skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Felda 1.3 40kw 1997
Odstraněn katík a středový díl.
Pružiny TA -35mm, horní uložení předních tlumiču Pemit.
Přední ramena v zeleném komaxitu a uložení Pemit
Doplněn přední stabilizátor a v zadu dva.
Namontován palubní počítač a doplněn o čidlo teploty oleje.
Do kufru přidaný asičák.
Laminátové skořepinové sedačky neznámého výrobce.
Led podsvícení a osvětlení.
Části interieru nalakovány na černo.
Nakoupeno 1.3 50kw se servem, přání do budoucna podvozek Protlum a polep auta.
Audio:
Rádio Kenwood KMM-BT356
Přední reproduktory Hertz K 165 75/300 W, 4 Ω, 93,5 dB (2,83V/1m), montážní hloubka 63 mm
Zadní v platu reproduktory Hertz DCX 690.3 6" x 9", 90/180 W, 4 Ω, 93 dB (2,83V/1m), montážní hloubka 77 mm
Na vytlumení předních dveří použito:
www.ahifi.cz/comfortmat-g 2.html
Odstraněn katík a středový díl.
Pružiny TA -35mm, horní uložení předních tlumiču Pemit.
Přední ramena v zeleném komaxitu a uložení Pemit
Doplněn přední stabilizátor a v zadu dva.
Namontován palubní počítač a doplněn o čidlo teploty oleje.
Do kufru přidaný asičák.
Laminátové skořepinové sedačky neznámého výrobce.
Led podsvícení a osvětlení.
Části interieru nalakovány na černo.
Nakoupeno 1.3 50kw se servem, přání do budoucna podvozek Protlum a polep auta.
Audio:
Rádio Kenwood KMM-BT356
Přední reproduktory Hertz K 165 75/300 W, 4 Ω, 93,5 dB (2,83V/1m), montážní hloubka 63 mm
Zadní v platu reproduktory Hertz DCX 690.3 6" x 9", 90/180 W, 4 Ω, 93 dB (2,83V/1m), montážní hloubka 77 mm
Na vytlumení předních dveří použito:
www.ahifi.cz/comfortmat-g 2.html
Felda "závodnička" - komentáře:
Při povolování jsem utrhl dva ze čtyř štefu. Tak jsem dal rovnou všechny nový a trochu to nalakoval.
-> ZdrubT: na feldu

-> Pavel P..: Joo a na co ti to bude? Maska je provrtaná a pomuchlaná, kapotu mam jednu červenou v záloze.
Až to někde rozbiješ tak mám zájem o kapotu a masku

-> ZdrubT 17.12.21 21:48:36: a nebo už stárneš. 

Tak a máme STK. První jízda je za náma a těšim se na posilovač řízení, je to dřina, nějak jsem rozmazlenej.

Tak vizuální stránka zatim hotová. Interiér mam také téměř hotov a budem se přesouvat na motor a podvozek.
Já to mám vpravo vzadu na Golfu taky tak a na E30 uprostřed podlahy řidiče do díry po úpravě tvaru do kruhu přesně padlo víčko z obalu na 10ks čistých CD
, posichrovane polyuretanovym tmelem a zastrikane zespod gumoasfaltem 


-> ZdrubT: Podobne som ja na škodovke opravoval

tyjo husty,, zavodni znak jo 

Ja stále vravím že najlepší základ na zavodnu feliciu je biely pred facelift
už sa teším na projekt, sám niečo podobné riešim akurát v 1600ccm 

