Black Line
* 08/2020 kompletní vyvaření karoserie, plátěná stahovací střecha Twingo, upravené a dovařené výztuhy střechy;
* 09 - 12/2020 ošetření nejen vyvařených míst, podvozku;
* 01/2021 upravená originální palubní deska, dotyková navi;
* 02/2021 nový lak v odstínu černá lesklá 1999, včetně kabiny a motorového prostoru;
* ALU R14 Ronal centra 4x100, po renovaci a strojovém leštění, pneu DUNLOP Sport BluResponse 185/55.
V přípravě:
* motor 136X po GO - nové vložky, šály, kroužky, kompletní přetěsnění, odlehčený setrvák, vačka Urban 280/270, hlava facelift Felicia 373N snížená na 96,7mm (KP 11) Pavlíček Bosonohy, rozdělovač pro X-ko 880, karburátor SEDR s úpravou trysek.
* přední a zadní nápravy z Felicie se stabilizátory;
* sada -40 mm snížených sportovních pružin, německý úpravce s TUV typovým listem pro Škodu Favorit
* veškeré vedení trubek po autě nové, nové koberce, světla, kliky, čalounění stropu
_________________________
_________________________
Info o vozovém parku:
Forman 135 LX Prima Celkem vyrobeno 6 383 kusů
- Koupeno 29. 7. 2020, motor 135 43kW s dobovou úpravou na olovnatý 91 benzín a nejsociálnější "akční" výbavou Prima, která měla zvýšit dostupnost prémiových verzí běžným smrtelníkům. Počítadlo kilometrů se zaseklo v roce 2009 na hodnotě 97 142 kilometrů, takže bůhví, možná má 2x tolik...
- Kastle zralá na GO (prahy, lemy blatníky), přední haupna, střecha a páté dveře naopak super - takže škoda to dávat na nový celolak. Vidím to spíš na lokální opravy; fialová půjde napojit snad dobře.
- Interiér díky potahům super. Jinak jde o donedávna garážovaný kousek od majitele v pokročilém věku, který mu od roku 1997 dopřával sice běžnou péči, ale zrovna moc ho nešetřil.
Favorit 136 GLX Black Line Celkem vyrobeno 4 756 kusů
- motor 136X 50kW karburátor, při koupi 17. 11. 2019 najeto 20**** km. Tohle auto několikrát měnilo přístrojovku, nepůvodní motor, takže opravdový nájezd je nedohledatelný. Takový otloukánek. Díky tomu se zde otevírá potenciál pro vlastní úpravy, představy a vychytávky po vzhledové i mechanické stránce.
Favorit 135 GLX Silver Line Celkem vyrobeno 11 056 kusů
- motor 135B 40kW BMM, při koupi 6. 4. 2019 najeto 65 150 km. Původní stav po pečlivém majiteli v pokročilém věku.
- září 2020 najeto 68 300 km. Trochu sériová nuda, ale je mi líto na tom cokoliv upravovat (snad jen to servo naklápění světel budiž odpuštěno). Vše funguje, nic se nesere, nežere to, jezdí tak jak má... nuda nuda, šeď šeď :-)
Peca/Akční edice - komentáře:
Diagnóza zní “cirkus”

síce nie som Favoritár, ale toto je parádna prácička! treba oceniť

Paráda, no to ticho ti bude časom až vadiť :)
-> peter13789: Na to pujde klasicka textilni vrstva jaka byla z originalu, pripadne misty doplnena. Na vibrace plechu to bude mit dost podstatny vliv, ostatne jinak by to do vlaku nebo letadel ani nedavali ;-) A neber to, material za 1 lahev vina v mnozstvi takmer neomezenem

upraveno 2x, naposled 13.03.2021 22:28:27
-> Peca: No tak 1,1 mm nieje veľa, ale určite lepšie ako nič

-> peter13789: samolepicí hliníková folie na bázi bitumenu, tl. 1,1 mm, použití od -40 do + 100 °C, krátkodobě 140°C. Nehořlavá.
Auto nebude rezonovat, a dveře půjdou použít třeba jako ozvučnice pro repro...
-> Peca: A čo používaš na odhlučnenie? Z foto mi to pride dake tenké. Ale dobre že si sa do toho pustil
-> Lamac: To jsem tak v půlce toho, co bych chtěl. Je to děsná drbačka a jde to pomalu...

tak potom super
-> Lamac: Jj vnitřek bude komplet přelepený, včetně středového tunelu, plechu nad nádrží, všech podběhů a vnitřku dveří
Ak môžem odporučiť, prelep aj stredový tunel kompletne, prednú stenu a na ňu odhlučnenie z felicie, je to citeľný rozdiel.
-> Peca: to body v podbězích bych přetřel aspoň tím alkytonem, bude se ti lépe udržovat i pohledově čisté

-> jozef : Rezistin je sám o sobě černý, lakovat netřeba. Jednotlivé nápravy v barvě budou.
budeš lakovat aj podvozok
-> Eidy: To je. Ale blbě se to skladuje, protože každé smítko je na tom vidět a už teď pozoruji drobné vlásečnice na laku, stačí jen projít kolem a špatně se na auto kouknout... nu vím, do čeho jsem šel a nelituji barvy, peněz ani času. A to mám tu těžší půlku před sebou
