skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - komentáře:
18:11:41
06.11.2009
06.11.2009
David V6
-> Vita ze Sudet: jo jo bzlo to přes 1,3
06:44:23
06.11.2009
06.11.2009
Vita ze Sudet
-> TUNER: Jjjj, musíme se spolu ještě naučiti. Je to něco nového a nepředvídatelného. Jak sem psal již ve forum nazvali mou škodovku typu On/Off Buďto jede do otáček jak splašená a člověk musí bejt hodně opatrnej nebo je mrtvá nic víc mezi tím
DavidV6: No tomáš vylezl celej těsně před poblinkáním..
All: 4:30 až 4:40... taková hádanka pro všechny kolik přesně boost v tu chvíli byl? Já ručičku v autě zahlédl naposledy u 1,3 ale z videa to přijde že šla možná ještě kousek nahoru 1,35-1,4 :-)
DavidV6: No tomáš vylezl celej těsně před poblinkáním..
All: 4:30 až 4:40... taková hádanka pro všechny kolik přesně boost v tu chvíli byl? Já ručičku v autě zahlédl naposledy u 1,3 ale z videa to přijde že šla možná ještě kousek nahoru 1,35-1,4 :-)
20:32:58
05.11.2009
05.11.2009
David V6
-> Vita ze Sudet: ještě že jsem s tebou nejel
20:28:02
05.11.2009
05.11.2009
TUNER
-> Vita ze Sudet: Hezký....potenciál tam je,jen ho využít..
17:20:10
05.11.2009
05.11.2009
Vita ze Sudet
10:47:48
10.10.2009
10.10.2009
Vita ze Sudet
-> Kloggie: Pokud nebude prset asi ano
18:49:40
09.10.2009
09.10.2009
Kloggie
-> Vita ze Sudet: pojedeš letos do mostu?
00:11:42
09.10.2009
09.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> TUNER: spadli mi sanky
09:18:45
08.10.2009
08.10.2009
Vita ze Sudet
Celkové výsledky:
Nebejt třech defektovejch závodů mohlo být vše jinak :-) možná....
www.dragcup.com/uploaded/ .../drag_cup_pohar_final.p df
Nebejt třech defektovejch závodů mohlo být vše jinak :-) možná....
www.dragcup.com/uploaded/ .../drag_cup_pohar_final.p df
14:56:31
06.10.2009
06.10.2009
qaqa
-> TUNER: pekna akceleracia
11:49:12
06.10.2009
06.10.2009
TUNER
10:43:08
06.10.2009
06.10.2009
Eidy
Tak to mám potvrzený, to byl fofr.
10:39:10
06.10.2009
06.10.2009
Eidy
-> Vita ze Sudet: Když ti to pohání šnek, tak to asi žádnej zázrak nebude
-> MATTESS: Aspoň že tak.
-> MATTESS: Aspoň že tak.
10:35:14
06.10.2009
06.10.2009
MATTESS
-> Eidy: měl bych jet, ale jen jako mitfára
10:34:50
06.10.2009
06.10.2009
Vita ze Sudet
-> Eidy: rád tě o tom na vlastní zpětný zrcádko přesvědčím
10:29:31
06.10.2009
06.10.2009
Eidy
-> MATTESS: Ty jedeš taky?
10:29:16
06.10.2009
06.10.2009
Eidy
-> Vita ze Sudet: Tobě to jezdí i jinak než rovně?
Do Mostu jedu každopádně. Teď jsem znova psal sportovní manažerce, páč na webu ještě není žádný info, tak potřebuju potvrdit ten 28. říjen.
Do Mostu jedu každopádně. Teď jsem znova psal sportovní manažerce, páč na webu ještě není žádný info, tak potřebuju potvrdit ten 28. říjen.
10:07:20
06.10.2009
06.10.2009
MATTESS
-> Vita ze Sudet: tak to je super, snad už technika bude makat, jak má
Most je 28.10. (státní svátek)
Most je 28.10. (státní svátek)
10:01:52
06.10.2009
06.10.2009
Vita ze Sudet
09:58:30
06.10.2009
06.10.2009
Vita ze Sudet
Je to kluk co jezdil predesle roky s cernym unem 1.4T a z něj pochází i motor co pohání tuto X1/9. Turbo T28 nebo jak se ta mrcha značí, proste velikostne zhruba stejné jako mám já, ale na kluznejch loziskách. Výkon okolo 230PS (nekde se lze docist 250ps) Váha pod 800kg (a já myslim ze i mozna i o odst min) a velice slušná startovní trakce. Letos zajel 12,32s. Takže moc velké zlo! Škoda ject se v hoškoviich pokusil bych se ject o letosni maximum víc, ale na milovicky trati to neslo, tak sem na to v kvalifikaci uz pak prdel neb mi cas 13,4s stacil na postup do semifinale a tam uz se berou časy po zhasnutí zelené tedy včetně reakce. Myslím, že těch 12,5s by ještě auto zvládlo! i podvozkově se povedlo trochu postoupit dále...
-> Eidy: Uvidíme se na dráze v Mostě? Ted nekdy by ho meli zas pro verejnost otevrit... kdyz bude teda pekne
-> Eidy: Uvidíme se na dráze v Mostě? Ted nekdy by ho meli zas pro verejnost otevrit... kdyz bude teda pekne