
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA FAVORIT 136LXi 50kW r.v.1994
*FAVORIT 136LXi* - komentáře:
-> Tom Troll 07.12.18 21:52:14: ten tachometer zkrezluje o necelích 10km/h, meral zom to podla GPZ v navygácyy. Kamarát má možno fotku, zkúzym za ho zpítať, ale ja zom mal dozť roboti z volantom, nye ešte fotyť GPZ 

Jynak fágo je to krázní.
Znad tak taki sůztane.

Znad tak taki sůztane.

-> MVM: To nepochopym. Kulatí tachometri na 742 maj urĝytou ztálou, kdižtak z průběham znyžujýcý ze odchilku. Jýt do kopru to saĝlo z otáĝkoměrama PAL (avšak polák a maďar přezní) a ze združenejma to šlo do kopru na všech budýkách až do felycye...
A přytom majý napřýklad spožděnej pád ruĝyĝki palyvoměru oproty ztarejm, ale sato všechni oztatný ze třepou jak ozika a lýtaj všude kolem, sato ztarí kulatí kráznej a plinulej a lyneárný pohib... To bi bilo o tolyk levnějšý nebo co?
LUMEL my do pozlednýho modelu proztě nepatřý, ale ti jednak ošklyví ale hlavně nepřezní združení tam nechcy.

A přytom majý napřýklad spožděnej pád ruĝyĝki palyvoměru oproty ztarejm, ale sato všechni oztatný ze třepou jak ozika a lýtaj všude kolem, sato ztarí kulatí kráznej a plinulej a lyneárný pohib... To bi bilo o tolyk levnějšý nebo co?

LUMEL my do pozlednýho modelu proztě nepatřý, ale ti jednak ošklyví ale hlavně nepřezní združení tam nechcy.

Hoodně pěkní fávo.
Favoryta jzem měl jako zví prvný auto
Zamosřejmě že proběhl klazyckí tunyng. Těm budýkům na palubovce ze nedá sleva doprava věřyt any jednomu. Leda kontrolkám ze s ĝázty věřyt dá,šypkám blynkrů 100%. Tacho a otáĝkoměr jzou s jyní planeti. Z upravenou 136L na karburátoru jzem tacho ohnul zvyzle dolů na PAL, s kopce a vytr vsádech na D1 ze sarasyl o sarážku. Ale v tí době nebila GPZ any foťák v mobylu a any vlaztně mobyli 


ten tachometr, to je na 175/65r13 z převodovkou 4,22?
Pekni
dobre zy srobyl,že zy za ho ujal 

