to prekopeme na 50 kW a budeme se prohanet po okreskach...
12:33:28
22.05.2023
22.05.2023
Peca
-> Jumbo: v případě této krabice nevím, jak moc chci zatáčky projíždět driftem
09:41:34
22.05.2023
22.05.2023
Jumbo
-> Peca: Tuhy zadek a mekky predek, za me idealni... Pak se dobre dela "trikolka", kdy se v zatacce odlehci vnitrni zadni kolo a z nedotaciveho auta je pretacive...
19:14:14
20.05.2023
20.05.2023
Peca
-> ToMi: jo, jenom dozadu, ležel mi tu v garáži bez užitku. Moc si od toho neslibuju, tak uvidíme
18:43:53
20.05.2023
20.05.2023
ToMi
-> Peca: dal si jeden?
11:04:02
16.04.2023
16.04.2023
OndraKrupi
-> Peca:
12:52:56
15.04.2023
15.04.2023
OndraKrupi
-> Peca: a jak vypadáš ty? jak nějaký vodník?
11:26:25
03.03.2023
03.03.2023
ToMi
-> Peca: obdivujeme tvoje odhodlanie a nasadenie. Mňa čaká ešte jedno auto a naskakuje mi z toho husia koža...a ty ideš ako píla od jedného k druhému
08:13:43
02.03.2023
02.03.2023
Peca
Nevypadá to zas tak zle... na to, že to auto nikdy nevidělo vosk ani rezistin či jakékoliv jiné ošetření, než fabrické
08:28:15
23.02.2023
23.02.2023
Peca
-> Hřib: V plánu je kde co, ale tohle by bylo harakiri i na mě... zatím :-)
10:48:40
22.02.2023
22.02.2023
Hřib
-> Peca 18.02.23 12:48:55: budeš kvůli toho dělat vyklápěcí nárazník jako měla kdysi Tempra v kombíku? U tebe bych se nedivil
20:23:28
21.02.2023
21.02.2023
tunerlada
-> Peca: Takže plánuješ obytnou plusku ? Taky jsem loni jednu postavil.. pro dva na camping ideální
12:48:55
18.02.2023
18.02.2023
Peca
11:39:55
18.02.2023
18.02.2023
jozef
Normal sa teším čo s toho vykuzliš