skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia Kit Car 1400 Evo
Karoserie rozšířena na Kit Car a doplněna kompozitními díly a makrolonem.
Motor upraven na obsah 1400, ostrá vačka 304/302, karburátory Weber 45DCOE, svody 4-1
Převodovka pohárová se stálým převodem 3,7 a velkým lamelovým samosvorným diferenciálem
Podvozek Protulum verze Race
Disky Braid Winrace A + slick avon
Interiér osazen sedačkou OMP HTE(ušák), 6ti bodové pásy RRS, volant OMP WRC, digitální dataloger, elektrický posilovač řízení, závodní pedálovka
2021 až 202?
Nachystán nový motor 1400 16v - Stavba Jiří Pražák, sekvenční převodovka - stavba Josef Dohnálek
Přechod na kola R15 ATS DTC 8j - Pneu AVON 205/580 R15
Trubková ramena v unibalech
Velké brzdy se čtyřpísty Brembo
Test Škoda Favorit Sk.A před Rally Kroměříž 2021
VrchyHobbyCup Konice 2022 - Domácí trať na rallyové Ibize TDI( I ten diesel se má zkusit :D )
První závody po přestavbě auta.
Vrbenský vrch 2024
Vrchy hobby cup Konice 2024 (domácí závod kde mi upadl čep proto kratší video)
Karoserie rozšířena na Kit Car a doplněna kompozitními díly a makrolonem.
Motor upraven na obsah 1400, ostrá vačka 304/302, karburátory Weber 45DCOE, svody 4-1
Převodovka pohárová se stálým převodem 3,7 a velkým lamelovým samosvorným diferenciálem
Podvozek Protulum verze Race
Disky Braid Winrace A + slick avon
Interiér osazen sedačkou OMP HTE(ušák), 6ti bodové pásy RRS, volant OMP WRC, digitální dataloger, elektrický posilovač řízení, závodní pedálovka
2021 až 202?
Nachystán nový motor 1400 16v - Stavba Jiří Pražák, sekvenční převodovka - stavba Josef Dohnálek
Přechod na kola R15 ATS DTC 8j - Pneu AVON 205/580 R15
Trubková ramena v unibalech
Velké brzdy se čtyřpísty Brembo
Test Škoda Favorit Sk.A před Rally Kroměříž 2021
VrchyHobbyCup Konice 2022 - Domácí trať na rallyové Ibize TDI( I ten diesel se má zkusit :D )
První závody po přestavbě auta.
Vrbenský vrch 2024
Vrchy hobby cup Konice 2024 (domácí závod kde mi upadl čep proto kratší video)
Ferenc Kuken/Modrá Dáša - komentáře:
10:08:49
31.10.2023
31.10.2023
Ferenc Kuken
-> Eidy: To svařování není moc moje silná stránka ale myslím si že to držet bude
09:56:07
31.10.2023
31.10.2023
Eidy
-> Ferenc Kuken: Není to nejkrásnější, ale vypadá to jako provařený. Žádný vlaštovčí hnízdo. Držet to bude.
12:14:41
25.10.2023
25.10.2023
Ferenc Kuken
-> Bery: No obrábění titanu není taky úplný med ..... ale když to za ty roky člověk děla a už ví co a jak tak se to dá. Ale když sem to obráběl poprvé no nadšený sem nebyl
12:04:12
25.10.2023
25.10.2023
Bery
to obrábění nebude až taková pakárna - to je spíš to svařování, nebo kvůli ceně nákup materiálu, ne?
21:19:43
24.10.2023
24.10.2023
Ferenc Kuken
-> Eidy: Ano dokážu. Když zde vyšetřím dostatečný špalek
20:47:59
24.10.2023
24.10.2023
Eidy
-> Ferenc Kuken: Takže říkáš, že dokážeš vyrábět titanový díly. Hmm, popřemýšlím, co bych potřeboval.
19:43:31
24.10.2023
24.10.2023
Ferenc Kuken
-> Eidy: Já :) ale ne úplně v letectví
19:41:10
24.10.2023
24.10.2023
Eidy
-> Ferenc Kuken: Nějakej kamarád dělá v letectví?
19:39:40
24.10.2023
24.10.2023
Ferenc Kuken
Výroba rozvodového kola Felicia 1600 Rally . Požití materiálu Titan ...
15:36:46
23.08.2023
23.08.2023
Ferenc Kuken
-> Eidy: Přesně tak ! Prostě precizní práce
22:37:31
21.08.2023
21.08.2023
Eidy
-> Ferenc Kuken 21.08.23 21:36:39: Krásný kalhoty. Bohouš je šikula.