skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
AKTUÁLNĚ
- 5. 5. 2024 - namontovány sklápěcí sedačky ze škody Rapid 136
- 19. 3. 2024 - doplněny veškeré plánované polepy, nanesena keramika a uloženo do začátku sezóny
- 2. 2. 2024 - zápis kol Ronal 6J x 14, ET 38 a pneu 185/60 r14
- 10. 11. 2023 - změna barvy oficiálně v TP na "bílá + doplňková žlutá"
- 9. 11. 2023 - STK hotovo, pár připomínek bylo, ale vše půjde hladce napravit
- 16. 10. 2023 - výjezd po svých, až na dětské nemoci po složení je komplet a funkční. Obytná zástavba bude tvořena přes zimu 23/24.
- 22. 8. 23 - návrat z lakovny, začně se pomalu skládat
- 27. 7. 23 - auto už dostává konkrétní podobu, v lakovně se pilně pracuje. Bude to překvápko
- 31. 5. 23 - kompletní auto vypraveno a s mezizastávkou v odstavné dílně půjde na lak; a snad už po prázdninách zpět domů, a budeme skládat
- 16. 5. 23 - práce se trochu protáhly i díky tomu, že si s tím chci důkladně pohrát. Druhý zadní podběh a lem dokončen, vyměněn i koncový díl výfuku, lokálně opraveny nedostatky v zadní podlaze kolem rezervy. Zbývá odstranit zbytky zelené barvy na dvou dveřích a pak hurá na lak k panu Hruškovi :)
- 16. 2. 23 po skončení předku a podlahy je zahájena akce "Zachraň si holou prdel" - tedy vyměním zadní kusy lemu, lokální místa prahu a vyvařím domky zadních pružin. Hurá
- 6. 2. 23 - montáž motoru hotová, celý předek vyvařen, blatníky v plniči. Čekám na provozní kapaliny, pak doskládat interiér a pořešit zbytek zelené štětkolízy na autě.
- 7. 9. 22 dovezen náhradní motor 135B, s rozumným nájezdem 155 tis. km, které by měly být skutečné. Jedná se o motor po starém pánovi a jeho shnilém Formanovi (BOM 48-46), který vždy dostával péči, jakou měl. Vypadá moc pěkně, a proto půjde jen na preventivní přetěsnění + nové rozvody a do auta. Ten původní, vyvařený blok raději nebudu riskovat vracet zpět.
- Plus převezen 7. 6. 2022 ze zimoviště na letní stání domů. Bohužel se cesta neobešla bez komplikací. O načatém těsnění pod hlavou jsem věděl již při koupi v lednu, ale byla zima a na převoz ideální teplota kolem nuly.
Bohužel delší stání a nyní jízda po svých cca 10km domů ze zimoviště dokonala dílo zkázy. Cestou auto několikrát vařilo, voda se ztrácela, a tak jsem průběžně doléval na chlazení litry vody z potoka podél silnice. Při dojezdu téměř k domu už to ale motor nedal a totálně se zaplavil. Posledních 500 metrů bylo již na laně, i tak je to celkem úspěch na to, jak náročné převýšení jsme cestou museli zdolávat...
Čeká mě rozbor a vyčištění motoru, výměna těsnění a pro jistotu celé hlavy. Pak přetěsnění, výměna olejové vany, poladění nedostatků a ideálně ještě letos nová STK (stará skončila v květnu 22).
Na zkoušku jsem použil ředidlo C6000 pro odstranění válečkové zelené barvy, a půjde to pěkně dolů. Takže ještě bude následovat změna barvy zpět na původní žlutou.
Zas bude co dělat :)
Historie:
Začalo to jako naprosto neplánované echo z inzerátu na Bazoši ve čtvrtek 20. ledna 2022, a v sobotu 22. ledna už je doma.
Původní vůz vyrobený pro SPT Telecom ve firemní žluté, nyní zvenku válečková zelená (lesní maskování - vozil i dřevo). Jinak kompletní, původní a nikdy nevyvařovaný kus.
Na celoživotního pracovního slouhu je to až přírodní úkaz, jak překvapivě dobře je zachovalý. Papírový TP a 2x původní klíč, který pasuje jeden pro všechny zámky, přední origo tapece bez děr, záslepka v kastlíku na rádio, ve výbavě i nepoužitá dobová žlutá pláštěnka pro řidiče a další špeky...
Z vyprávění od předchozího majitele, pana H. ... "Váš email mne potěšil. Vozidlo bylo původně telekomu, a měl jej mechanik spojů, pan Š. B. z Lanžhota. Vozidla se vyřazovala z provozu a tak jej koupila TJ Sokol Lanžhot, kde jsem byl předsedou. Vozidlo stálo roky v garáži a nebylo vůbec využíváno. Vozidlo jsem odkoupil a zaplatil ekodaň. Používal jsem vozidlo k pracím v lese a bylo pro mne k nezaplacení. Přední kapotu jsem měnil poté co mi na ni sednul v lese jelen. Zelenou barvu jsem použil jako z nouze cnost, a abych s lesem lépe splynul. Vozidlo jsem prodal z důvodu výměny obou kyčlí, kdy jsem měl problém s nastupováním a vystupováním z vozidla."
- 5. 5. 2024 - namontovány sklápěcí sedačky ze škody Rapid 136
- 19. 3. 2024 - doplněny veškeré plánované polepy, nanesena keramika a uloženo do začátku sezóny
- 2. 2. 2024 - zápis kol Ronal 6J x 14, ET 38 a pneu 185/60 r14
- 10. 11. 2023 - změna barvy oficiálně v TP na "bílá + doplňková žlutá"
- 9. 11. 2023 - STK hotovo, pár připomínek bylo, ale vše půjde hladce napravit
- 16. 10. 2023 - výjezd po svých, až na dětské nemoci po složení je komplet a funkční. Obytná zástavba bude tvořena přes zimu 23/24.
- 22. 8. 23 - návrat z lakovny, začně se pomalu skládat
- 27. 7. 23 - auto už dostává konkrétní podobu, v lakovně se pilně pracuje. Bude to překvápko
- 31. 5. 23 - kompletní auto vypraveno a s mezizastávkou v odstavné dílně půjde na lak; a snad už po prázdninách zpět domů, a budeme skládat
- 16. 5. 23 - práce se trochu protáhly i díky tomu, že si s tím chci důkladně pohrát. Druhý zadní podběh a lem dokončen, vyměněn i koncový díl výfuku, lokálně opraveny nedostatky v zadní podlaze kolem rezervy. Zbývá odstranit zbytky zelené barvy na dvou dveřích a pak hurá na lak k panu Hruškovi :)
- 16. 2. 23 po skončení předku a podlahy je zahájena akce "Zachraň si holou prdel" - tedy vyměním zadní kusy lemu, lokální místa prahu a vyvařím domky zadních pružin. Hurá
- 6. 2. 23 - montáž motoru hotová, celý předek vyvařen, blatníky v plniči. Čekám na provozní kapaliny, pak doskládat interiér a pořešit zbytek zelené štětkolízy na autě.
- 7. 9. 22 dovezen náhradní motor 135B, s rozumným nájezdem 155 tis. km, které by měly být skutečné. Jedná se o motor po starém pánovi a jeho shnilém Formanovi (BOM 48-46), který vždy dostával péči, jakou měl. Vypadá moc pěkně, a proto půjde jen na preventivní přetěsnění + nové rozvody a do auta. Ten původní, vyvařený blok raději nebudu riskovat vracet zpět.
- Plus převezen 7. 6. 2022 ze zimoviště na letní stání domů. Bohužel se cesta neobešla bez komplikací. O načatém těsnění pod hlavou jsem věděl již při koupi v lednu, ale byla zima a na převoz ideální teplota kolem nuly.
Bohužel delší stání a nyní jízda po svých cca 10km domů ze zimoviště dokonala dílo zkázy. Cestou auto několikrát vařilo, voda se ztrácela, a tak jsem průběžně doléval na chlazení litry vody z potoka podél silnice. Při dojezdu téměř k domu už to ale motor nedal a totálně se zaplavil. Posledních 500 metrů bylo již na laně, i tak je to celkem úspěch na to, jak náročné převýšení jsme cestou museli zdolávat...
Čeká mě rozbor a vyčištění motoru, výměna těsnění a pro jistotu celé hlavy. Pak přetěsnění, výměna olejové vany, poladění nedostatků a ideálně ještě letos nová STK (stará skončila v květnu 22).
Na zkoušku jsem použil ředidlo C6000 pro odstranění válečkové zelené barvy, a půjde to pěkně dolů. Takže ještě bude následovat změna barvy zpět na původní žlutou.
Zas bude co dělat :)
Historie:
Začalo to jako naprosto neplánované echo z inzerátu na Bazoši ve čtvrtek 20. ledna 2022, a v sobotu 22. ledna už je doma.
Původní vůz vyrobený pro SPT Telecom ve firemní žluté, nyní zvenku válečková zelená (lesní maskování - vozil i dřevo). Jinak kompletní, původní a nikdy nevyvařovaný kus.
Na celoživotního pracovního slouhu je to až přírodní úkaz, jak překvapivě dobře je zachovalý. Papírový TP a 2x původní klíč, který pasuje jeden pro všechny zámky, přední origo tapece bez děr, záslepka v kastlíku na rádio, ve výbavě i nepoužitá dobová žlutá pláštěnka pro řidiče a další špeky...
Z vyprávění od předchozího majitele, pana H. ... "Váš email mne potěšil. Vozidlo bylo původně telekomu, a měl jej mechanik spojů, pan Š. B. z Lanžhota. Vozidla se vyřazovala z provozu a tak jej koupila TJ Sokol Lanžhot, kde jsem byl předsedou. Vozidlo stálo roky v garáži a nebylo vůbec využíváno. Vozidlo jsem odkoupil a zaplatil ekodaň. Používal jsem vozidlo k pracím v lese a bylo pro mne k nezaplacení. Přední kapotu jsem měnil poté co mi na ni sednul v lese jelen. Zelenou barvu jsem použil jako z nouze cnost, a abych s lesem lépe splynul. Vozidlo jsem prodal z důvodu výměny obou kyčlí, kdy jsem měl problém s nastupováním a vystupováním z vozidla."
Peca/Forman Plus Telecom - komentáře:
08:19:27
16.02.2023
16.02.2023
Eidy
-> Peca 16.02.23 08:14:18: Vups. Njn.
18:50:54
12.02.2023
12.02.2023
Peca
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: ležely tam docela dlouho. Se divím, za tu cenu…
21:56:14
11.02.2023
11.02.2023
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Peca: jj, sdílel jsem je na favoriťáckej fb
18:10:15
11.02.2023
11.02.2023
Peca
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Jj, původně ve skupině Golf, Jetta MK2
15:12:00
11.02.2023
11.02.2023
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Peca: to jsou ty z fb?
14:25:09
11.02.2023
11.02.2023
Peca
Pluse postavím na legální r14 185/60, který dostal dnes do vínku
08:11:51
09.02.2023
09.02.2023
Peca
08:07:42
09.02.2023
09.02.2023
Peca
-> Zeke-ten šestý: Díky
09:55:10
08.02.2023
08.02.2023
Zeke-ten šestý
-> Peca: moc pěkná práce, těším se na výsledek, až bude auto hotové
19:57:34
13.01.2023
13.01.2023
Jumbo
-> Peca: Já ti říkal, že to tak půjde... Teda ne, že bych to věděl jsitě, ale je fajn, že teď už to jistě vím...
18:39:34
13.01.2023
13.01.2023
k.jarek
-> Peca: Ty kokos, dávat takto motor sám bych nechtěl. Klobouček
Ale celkově ses do toho hezky opřel.
Ale celkově ses do toho hezky opřel.
17:44:03
13.01.2023
13.01.2023
Peca
Nasazování v jednom člověku… Ale Jumbo poradil kurty a dalo se s tím poprat.
08:47:10
28.12.2022
28.12.2022
onda
Pěkně ty pěkně ses do toho pustil.
12:14:40
16.11.2022
16.11.2022
Peca
-> Jožynek : Viděl jsem taky několik typů toho pletiva v reálu, asi dávali co zrovna přišlo