
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Black Line
* 08/2020 kompletní vyvaření karoserie, plátěná stahovací střecha Twingo, upravené a dovařené výztuhy střechy;
* 09 - 12/2020 ošetření nejen vyvařených míst, podvozku;
* 01/2021 upravená originální palubní deska, dotyková navi;
* 02/2021 nový lak v odstínu černá lesklá 1999, včetně kabiny a motorového prostoru;
* ALU R14 Ronal centra 4x100, po renovaci a strojovém leštění, pneu DUNLOP Sport BluResponse 185/55.
V přípravě:
* motor 136X po GO - nové vložky, šály, kroužky, kompletní přetěsnění, odlehčený setrvák, vačka Urban 280/270, hlava facelift Felicia 373N snížená na 96,7mm (KP 11) Pavlíček Bosonohy, rozdělovač pro X-ko 880, karburátor SEDR s úpravou trysek.
* přední a zadní nápravy z Felicie se stabilizátory;
* sada -40 mm snížených sportovních pružin, německý úpravce s TUV typovým listem pro Škodu Favorit
* veškeré vedení trubek po autě nové, nové koberce, světla, kliky, čalounění stropu
_________________________ _________________________
Info o vozovém parku:
Forman 135 LX Prima Celkem vyrobeno 6 383 kusů
- Koupeno 29. 7. 2020, motor 135 43kW s dobovou úpravou na olovnatý 91 benzín a nejsociálnější "akční" výbavou Prima, která měla zvýšit dostupnost prémiových verzí běžným smrtelníkům. Počítadlo kilometrů se zaseklo v roce 2009 na hodnotě 97 142 kilometrů, takže bůhví, možná má 2x tolik...
- Kastle zralá na GO (prahy, lemy blatníky), přední haupna, střecha a páté dveře naopak super - takže škoda to dávat na nový celolak. Vidím to spíš na lokální opravy; fialová půjde napojit snad dobře.
- Interiér díky potahům super. Jinak jde o donedávna garážovaný kousek od majitele v pokročilém věku, který mu od roku 1997 dopřával sice běžnou péči, ale zrovna moc ho nešetřil.
Favorit 136 GLX Black Line Celkem vyrobeno 4 756 kusů
- motor 136X 50kW karburátor, při koupi 17. 11. 2019 najeto 20**** km. Tohle auto několikrát měnilo přístrojovku, nepůvodní motor, takže opravdový nájezd je nedohledatelný. Takový otloukánek. Díky tomu se zde otevírá potenciál pro vlastní úpravy, představy a vychytávky po vzhledové i mechanické stránce.
Favorit 135 GLX Silver Line Celkem vyrobeno 11 056 kusů
- motor 135B 40kW BMM, při koupi 6. 4. 2019 najeto 65 150 km. Původní stav po pečlivém majiteli v pokročilém věku.
- září 2020 najeto 68 300 km. Trochu sériová nuda, ale je mi líto na tom cokoliv upravovat (snad jen to servo naklápění světel budiž odpuštěno). Vše funguje, nic se nesere, nežere to, jezdí tak jak má... nuda nuda, šeď šeď :-)
* 08/2020 kompletní vyvaření karoserie, plátěná stahovací střecha Twingo, upravené a dovařené výztuhy střechy;
* 09 - 12/2020 ošetření nejen vyvařených míst, podvozku;
* 01/2021 upravená originální palubní deska, dotyková navi;
* 02/2021 nový lak v odstínu černá lesklá 1999, včetně kabiny a motorového prostoru;
* ALU R14 Ronal centra 4x100, po renovaci a strojovém leštění, pneu DUNLOP Sport BluResponse 185/55.
V přípravě:
* motor 136X po GO - nové vložky, šály, kroužky, kompletní přetěsnění, odlehčený setrvák, vačka Urban 280/270, hlava facelift Felicia 373N snížená na 96,7mm (KP 11) Pavlíček Bosonohy, rozdělovač pro X-ko 880, karburátor SEDR s úpravou trysek.
* přední a zadní nápravy z Felicie se stabilizátory;
* sada -40 mm snížených sportovních pružin, německý úpravce s TUV typovým listem pro Škodu Favorit
* veškeré vedení trubek po autě nové, nové koberce, světla, kliky, čalounění stropu
_________________________ _________________________
Info o vozovém parku:
Forman 135 LX Prima Celkem vyrobeno 6 383 kusů
- Koupeno 29. 7. 2020, motor 135 43kW s dobovou úpravou na olovnatý 91 benzín a nejsociálnější "akční" výbavou Prima, která měla zvýšit dostupnost prémiových verzí běžným smrtelníkům. Počítadlo kilometrů se zaseklo v roce 2009 na hodnotě 97 142 kilometrů, takže bůhví, možná má 2x tolik...
- Kastle zralá na GO (prahy, lemy blatníky), přední haupna, střecha a páté dveře naopak super - takže škoda to dávat na nový celolak. Vidím to spíš na lokální opravy; fialová půjde napojit snad dobře.
- Interiér díky potahům super. Jinak jde o donedávna garážovaný kousek od majitele v pokročilém věku, který mu od roku 1997 dopřával sice běžnou péči, ale zrovna moc ho nešetřil.
Favorit 136 GLX Black Line Celkem vyrobeno 4 756 kusů
- motor 136X 50kW karburátor, při koupi 17. 11. 2019 najeto 20**** km. Tohle auto několikrát měnilo přístrojovku, nepůvodní motor, takže opravdový nájezd je nedohledatelný. Takový otloukánek. Díky tomu se zde otevírá potenciál pro vlastní úpravy, představy a vychytávky po vzhledové i mechanické stránce.
Favorit 135 GLX Silver Line Celkem vyrobeno 11 056 kusů
- motor 135B 40kW BMM, při koupi 6. 4. 2019 najeto 65 150 km. Původní stav po pečlivém majiteli v pokročilém věku.
- září 2020 najeto 68 300 km. Trochu sériová nuda, ale je mi líto na tom cokoliv upravovat (snad jen to servo naklápění světel budiž odpuštěno). Vše funguje, nic se nesere, nežere to, jezdí tak jak má... nuda nuda, šeď šeď :-)
Peca/Akční edice - komentáře:
-> Peca 11.04.21 16:50:05: V tom případě v pořádku 

-> DEKODOVAC: Dostal jsem zbytek na případné opravy časem... odhaduji že v tom je tak 0,75 litru z těch pěti, tvrdidla taky kousek.
Cenu už jsem tu psal jako za celek. Detailně jsem ji rozepsanou na jednotlivé položky nedostaly, a ani jsem to popravdě nechtěl.
Cenu už jsem tu psal jako za celek. Detailně jsem ji rozepsanou na jednotlivé položky nedostaly, a ani jsem to popravdě nechtěl.
-> Milan 136: Jj je olezlej včetně znaku, který tam už byl. Půjde nově pošít do černé kůže, vyčistit střed a slepice bude jen stříbrná na černém pozadí. Teď to bylo nasazeno jen kvůli celkovému tvaru a dojmu 

Mně se ten volant nelíbí. Teda asi kvůli tomu, jak je olezlej.
A asi by se mi tam líbil jiný znak, než tenhle zelený.
A asi by se mi tam líbil jiný znak, než tenhle zelený.
-> Lamac: -> Fifa: kluci, díky za rady a zkušenosti. V principu asi proti nejsem, ale teď mám tolik věcí co musím dodělat, že si na tento systém zatím netroufnu. Díky za insipraci.
-> Peca: Nazdar sledujem túto stavbu auta je fakt pozoruhodná a tak ma zaujalo že koľko litrov farby bolo použité na celé lakovanie auta a cena farby a cena práce lakyrnika ?

-> Peca 08.04.21 09:56:42: Připojuju se k doporučení instalace serva, manévrování v nízkých rychlostech a při parkování je nebe a dudy. A mírně větší ostrost taky není k zahození. Vůbec jsem nelitoval času stráveného instalaci do Favorita. S karburatorem to vcelku chodilo a zase tolik komponent to není.
Koukni ke mě do karty - Fifa/Facko na zimu
Koukni ke mě do karty - Fifa/Facko na zimu

Servo? Odporúčam, už len to, že je mierne ostrejšie, je výhodou. Ja som si ho dal, a nesťažujem sa. Navyše, ak to dáš na origo konzolu, môžeš tam pichnúť aj lepší (rozumej výkonnejší) alternátor, kľudne aj 120A od Boscha. Servo na voľnobeh utiahne aj karburátorová verzia, a beží to aj na remeniciach z BMM, takže 6drážkový remeň ti netreba.
-> Peca: No jasný.
Přiznám se, že volantu jsem si nevšiml, ale sluší mu.
Přiznám se, že volantu jsem si nevšiml, ale sluší mu.
-> Eidy: Tak předpokládám, že pokud tam máš rám, má auto sportovní potenciál, tedy co nejmenší hmotnost, tedy minimum tlumení a koberců kterým by rám zavazel
Ale chápu, že proplétat se rámem vleže na podlaze musí být taky dobrá jóga
-> Strycek Marty: Líbí se mi taky zatím nejvíc ze 4 variant volantů, co mám. Půjde nově počalounit a nechám ho tam.
-> ondie: Chci to mít mechanicky co nejjedodušší, žádná zbytečná elektrika, servo by asi bylo více starostí, než užitý přínos


-> Strycek Marty: Líbí se mi taky zatím nejvíc ze 4 variant volantů, co mám. Půjde nově počalounit a nechám ho tam.
-> ondie: Chci to mít mechanicky co nejjedodušší, žádná zbytečná elektrika, servo by asi bylo více starostí, než užitý přínos

-> Peca: Ta palubka je teda pořádný psycho
Vpravo od budíků by to bylo hezký ukončit tím,co bývá vlevo,ale sehnat to z GB palubky a měl bys tam zase 3 čudlíky pro nějaký funkce..
Jinak pěkný pěkný,krásnej lak..
Nad servem si neuvažoval,když vidim tu Feldí nápravnici ?


Jinak pěkný pěkný,krásnej lak..

Nad servem si neuvažoval,když vidim tu Feldí nápravnici ?
Ten bavoráckej volant tomu celkem sedí designově i dobově 

-> Peca: A to můžeš bejt rád, že to nemáš vyrámovaný. 

Poctivé 3 večerní hodiny kamásútry pod palubkou (rozuměj jebačka jak prase) s usazením pedálové konzole, izolace, nového koberce a volantové tyče včetně zapojeni spínačky. Ale je to tam!
-> Tuner#2: Kubinovo Garde, no jo! Ježišmarjá to už je doba, ještě sahající do emailové Škoda konfery... kde je panu Kubinovi vlastně konec?
-> Peca 26.03.21 20:08:54: Toho cirkusu bys mohl posléze v budoucnu litovat, raději bych volil uhlazenější kombinace. Pamatuji si dodnes na Kubinovo Garde zespoda. Je to na chvíli. Ale jinak celkově krásná práce i to tlumení. 

-> MIC: Diky Michale, no mě zas potěšilo, ze sem na Virt taky zavítáš 
