skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Favorit 136 GLX Black Line Celkem vyrobeno 4 756 kusů
- motor 136X 50kW karburátor, při koupi 17. 11. 2019 najeto 20**** km. Tohle auto několikrát měnilo přístrojovku, mělo nepůvodní motor, takže opravdový nájezd je nedohledatelný. Takový otloukánek. Díky tomu bylo dobré tak akorát pro vlastní úpravy, představy a vychytávky po vzhledové i mechanické stránce.
* podvozek - vepředu repasované Hp Sporting, vzadu sportovní TA Technix - vše výškově nastavitelné
* ALU R14 Ronal Centra 6J 4x100, po renovaci a strojovém leštění
* vnitřně chlazené kotouče, větší průměr 260mm z Kia Rio, brzdiče, destičky Ford Sierra
* nově postavený motor v zapsaném bloku 136X - vložky, šály, kroužky, ojnice, písty, setrvák a klika - vše z Felicie MPi, vačka Urban 280/280, hlava facelift Felicia 373N - kuželové pružiny ventilů, gufera, sedla, vše upravené, těsnění Elring, snížená na 96,7mm (KP 11), el. zapalování od Vrba Motorsport v kombinaci s MPi lištou, převařené sací potrubí průměr 28mm, karburátor SEDR s úpravou trysek, otevírání klapky a demontovaný sytič
* přední náprava z Felicie se stabilizátorem; zadní komplet originální nová se stabilizátorem
* veškeré vedení trubek po autě nové, nové koberce, světla, kliky, čalounění stropu
* dotykové 2DIN autorádio, subwoofer JBL, zesilovač, 8x středové a výškové repro, upravená kaplička palubky
Z postupu prací:
* 08/2020 kompletní vyvaření karoserie, plátěná stahovací střecha, upravené a dovařené výztuhy střechy (vše od (Car Brothers Lysice)
* 09 - 12/2020 ošetření kompletního podvozku karoserie;
* 02/2021 nový celolak lak v odstínu černá lesklá 1999,
* 03/2022 absolvována úspěšně nová STK
* 12/2023 přezuto na nové pneu v legálním (konečně) rozměru 185/50 r14 Yokohama A539
* 01/2024 kompletní ošetření dutin
* 03/2024 nová STK
* 07/2024 nové výf. svody 4:1, středová trubka 55mm, koncový tlumič Soieta
* 11/2024 v TP zapsána čtyřoká maska Hella, svody 4:1 a sportovní výfuk +10dB. Může se přes zimu strojit.
- motor 136X 50kW karburátor, při koupi 17. 11. 2019 najeto 20**** km. Tohle auto několikrát měnilo přístrojovku, mělo nepůvodní motor, takže opravdový nájezd je nedohledatelný. Takový otloukánek. Díky tomu bylo dobré tak akorát pro vlastní úpravy, představy a vychytávky po vzhledové i mechanické stránce.
* podvozek - vepředu repasované Hp Sporting, vzadu sportovní TA Technix - vše výškově nastavitelné
* ALU R14 Ronal Centra 6J 4x100, po renovaci a strojovém leštění
* vnitřně chlazené kotouče, větší průměr 260mm z Kia Rio, brzdiče, destičky Ford Sierra
* nově postavený motor v zapsaném bloku 136X - vložky, šály, kroužky, ojnice, písty, setrvák a klika - vše z Felicie MPi, vačka Urban 280/280, hlava facelift Felicia 373N - kuželové pružiny ventilů, gufera, sedla, vše upravené, těsnění Elring, snížená na 96,7mm (KP 11), el. zapalování od Vrba Motorsport v kombinaci s MPi lištou, převařené sací potrubí průměr 28mm, karburátor SEDR s úpravou trysek, otevírání klapky a demontovaný sytič
* přední náprava z Felicie se stabilizátorem; zadní komplet originální nová se stabilizátorem
* veškeré vedení trubek po autě nové, nové koberce, světla, kliky, čalounění stropu
* dotykové 2DIN autorádio, subwoofer JBL, zesilovač, 8x středové a výškové repro, upravená kaplička palubky
Z postupu prací:
* 08/2020 kompletní vyvaření karoserie, plátěná stahovací střecha, upravené a dovařené výztuhy střechy (vše od (Car Brothers Lysice)
* 09 - 12/2020 ošetření kompletního podvozku karoserie;
* 02/2021 nový celolak lak v odstínu černá lesklá 1999,
* 03/2022 absolvována úspěšně nová STK
* 12/2023 přezuto na nové pneu v legálním (konečně) rozměru 185/50 r14 Yokohama A539
* 01/2024 kompletní ošetření dutin
* 03/2024 nová STK
* 07/2024 nové výf. svody 4:1, středová trubka 55mm, koncový tlumič Soieta
* 11/2024 v TP zapsána čtyřoká maska Hella, svody 4:1 a sportovní výfuk +10dB. Může se přes zimu strojit.
Peca/Akční edice - komentáře:
16:52:05
21.12.2020
21.12.2020
MOLSO
-> Peca: akurát tá kyselina čo v tých zákutiach a spojoch zostane je ovela agresívnejšia ako napr len šplechnutá voda. Keď som dával zinkovať šikmé ramená, kyselina sa zvnútra nedala tiež dobre vypláchnuť a po cca 3? 4 ? rokoch zožralo to rameno naskrz a prasklo.
16:27:03
21.12.2020
21.12.2020
Peca
-> Eidy: Já si prostě myslím, že standartně ošetření pozinkovaný blatník vydrží nesrovnatelně víc než standartně ošetřený obyčejný. Bez ohledu na to, co koupání v kyselině s sebou nese viz miniškvírky...
A s tou nápravou máš pravdu: zadní dosedací plochu okol děr nemá felda rovnou jako Favo, ale po venkovní stranách vyklenutou. Zkoušel jsem nějaký téma přes TechWeb, ale tam je to vesměs mrtvý, tak musím pohledat web, jestli už to někdo předělával a hlavně jak... Napadlo mě třeba vyříznou kus z Favo nápravnice a nahradit?
A s tou nápravou máš pravdu: zadní dosedací plochu okol děr nemá felda rovnou jako Favo, ale po venkovní stranách vyklenutou. Zkoušel jsem nějaký téma přes TechWeb, ale tam je to vesměs mrtvý, tak musím pohledat web, jestli už to někdo předělával a hlavně jak... Napadlo mě třeba vyříznou kus z Favo nápravnice a nahradit?
16:03:17
21.12.2020
21.12.2020
Eidy
-> Peca 16.12.20 21:21:11: s tímhle tvrzením bych byl opatrný.
-> Peca 21.12.20 15:59:40: super. Tam je potřeba předělat ty zadní díry, že jo?
-> Peca 21.12.20 15:59:40: super. Tam je potřeba předělat ty zadní díry, že jo?
15:59:40
21.12.2020
21.12.2020
Peca
Přední a zadní náprava bude mít stabilizátor. Obě už jsou doma.
21:31:53
16.12.2020
16.12.2020
Peca
-> Prcalik135L: Ok, budu na to myslet a kdyžtak ti dám vědět
21:24:43
16.12.2020
16.12.2020
Prcalik135L
Jak myslis alespon te to uz neprekvapi hele
21:21:11
16.12.2020
16.12.2020
Peca
-> Prcalik135L: A než ty potencionalni zbytky kyseliny v mikromezeře mezi sváry něco udělají i kdyby tam byly, tak to si troufám říct, že dřív přistanem na Marsu a my dva budem už dávno v důchodě, a to se bude odcházet do penze tak v osmdesáti
21:17:28
16.12.2020
16.12.2020
Peca
-> Prcalik135L: Jakože bych vzal zakydanej blatnik z vrakace a ponořil ho rovnou do lázně se zinkem, to jsi mi chtěl říct a varovat před tím tmelem
Tak to jo, to se neboj. Toto mě vážně ani nenapadlo
Tak to jo, to se neboj. Toto mě vážně ani nenapadlo
21:00:19
16.12.2020
16.12.2020
Prcalik135L
Novej blatnik je jasnej hele ale psal jsi ze je z vrakace vite pane bakalar? jinak s tou korozi nechapes hele,,, pred vlastni galvanickou lazni se to namaci do kyseliny hele a ta pokud se ji nepodari vsude poradne vymejt hele tak korozi jeste podporuje,,, vtom miste o kterym jsme se bavili mas dva plechy na sobe hele mezi nimi mezera no mozna ,,mikroskopicka,, ale je tam,,,, kyselina tam zatekla a myslis ze se ji podarilo vodtamtad dokonale vymejt? vsadil by sis na to hele?
20:50:09
16.12.2020
16.12.2020
Peca
-> Prcalik135L: Novej blatnik se nikdy neprodává jakkoliv lepenej, jen bodovanej na místech, jak píšeš. Účelu funkce té příčky to stačí. Vše je pak na majiteli jak si to ošéfuje s tmelem či barvou.
Do lázně zinku by mi to nikdo s jakýmkoliv tmelem nedal, vše musí být očištěno až na kov, takže i věci z vrakáče. Toto se dráťákem ve vrtačce doma nedělá, nechá se to opískovat, případně tenké plechy se chemicky vyžerou až na kov.
Z koroze tady strach rozhodně nemám.
Do lázně zinku by mi to nikdo s jakýmkoliv tmelem nedal, vše musí být očištěno až na kov, takže i věci z vrakáče. Toto se dráťákem ve vrtačce doma nedělá, nechá se to opískovat, případně tenké plechy se chemicky vyžerou až na kov.
Z koroze tady strach rozhodně nemám.
20:37:10
16.12.2020
16.12.2020
Prcalik135L
Zbodovany je to jen dole k lemu jak bejva zasterka (a tam to taky pekne hnije tim jak jsou tam dva plechy na sobe hele) a nahore k rantlu hele, zbytek je v pohledovy plose lepenej a tady -> Peca 14.12.20 17:54:31: pises ze jsou z vrakace, tak nemuzu vedet ze/jestli je vyskrabanej a proto se ptam hele,,, a to se nebojis jak je to zbodovany,, ze ta kyselina pred zinkem co mezi ty dva plechy dole zatekla a uz stoprocentne neodtekla hele ze to tam korozi muze jeste urychlit hele?
20:21:15
16.12.2020
16.12.2020
Peca
-> Prcalik135L: Aha Myslíš tu výztuhu nabodovanou sváry už z výroby? Kde tam vidíš tmel?
Jestli jsi koupil nový blatnik s tmelem hele, asi tě někdo napálil. Tmel si tam dá maximálně každý sám až doma, aby tu mezeru utěsnil. A takový tmel by zase nepřežil chemické odlakování, které zinkování musí předcházet a které spolehlivě sežere vše.
Hele v pohodě, každý nemůže vědět všechno, člověk se nemá bát zeptat, místo vymýšlení kravin
Jestli jsi koupil nový blatnik s tmelem hele, asi tě někdo napálil. Tmel si tam dá maximálně každý sám až doma, aby tu mezeru utěsnil. A takový tmel by zase nepřežil chemické odlakování, které zinkování musí předcházet a které spolehlivě sežere vše.
Hele v pohodě, každý nemůže vědět všechno, člověk se nemá bát zeptat, místo vymýšlení kravin
20:06:29
16.12.2020
16.12.2020
Prcalik135L
Ty nevidis hele ze predni blatak je ze dvou dilu hele? samotnej blatak to co vidis kdyz se kouknes na auto hele,,, a plech kterej uzavira podbeh ke sloupku hele a mezi tim je lepici tmel, sranda co,,,,
20:03:07
16.12.2020
16.12.2020
Peca
-> Prcalik135L: V pohodě, hele nevadí, ja třeba vůbec hele nechápu o jakým “lepicim tmelu” nebo “pruhu pod tím” hele mluvíš... To se tak někdy hele stane, no. Hele
19:39:06
16.12.2020
16.12.2020
Prcalik135L
Jakoze ty blataky hele se zinkovali i s tema lepicim tmelem prilepenyma prickama hele? ze celej blatak v zinku az na pruh podtim hele? to me moc logiku nedava hele
19:20:49
16.12.2020
16.12.2020
Peca
-> Eidy: Tuner#2 má pravdu, galvanický zinek. Na to PU základ, vrch a pak přišroubovat zpátky
18:51:41
16.12.2020
16.12.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 16.12.20 18:48:00: spíše zinek.
18:48:00
16.12.2020
16.12.2020
Eidy
-> Peca: Co to je? Odrezovač?
08:46:32
16.12.2020
16.12.2020
Peca
-> Eidy: platí “čím horší pistole, tím lepší lakýra”