skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Felda 1.3 40kw 1997
Odstraněn katík a středový díl.
Pružiny TA -35mm, horní uložení předních tlumiču Pemit.
Přední ramena v zeleném komaxitu a uložení Pemit
Doplněn přední stabilizátor a v zadu dva.
Namontován palubní počítač a doplněn o čidlo teploty oleje.
Do kufru přidaný asičák.
Laminátové skořepinové sedačky neznámého výrobce.
Led podsvícení a osvětlení.
Části interieru nalakovány na černo.
Nakoupeno 1.3 50kw se servem, přání do budoucna podvozek Protlum a polep auta.
Audio:
Rádio Kenwood KMM-BT356
Přední reproduktory Hertz K 165 75/300 W, 4 Ω, 93,5 dB (2,83V/1m), montážní hloubka 63 mm
Zadní v platu reproduktory Hertz DCX 690.3 6" x 9", 90/180 W, 4 Ω, 93 dB (2,83V/1m), montážní hloubka 77 mm
Na vytlumení předních dveří použito:
www.ahifi.cz/comfortmat-g 2.html
Odstraněn katík a středový díl.
Pružiny TA -35mm, horní uložení předních tlumiču Pemit.
Přední ramena v zeleném komaxitu a uložení Pemit
Doplněn přední stabilizátor a v zadu dva.
Namontován palubní počítač a doplněn o čidlo teploty oleje.
Do kufru přidaný asičák.
Laminátové skořepinové sedačky neznámého výrobce.
Led podsvícení a osvětlení.
Části interieru nalakovány na černo.
Nakoupeno 1.3 50kw se servem, přání do budoucna podvozek Protlum a polep auta.
Audio:
Rádio Kenwood KMM-BT356
Přední reproduktory Hertz K 165 75/300 W, 4 Ω, 93,5 dB (2,83V/1m), montážní hloubka 63 mm
Zadní v platu reproduktory Hertz DCX 690.3 6" x 9", 90/180 W, 4 Ω, 93 dB (2,83V/1m), montážní hloubka 77 mm
Na vytlumení předních dveří použito:
www.ahifi.cz/comfortmat-g 2.html
Felda "závodnička" - komentáře:
10:56:22
31.05.2021
31.05.2021
Školník
Ja stále vravím že najlepší základ na zavodnu feliciu je biely pred facelift už sa teším na projekt, sám niečo podobné riešim akurát v 1600ccm