Tak nevím, jestli ho hodit sem jako další s edice "Line", a nebo mu založit extra kartu... Každopádně dnes zakoupeno od seniora z vedlejší ulice. Auto jsem vídal roky, ale poslední dobou víc stálo, než jelo. Takže papír za stěrač a druhý den telefonát, prohlídka a je ruka v rukávě :)
A bylo to taky rychlý, že zatím vůbec nemám promyšleno, co s ním...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Favorit 136 GLX Black Line Celkem vyrobeno 4 756 kusů
- motor 136X 50kW karburátor, při koupi 17. 11. 2019 najeto 20**** km. Tohle auto několikrát měnilo přístrojovku, mělo nepůvodní motor, takže opravdový nájezd je nedohledatelný. Takový otloukánek. Díky tomu bylo dobré tak akorát pro vlastní úpravy, představy a vychytávky po vzhledové i mechanické stránce.
* podvozek - vepředu repasované Hp Sporting, vzadu sportovní TA Technix - vše výškově nastavitelné
* ALU R14 RSL Cult 7J 4x100, ET26, po renovaci a ručním leštění
* vnitřně chlazené kotouče, větší průměr 260mm z Kia Rio, brzdiče, destičky Ford Sierra
* nově postavený motor v zapsaném bloku 136X - vložky, šály, kroužky, ojnice, písty, setrvák a klika - vše z Felicie MPi, vačka Urban 280/280, hlava facelift Felicia 373N - kuželové pružiny ventilů, gufera, sedla, vše upravené, těsnění Elring, snížená na 96,7mm (KP 11), el. zapalování od Vrba Motorsport v kombinaci s MPi lištou, převařené sací potrubí průměr 28mm, karburátor SEDR s úpravou trysek, otevírání klapky a demontovaný sytič, výfukové svody p. Pešan 4 in 1, plnoprůchozí trubka 60mm až do zadního tlumiče Soieta
* přední náprava z Felicie se stabilizátorem; zadní komplet originální nová se stabilizátorem
* veškeré vedení trubek po autě nové, nové koberce, světla, kliky, čalounění stropu
* dotykové 2DIN autorádio, subwoofer JBL, zesilovač, 8x středové a výškové repro, upravená kaplička palubky
Z postupu prací:
* 08/2020 kompletní vyvaření karoserie, plátěná stahovací střecha, upravené a dovařené výztuhy střechy (vše od (Car Brothers Lysice)
* 09 - 12/2020 ošetření kompletního podvozku karoserie;
* 02/2021 nový celolak lak v odstínu černá lesklá 1999,
* 03/2022 absolvována úspěšně nová STK
* 12/2023 přezuto na nové pneu v legálním (konečně) rozměru 185/50 r14 Yokohama A539
* 01/2024 kompletní ošetření dutin
* 03/2024 nová STK
* 07/2024 nové výf. svody 4:1, středová trubka 55mm, koncový tlumič Soieta
* 11/2024 v TP zapsána čtyřoká maska Hella, svody 4:1 a sportovní výfuk +10dB. Může se přes zimu strojit.
* 03/2025 výměna oleje, úprava čalounění palubky a volantu, dopasování přední masky, příprava na vyjetí
- motor 136X 50kW karburátor, při koupi 17. 11. 2019 najeto 20**** km. Tohle auto několikrát měnilo přístrojovku, mělo nepůvodní motor, takže opravdový nájezd je nedohledatelný. Takový otloukánek. Díky tomu bylo dobré tak akorát pro vlastní úpravy, představy a vychytávky po vzhledové i mechanické stránce.
* podvozek - vepředu repasované Hp Sporting, vzadu sportovní TA Technix - vše výškově nastavitelné
* ALU R14 RSL Cult 7J 4x100, ET26, po renovaci a ručním leštění
* vnitřně chlazené kotouče, větší průměr 260mm z Kia Rio, brzdiče, destičky Ford Sierra
* nově postavený motor v zapsaném bloku 136X - vložky, šály, kroužky, ojnice, písty, setrvák a klika - vše z Felicie MPi, vačka Urban 280/280, hlava facelift Felicia 373N - kuželové pružiny ventilů, gufera, sedla, vše upravené, těsnění Elring, snížená na 96,7mm (KP 11), el. zapalování od Vrba Motorsport v kombinaci s MPi lištou, převařené sací potrubí průměr 28mm, karburátor SEDR s úpravou trysek, otevírání klapky a demontovaný sytič, výfukové svody p. Pešan 4 in 1, plnoprůchozí trubka 60mm až do zadního tlumiče Soieta
* přední náprava z Felicie se stabilizátorem; zadní komplet originální nová se stabilizátorem
* veškeré vedení trubek po autě nové, nové koberce, světla, kliky, čalounění stropu
* dotykové 2DIN autorádio, subwoofer JBL, zesilovač, 8x středové a výškové repro, upravená kaplička palubky
Z postupu prací:
* 08/2020 kompletní vyvaření karoserie, plátěná stahovací střecha, upravené a dovařené výztuhy střechy (vše od (Car Brothers Lysice)
* 09 - 12/2020 ošetření kompletního podvozku karoserie;
* 02/2021 nový celolak lak v odstínu černá lesklá 1999,
* 03/2022 absolvována úspěšně nová STK
* 12/2023 přezuto na nové pneu v legálním (konečně) rozměru 185/50 r14 Yokohama A539
* 01/2024 kompletní ošetření dutin
* 03/2024 nová STK
* 07/2024 nové výf. svody 4:1, středová trubka 55mm, koncový tlumič Soieta
* 11/2024 v TP zapsána čtyřoká maska Hella, svody 4:1 a sportovní výfuk +10dB. Může se přes zimu strojit.
* 03/2025 výměna oleje, úprava čalounění palubky a volantu, dopasování přední masky, příprava na vyjetí
Peca/Akční edice - komentáře:
22:50:43
26.07.2020
26.07.2020

Peca
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Díky, hlavně je to zásluha starého pána přede mnou. Já už jen dolaďuji detaily a sleduji, jak tomu přibývají kilometry... Ale ještě na něm nějaká práce bude, asi jako na každým skoro 30ti letým autě
20:11:07
26.07.2020
26.07.2020

Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Peca: máš to v krásně zachovalym stavu, moc hezký auto

17:38:59
26.07.2020
26.07.2020

Peca
Jeden drobny vikendovy ulovek...
09:00:14
23.07.2020
23.07.2020

Peca
-> Chali: Jj, nějaký německy Remotec 

22:13:40
22.07.2020
22.07.2020

Chali
-> Peca: Ty "Borbety" jsou originál Borbetům docela podobný 

18:52:27
08.07.2020
08.07.2020

Peca
Rozdíl mezi r13 a r14 - průměr kol ve finále stejný, takže ani tachometr by neměl přeměřovat. Ty 14ky měly dávat aspoň na akční verze hned od začátku, a ne začít až u Felicií...
10:49:48
29.06.2020
29.06.2020

Peca
-> Vojťas: SZ
17:17:46
18.06.2020
18.06.2020

Vojťas
-> Peca 12.06.20 07:37:30: a kolik to teda stalo?
07:37:30
12.06.2020
12.06.2020

Peca
-> Milan 136: na 110%
21:54:48
11.06.2020
11.06.2020

Milan 136
Doktor důlek se koukám osvědčil

16:17:21
06.05.2020
06.05.2020

Peca
-> Joseffavorit : Vzadu podlaha a kufr Ok, až na těch 10 průstřelů po demontáži tažného 

21:54:13
05.05.2020
05.05.2020

Joseffavorit
-> Tomaso435 27.04.20 17:39:04: vzadu to bývá většinou ok. Podlaha. Předek popravit a bude to dobré
19:41:17
03.05.2020
03.05.2020

Lamac
-> Eidy: Pokiaľ zváraš vo vetranom priestore, nieje problém. Ináč zinková horúčka, to je jasné.. Kedže zvary musíš ošetriť tak či tak aj na obyčajnom plechu, tak prečo tomu plechu nepredlžiť životnosť pozinkom.
12:48:41
03.05.2020
03.05.2020

Peca
Cvičné nasazení, než bude nějaká svářečka...
23:20:02
28.04.2020
28.04.2020

Eidy
-> Lamac: Jenže to všechno dejcháš a je to pěknej sajrajt. A pak to stejně shnije od svaru, pokud se to pořádně neošetří.
20:26:50
28.04.2020
28.04.2020

Lamac
Presne tak, ja som do svojho dával zinkovať takmer všetky diely (okrem dverí, blatníkov a kapoty). Zvára sa to troška blbšie, ale ak si to patrične pripravíš, je to pak paráda :)