skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Favorit 136 GLX Black Line Celkem vyrobeno 4 756 kusů
- motor 136X 50kW karburátor, při koupi 17. 11. 2019 najeto 20**** km. Tohle auto několikrát měnilo přístrojovku, mělo nepůvodní motor, takže opravdový nájezd je nedohledatelný. Takový otloukánek. Díky tomu bylo dobré tak akorát pro vlastní úpravy, představy a vychytávky po vzhledové i mechanické stránce.
* podvozek - vepředu repasované Hp Sporting, vzadu sportovní TA Technix - vše výškově nastavitelné
* ALU R14 Ronal Centra 6J 4x100, po renovaci a strojovém leštění
* vnitřně chlazené kotouče, větší průměr 260mm z Kia Rio, brzdiče, destičky Ford Sierra
* nově postavený motor v zapsaném bloku 136X - vložky, šály, kroužky, ojnice, písty, setrvák a klika - vše z Felicie MPi, vačka Urban 280/280, hlava facelift Felicia 373N - kuželové pružiny ventilů, gufera, sedla, vše upravené, těsnění Elring, snížená na 96,7mm (KP 11), el. zapalování od Vrba Motorsport v kombinaci s MPi lištou, převařené sací potrubí průměr 28mm, karburátor SEDR s úpravou trysek, otevírání klapky a demontovaný sytič
* přední náprava z Felicie se stabilizátorem; zadní komplet originální nová se stabilizátorem
* veškeré vedení trubek po autě nové, nové koberce, světla, kliky, čalounění stropu
* dotykové 2DIN autorádio, subwoofer JBL, zesilovač, 8x středové a výškové repro, upravená kaplička palubky
Z postupu prací:
* 08/2020 kompletní vyvaření karoserie, plátěná stahovací střecha, upravené a dovařené výztuhy střechy (vše od (Car Brothers Lysice)
* 09 - 12/2020 ošetření kompletního podvozku karoserie;
* 02/2021 nový celolak lak v odstínu černá lesklá 1999,
* 03/2022 absolvována úspěšně nová STK
* 12/2023 přezuto na nové pneu v legálním (konečně) rozměru 185/50 r14 Yokohama A539
* 01/2024 kompletní ošetření dutin
* 03/2024 nová STK
* 07/2024 nové výf. svody 4:1, středová trubka 55mm, koncový tlumič Soieta
* 11/2024 v TP zapsána čtyřoká maska Hella, svody 4:1 a sportovní výfuk +10dB. Může se přes zimu strojit.
- motor 136X 50kW karburátor, při koupi 17. 11. 2019 najeto 20**** km. Tohle auto několikrát měnilo přístrojovku, mělo nepůvodní motor, takže opravdový nájezd je nedohledatelný. Takový otloukánek. Díky tomu bylo dobré tak akorát pro vlastní úpravy, představy a vychytávky po vzhledové i mechanické stránce.
* podvozek - vepředu repasované Hp Sporting, vzadu sportovní TA Technix - vše výškově nastavitelné
* ALU R14 Ronal Centra 6J 4x100, po renovaci a strojovém leštění
* vnitřně chlazené kotouče, větší průměr 260mm z Kia Rio, brzdiče, destičky Ford Sierra
* nově postavený motor v zapsaném bloku 136X - vložky, šály, kroužky, ojnice, písty, setrvák a klika - vše z Felicie MPi, vačka Urban 280/280, hlava facelift Felicia 373N - kuželové pružiny ventilů, gufera, sedla, vše upravené, těsnění Elring, snížená na 96,7mm (KP 11), el. zapalování od Vrba Motorsport v kombinaci s MPi lištou, převařené sací potrubí průměr 28mm, karburátor SEDR s úpravou trysek, otevírání klapky a demontovaný sytič
* přední náprava z Felicie se stabilizátorem; zadní komplet originální nová se stabilizátorem
* veškeré vedení trubek po autě nové, nové koberce, světla, kliky, čalounění stropu
* dotykové 2DIN autorádio, subwoofer JBL, zesilovač, 8x středové a výškové repro, upravená kaplička palubky
Z postupu prací:
* 08/2020 kompletní vyvaření karoserie, plátěná stahovací střecha, upravené a dovařené výztuhy střechy (vše od (Car Brothers Lysice)
* 09 - 12/2020 ošetření kompletního podvozku karoserie;
* 02/2021 nový celolak lak v odstínu černá lesklá 1999,
* 03/2022 absolvována úspěšně nová STK
* 12/2023 přezuto na nové pneu v legálním (konečně) rozměru 185/50 r14 Yokohama A539
* 01/2024 kompletní ošetření dutin
* 03/2024 nová STK
* 07/2024 nové výf. svody 4:1, středová trubka 55mm, koncový tlumič Soieta
* 11/2024 v TP zapsána čtyřoká maska Hella, svody 4:1 a sportovní výfuk +10dB. Může se přes zimu strojit.
Peca/Akční edice - komentáře:
20:27:45
27.10.2020
27.10.2020
Peca
Za tři kila je to doma; půjde ošít a pak nasadit do černýho
08:37:41
26.10.2020
26.10.2020
Peca
-> Tomaso435: Dival jsem se důkladně na obě... ta na fotce spodní, čili levá za řidičem, půjde dolů a ošetřit, je chycená. Tam na té straně podlahy se musí udělat i nový úchytky na vedení potrubí.
Pravá zátka za spolujezdcem je ok z kabiny i zespodu. Tu nechám.
Pravá zátka za spolujezdcem je ok z kabiny i zespodu. Tu nechám.
17:39:55
25.10.2020
25.10.2020
Lamac
Presne tak, plastizol daj dole komplet všetok. Niekedy sa totiž stane, že naoko je ok, ale keď ho dáš dole, už sú tam hrdzavé "pavučiny", ktoré časom narastú. Aby si to za pár rokov nemusel robiť nanovo.
16:01:14
25.10.2020
25.10.2020
Tomaso435
-> Peca: zkusil sis nyndat zátky podlahy ? to že plastizol vypadá ok, neznamená že to tam ok je ...
08:28:35
22.10.2020
22.10.2020
Peca
-> Borderer: Myslím, že provařit se to podvedlo velmi dobře. Spíš potřebuju nacvičit cit, abych to neprovařil až moc. Dost jsem pak po sobě lepil díry, a další díry po lepení děr :-)
08:06:19
22.10.2020
22.10.2020
Borderer
-> Peca: Tak ono to nemusí být soplení, jen to ze začátku nevypadá úplně hezky. A zrovna tady se můžeš krásně podívat z obou stran, jak to vaříš. Jestli to jen lepíš nebo je to provařený skrz.
07:55:29
22.10.2020
22.10.2020
Peca
-> Eidy: Cvik, přesně tak. Překvapilo mě, jak se kastle docela rychle "propaluje", ac jsem si to zkousel na 1mm plechu bokem, tak holt časem zkoušené plechy kastle chtějí ještě větší cit... mám to stáhnutý skoro na minimum, výkon i posuv, a hledám, zkouším, no. Však klempířína je hotová od profíků. Plánuju jen dodělávky na podvozku, a to není na design tak náročný, i když je mi jasný, že soplit to taký není zrovna to pravé.
23:13:29
21.10.2020
21.10.2020
Eidy
-> Peca: Jj, není nad to, naučit se to sám. Doporučil bych dávat body blíž k sobě, aby se to slilo. Pak je to po vybroušení hezčí. Ale chce to jen cvik.
22:47:26
21.10.2020
21.10.2020
Peca
-> Eidy: Auto dosud ničím, a věci kolem stavby domu 380V elektrikou. Na auto jsem vždycky někoho měl, ale ono to časem omrzí být závislý na někom. Obzvlášť pokud člověk při pozorování zjistí, ze na tom zase nic tak složitého není...
21:40:16
21.10.2020
21.10.2020
Eidy
-> Peca: A čím jsi to vařil doteď? Půjčeným?
13:03:15
19.10.2020
19.10.2020
suri
-> Chali: tak potom to je zato
12:57:01
19.10.2020
19.10.2020
Chali
-> Peca: Je možný že to je zpevnění i konzoly pojezdů, i když pokud si dobře pamatuju, tak ty šrouby jsou mimo konzoli.
-> suri: Ano Favorit má pásy uchycený do tunelu.
-> suri: Ano Favorit má pásy uchycený do tunelu.
12:46:20
19.10.2020
19.10.2020
suri
-> Chali: FAVO tam má pásy ? felicia má už na sedačke , tam sú aj dve skrutky a na kraji jedna ... možno za to je to taký pozostatok z favorita
12:41:23
19.10.2020
19.10.2020
Peca
-> Chali: Kolejnice sedaček, řekl bych...
12:30:16
19.10.2020
19.10.2020
Chali
-> suri: Je to výztuha ručky, a hlavně bezpečnostních pásů.
12:16:51
19.10.2020
19.10.2020
suri
-> Peca: neviem prečo tak komplikovane , inak toto mám tiež v zlom stave a cítiť to na páke ručnej , hold už sa nemôžem hrať na toretta
12:07:31
19.10.2020
19.10.2020
Peca
-> suri: Shora maji imbus a vypadá to, že šrouby skrz kastli mají i přes ten přídavný plechový plát zpevňovat pákový mechanismus ruční brzdy, aby se při zatažení auta třeba nevytrhla z kastle