skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110R Coupe
Dátum prvej evidencie: 31. 3. 1981
Karoséria:
- Opieskovaná + epoxidový základ
- Po výmene všetkých nosníkov, prahov, plášťa strechy, dna kufra, podlahy, kastlíka baterky, torpéda pod čelným oknom, zadnej
lavicovky
- Dvere po repase pantov
- Zadná kapota laminát (pátram po originále)
- Karosované u pazicky.sk/sk
- Lak červená rallye 8180 ,prahy v čiernej polomatnej
- Podvozok čierny mat polyuretan
- Novo chrómované nárazníky, vodiace lišty okien, kľučky, stierače v chromovanie.com/
- Vytlmená strecha, podlaha a motorová prepážka Comfortmat Premium Dark
- Vytlmené dvere a zadné blatníky Comfortmat Premium Cobra
- Nová elektroinštalácia
- Nová trubky paliva, tlaku oleja, spojky
- Palivová nádrž chemicky odlakovana, zvarený jeden roh, nalakovaná zvonka
- Plech pod nádrž nový opieskovaný + komaxit
Predná náprava:
- Hrebeňové riadenie (Molso)
- Obvarená nápravnica
- Vystužené úzke ramená, upravená miska dorazu (Molso)
- Komplet opieskované v čiernom komaxite
- Silentbloky pemit
- Speedpro okuhové pružiny
- Tlmiče KYB
- Upravené náboje, zmenšený obvod k podložkám na zmenu rozteče (Molso)
- Vŕtané kotúče
- 4piestikové brzdiče (Molso)
- Stabilizátor 16mm v komaxite
Zadná náprava:
- Nové vyztužené ramená v komaxite
- Nohavice, držiak prevodovky a brzdove štíty v komaxite
- Nové ložiska, manžety a guferá
- Stály prevod 4,22
- Tlmiče KYB, pružiny sériové v komaxite
- Zadná bubny zrovnané, obloženie beral
- Miesto silentblokov unibal (na skúšku)
- Kompletoval Molso
Motor:
- Základ Rapid 136
- Hlava Fabia 1.4
- Odlievaný kryt ventilov s vývodom do strany
- Kompresný pomer 10,5:1
- Kluka po výbruse
- Dvojitá remenica upravená na semering
- Remenice v čiernom komaxite
- Olejové čerpadlo upravené na vyšší mazací tlak
- Piestne krúžky a ložiská originál Škoda
- Vodná pumpa s velkou remenicou
- Ostrá vačka 278°/278° (Vrba)
- Sanie cez hlavu (Vrba)
- Karburátor Weber DCOE 40 (Vrba)
- 70A alternátor Felícia s malou remenicou
- Výfukové zvody 4-1 a koncový tlmič komplet nerez od www.a-m-a.sk/?lang=en
- Vetrák s novými ložiskami zn. FAG
- Leštená vrtula od člena P@WL
- Komplet G.O. MISCHO
- Vodný chladič a radiátor kúrenia s medeným jadrom, olejový chladič vyčistený všetko od www.autochladice-pelino.c z/
- Elektronické programovateľné zapaľovanie montáž vrátane ladenia Vrba motorsport, video z ladenia:
www.facebook.com/watch?v= 16448148...
Interiér:
- Kompletná realizácia renovácie AnticCars p. Kukulský
- Rámy sedadiel opieskované + komaxit
- Nové: stropnica, stlpíky, tapacíre, zadné plato, poťahy sedadiel, stredový panel, koberce, lišty dverí, kryt nad prístrojovkou, kastlík prístrojovky, hadice prívodu vzduchu
- Budíky rozobraté, vyčistené, nové žiarovky podsvietenia, vynulovaný tachometer
Dátum prvej evidencie: 31. 3. 1981
Karoséria:
- Opieskovaná + epoxidový základ
- Po výmene všetkých nosníkov, prahov, plášťa strechy, dna kufra, podlahy, kastlíka baterky, torpéda pod čelným oknom, zadnej
lavicovky
- Dvere po repase pantov
- Zadná kapota laminát (pátram po originále)
- Karosované u pazicky.sk/sk
- Lak červená rallye 8180 ,prahy v čiernej polomatnej
- Podvozok čierny mat polyuretan
- Novo chrómované nárazníky, vodiace lišty okien, kľučky, stierače v chromovanie.com/
- Vytlmená strecha, podlaha a motorová prepážka Comfortmat Premium Dark
- Vytlmené dvere a zadné blatníky Comfortmat Premium Cobra
- Nová elektroinštalácia
- Nová trubky paliva, tlaku oleja, spojky
- Palivová nádrž chemicky odlakovana, zvarený jeden roh, nalakovaná zvonka
- Plech pod nádrž nový opieskovaný + komaxit
Predná náprava:
- Hrebeňové riadenie (Molso)
- Obvarená nápravnica
- Vystužené úzke ramená, upravená miska dorazu (Molso)
- Komplet opieskované v čiernom komaxite
- Silentbloky pemit
- Speedpro okuhové pružiny
- Tlmiče KYB
- Upravené náboje, zmenšený obvod k podložkám na zmenu rozteče (Molso)
- Vŕtané kotúče
- 4piestikové brzdiče (Molso)
- Stabilizátor 16mm v komaxite
Zadná náprava:
- Nové vyztužené ramená v komaxite
- Nohavice, držiak prevodovky a brzdove štíty v komaxite
- Nové ložiska, manžety a guferá
- Stály prevod 4,22
- Tlmiče KYB, pružiny sériové v komaxite
- Zadná bubny zrovnané, obloženie beral
- Miesto silentblokov unibal (na skúšku)
- Kompletoval Molso
Motor:
- Základ Rapid 136
- Hlava Fabia 1.4
- Odlievaný kryt ventilov s vývodom do strany
- Kompresný pomer 10,5:1
- Kluka po výbruse
- Dvojitá remenica upravená na semering
- Remenice v čiernom komaxite
- Olejové čerpadlo upravené na vyšší mazací tlak
- Piestne krúžky a ložiská originál Škoda
- Vodná pumpa s velkou remenicou
- Ostrá vačka 278°/278° (Vrba)
- Sanie cez hlavu (Vrba)
- Karburátor Weber DCOE 40 (Vrba)
- 70A alternátor Felícia s malou remenicou
- Výfukové zvody 4-1 a koncový tlmič komplet nerez od www.a-m-a.sk/?lang=en
- Vetrák s novými ložiskami zn. FAG
- Leštená vrtula od člena P@WL
- Komplet G.O. MISCHO
- Vodný chladič a radiátor kúrenia s medeným jadrom, olejový chladič vyčistený všetko od www.autochladice-pelino.c z/
- Elektronické programovateľné zapaľovanie montáž vrátane ladenia Vrba motorsport, video z ladenia:
www.facebook.com/watch?v= 16448148...
Interiér:
- Kompletná realizácia renovácie AnticCars p. Kukulský
- Rámy sedadiel opieskované + komaxit
- Nové: stropnica, stlpíky, tapacíre, zadné plato, poťahy sedadiel, stredový panel, koberce, lišty dverí, kryt nad prístrojovkou, kastlík prístrojovky, hadice prívodu vzduchu
- Budíky rozobraté, vyčistené, nové žiarovky podsvietenia, vynulovaný tachometer
Coupe - komentáře:
19:47:55
10.04.2021
10.04.2021
Eidy
-> 8-valec: Dlouho nic a najednou je to po laku. Gratuluju, je to pěkný. Bude víc fotek z vyvářky a tak?
18:51:44
10.04.2021
10.04.2021
MISCHO
Pekné to máš Peťo Ja ešte stále váham akú farbu
10:36:35
09.05.2019
09.05.2019
8-valec
-> Eidy: bolo, cim dalej clovek stal tym lepsie vyzeralo
19:51:20
08.05.2019
08.05.2019
Eidy
-> 8-valec: Fíha. A přitom to před tryskáním bylo tak hezký auto.
14:49:37
24.01.2019
24.01.2019
castrol
-> 8-valec: tak na ten zaklad vyvarku a lak mas a potom uz mozes aj postupne skladat
13:16:09
24.01.2019
24.01.2019
8-valec
-> castrol: priestor nieje problem. Financie niesu problem utratit, horsie kumne prisly, kazdopadne po klampiarine a laku postojim pretoze budem muset naskrabat na zvysok
11:24:25
24.01.2019
24.01.2019
castrol
-> 8-valec: tak zrejme tu problem u teba nebude ,ked uz jo rozobrane
10:09:39
24.01.2019
24.01.2019
8-valec
ked nemas priestor a peniaze odhodlanie je velmi malo k renovacii
12:05:47
23.01.2019
23.01.2019
castrol
-> ZdrubT: to hej
11:05:04
23.01.2019
23.01.2019
ZdrubT
-> castrol 21.01.19 17:15:53: A nejduležitější je to dokončit.
17:15:53
21.01.2019
21.01.2019
castrol
-> 8-valec: dolezite je sa odhodlat
15:50:20
21.01.2019
21.01.2019
8-valec
Coupe mam uz 9,5 roka a kazdy zimu som si sluboval kompletnu renovaciu, ibaze som sa medzitym 3 krat stahoval potom zas boli nejake zdravotne problemy v rodine....ale konecne som sa do toho pustil nehladiac na situacie ktore ma sprevadzaju ci uz dobre alebo zle :) Dakujem chlapy aj ja dufam ze sa zdari
21:10:24
18.01.2019
18.01.2019
Apple STS Chvojkovice-Brod
po delší době se tu roztrhl pytel s těma renovacema od kastle, ať se daří
12:26:15
18.01.2019
18.01.2019
Eidy
Renovace? Tak super.
11:56:32
18.01.2019
18.01.2019
popelekjiri
Originálních erek je spousta v červené barvě, tvůj originál je jen jeden a vždy se za ním každý otočí
14:08:08
06.01.2018
06.01.2018
eben
-> ZdrubT: presne tak na foto 12 su tie kola proste bomba
10:46:38
04.01.2018
04.01.2018
Jozka
Jsem se těm nápisům "coupé" vždycky šklebil (že to přece každej pozná i bez nich).. ale i když je červený erko i "v sérii" plně vyhovující, tak je jich takový hafo, že je nějaký vybočující z řady vítáno - navíc když je udělaný takhle a jsou ty úpravy vratný.
16:28:25
03.01.2018
03.01.2018
ZdrubT
Já jsem pro stav na foto 12
16:23:40
03.01.2018
03.01.2018
castrol
-> 8-valec: asi by som to nechal ako to je teraz
15:11:44
03.01.2018
03.01.2018
T
-> 8-valec: já bych šel asi do toho menšího spojleru, ale jinak je to s těma kolama, snížením a nápisem super