skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110R Coupe
Dátum prvej evidencie: 31. 3. 1981
Karoséria:
- Opieskovaná + epoxidový základ
- Po výmene všetkých nosníkov, prahov, plášťa strechy, dna kufra, podlahy, kastlíka baterky, torpéda pod čelným oknom, zadnej
lavicovky
- Dvere po repase pantov
- Zadná kapota laminát (pátram po originále)
- Karosované u pazicky.sk/sk
- Lak červená rallye 8180 ,prahy v čiernej polomatnej
- Podvozok čierny mat polyuretan
- Novo chrómované nárazníky, vodiace lišty okien, kľučky, stierače v chromovanie.com/
- Vytlmená strecha, podlaha a motorová prepážka Comfortmat Premium Dark
- Vytlmené dvere a zadné blatníky Comfortmat Premium Cobra
- Nová elektroinštalácia
- Nová trubky paliva, tlaku oleja, spojky
- Palivová nádrž chemicky odlakovana, zvarený jeden roh, nalakovaná zvonka
- Plech pod nádrž nový opieskovaný + komaxit
Predná náprava:
- Hrebeňové riadenie (Molso)
- Obvarená nápravnica
- Vystužené úzke ramená, upravená miska dorazu (Molso)
- Komplet opieskované v čiernom komaxite
- Silentbloky pemit
- Speedpro okuhové pružiny
- Tlmiče KYB
- Upravené náboje, zmenšený obvod k podložkám na zmenu rozteče (Molso)
- Vŕtané kotúče
- 4piestikové brzdiče (Molso)
- Stabilizátor 16mm v komaxite
Zadná náprava:
- Nové vyztužené ramená v komaxite
- Nohavice, držiak prevodovky a brzdove štíty v komaxite
- Nové ložiska, manžety a guferá
- Stály prevod 4,22
- Tlmiče KYB, pružiny sériové v komaxite
- Zadná bubny zrovnané, obloženie beral
- Miesto silentblokov unibal (na skúšku)
- Kompletoval Molso
Motor:
- Základ Rapid 136
- Hlava Fabia 1.4
- Odlievaný kryt ventilov s vývodom do strany
- Kompresný pomer 10,5:1
- Kluka po výbruse
- Dvojitá remenica upravená na semering
- Remenice v čiernom komaxite
- Olejové čerpadlo upravené na vyšší mazací tlak
- Piestne krúžky a ložiská originál Škoda
- Vodná pumpa s velkou remenicou
- Ostrá vačka 278°/278° (Vrba)
- Sanie cez hlavu (Vrba)
- Karburátor Weber DCOE 40 (Vrba)
- 70A alternátor Felícia s malou remenicou
- Výfukové zvody 4-1 a koncový tlmič komplet nerez od www.a-m-a.sk/?lang=en
- Vetrák s novými ložiskami zn. FAG
- Leštená vrtula od člena P@WL
- Komplet G.O. MISCHO
- Vodný chladič a radiátor kúrenia s medeným jadrom, olejový chladič vyčistený všetko od www.autochladice-pelino.c z/
- Elektronické programovateľné zapaľovanie montáž vrátane ladenia Vrba motorsport, video z ladenia:
www.facebook.com/watch?v= 16448148...
Interiér:
- Kompletná realizácia renovácie AnticCars p. Kukulský
- Rámy sedadiel opieskované + komaxit
- Nové: stropnica, stlpíky, tapacíre, zadné plato, poťahy sedadiel, stredový panel, koberce, lišty dverí, kryt nad prístrojovkou, kastlík prístrojovky, hadice prívodu vzduchu
- Budíky rozobraté, vyčistené, nové žiarovky podsvietenia, vynulovaný tachometer
Dátum prvej evidencie: 31. 3. 1981
Karoséria:
- Opieskovaná + epoxidový základ
- Po výmene všetkých nosníkov, prahov, plášťa strechy, dna kufra, podlahy, kastlíka baterky, torpéda pod čelným oknom, zadnej
lavicovky
- Dvere po repase pantov
- Zadná kapota laminát (pátram po originále)
- Karosované u pazicky.sk/sk
- Lak červená rallye 8180 ,prahy v čiernej polomatnej
- Podvozok čierny mat polyuretan
- Novo chrómované nárazníky, vodiace lišty okien, kľučky, stierače v chromovanie.com/
- Vytlmená strecha, podlaha a motorová prepážka Comfortmat Premium Dark
- Vytlmené dvere a zadné blatníky Comfortmat Premium Cobra
- Nová elektroinštalácia
- Nová trubky paliva, tlaku oleja, spojky
- Palivová nádrž chemicky odlakovana, zvarený jeden roh, nalakovaná zvonka
- Plech pod nádrž nový opieskovaný + komaxit
Predná náprava:
- Hrebeňové riadenie (Molso)
- Obvarená nápravnica
- Vystužené úzke ramená, upravená miska dorazu (Molso)
- Komplet opieskované v čiernom komaxite
- Silentbloky pemit
- Speedpro okuhové pružiny
- Tlmiče KYB
- Upravené náboje, zmenšený obvod k podložkám na zmenu rozteče (Molso)
- Vŕtané kotúče
- 4piestikové brzdiče (Molso)
- Stabilizátor 16mm v komaxite
Zadná náprava:
- Nové vyztužené ramená v komaxite
- Nohavice, držiak prevodovky a brzdove štíty v komaxite
- Nové ložiska, manžety a guferá
- Stály prevod 4,22
- Tlmiče KYB, pružiny sériové v komaxite
- Zadná bubny zrovnané, obloženie beral
- Miesto silentblokov unibal (na skúšku)
- Kompletoval Molso
Motor:
- Základ Rapid 136
- Hlava Fabia 1.4
- Odlievaný kryt ventilov s vývodom do strany
- Kompresný pomer 10,5:1
- Kluka po výbruse
- Dvojitá remenica upravená na semering
- Remenice v čiernom komaxite
- Olejové čerpadlo upravené na vyšší mazací tlak
- Piestne krúžky a ložiská originál Škoda
- Vodná pumpa s velkou remenicou
- Ostrá vačka 278°/278° (Vrba)
- Sanie cez hlavu (Vrba)
- Karburátor Weber DCOE 40 (Vrba)
- 70A alternátor Felícia s malou remenicou
- Výfukové zvody 4-1 a koncový tlmič komplet nerez od www.a-m-a.sk/?lang=en
- Vetrák s novými ložiskami zn. FAG
- Leštená vrtula od člena P@WL
- Komplet G.O. MISCHO
- Vodný chladič a radiátor kúrenia s medeným jadrom, olejový chladič vyčistený všetko od www.autochladice-pelino.c z/
- Elektronické programovateľné zapaľovanie montáž vrátane ladenia Vrba motorsport, video z ladenia:
www.facebook.com/watch?v= 16448148...
Interiér:
- Kompletná realizácia renovácie AnticCars p. Kukulský
- Rámy sedadiel opieskované + komaxit
- Nové: stropnica, stlpíky, tapacíre, zadné plato, poťahy sedadiel, stredový panel, koberce, lišty dverí, kryt nad prístrojovkou, kastlík prístrojovky, hadice prívodu vzduchu
- Budíky rozobraté, vyčistené, nové žiarovky podsvietenia, vynulovaný tachometer
Coupe - komentáře:
13:43:56
14.03.2014
14.03.2014
francomk
-> 8-valec: ci boha, tu sa silno rozbieha prestavba
19:51:25
11.01.2014
11.01.2014
kamikaze
-> 8-valec: No, myslím si, že menší zlo bude nechat kola na STK, než jez s trčícím šteftem, což si myslím je mnohem závažnější problém
19:46:33
11.01.2014
11.01.2014
castrol
-> 8-valec: neviem preco ale myslel som si ze pojdes touto cestou
19:39:01
11.01.2014
11.01.2014
8-valec
na poslednej STK som bol na lane, motor isiel na tri valce a spojka bola padnuta na zem, presiel som bez jedneho dotazu, myslim si ze ak dojdem na originaloch r13 a bude na kazdom kolese jeden steft dlhy nikto si to ani nevsimne
19:20:50
11.01.2014
11.01.2014
m8rinek
-> Eidy: Uvidíme jak se s tim popere majitel, podle mě tim ztratíš jednoduchost výměny za STK kola...
19:18:05
11.01.2014
11.01.2014
Eidy
-> m8rinek: Já bych tam napral jeden šteft dlouhej a nazdar. Aspoň by to byla jistota.
19:16:13
11.01.2014
11.01.2014
Nwkt
-> m8rinek: -> m8rinek: Jj, R od Seatu má taky šrouby
19:15:55
11.01.2014
11.01.2014
m8rinek
-> Eidy: Ok, nebo budu vymejšlet další bejkárny a přitom řešení pomocí matkošroubu je tak snadný :))).
19:14:48
11.01.2014
11.01.2014
m8rinek
-> U-Geen: No já nevím co tím básník myslel... Hold už blbnu, protože plno erek dávno nemá štefty :D.
19:13:56
11.01.2014
11.01.2014
Eidy
-> m8rinek: Holt jednu díru v náboji/bubnu odvrtáš a nalisuješ vložku. Třeba.
19:13:01
11.01.2014
11.01.2014
U-Geen
-> m8rinek: jako ze nekdo predelava 4x130 steft na sroub?
19:10:30
11.01.2014
11.01.2014
m8rinek
-> spyker: To je sice fajn, ale proč budeš předělávat 4x130 rozteč na 4x130 rozteč, ale na šrouby. Předpokládám, že Fuchsy jsou 5x130 a díky tomu jde změna realizovat přes tuhle bláznivou podložku. Navíc to je realizovatelný na předním náboji, ale na kyvkovym bubnu pro nějaký vlastní tvorby není mnoho místa... Spíš žádný...
Že jsou bambulové a zahoděj výhodu šteftů za šrouby je druhá věc...
Že jsou bambulové a zahoděj výhodu šteftů za šrouby je druhá věc...
18:30:12
11.01.2014
11.01.2014
spyker
-> m8rinek: co blbneš plno erek už nemá štefty ... já je třeba taky nemam a měl jsem tam podložky na změnu rozteče... každopádně todle je asi nejmenší zlo a asi i nejjednodužší
12:42:21
11.01.2014
11.01.2014
m8rinek
-> U-Geen: Taky by slo, ale zas sundavej buben a náboj kvůli nasazení plechacu.
10:21:31
11.01.2014
11.01.2014
U-Geen
-> m8rinek: no jo... tak u erka staci jen dat delsi steft ne?
10:18:16
11.01.2014
11.01.2014
m8rinek
-> U-Geen: Jenže to Ti nepomůže, když erko má štefty ;).
10:08:00
11.01.2014
11.01.2014
U-Geen
-> m8rinek: to co je dole v pytlicku? :-)
09:54:58
11.01.2014
11.01.2014
m8rinek
-> 8-valec: Myslel jsem si, že půjdeš cestou nejmenšího odporu, ještě to bude chtít udělat jinej ten propojovací svorník na matko šroub...